3 nejdůležitější věci pro online marketéra

Před několika měsíci jsem propagoval kampaň pro realitní makléře. Vcelku se zadařilo a v žebříčku partnerů jsem se umístil na 1. místě. Pro realitní makléře jsou 3 nejdůležitější věci vcelku jasné – je to lokalita, lokalita a lokalita 🙂

Jenže, jak to mají online marketéři?

Může to být správná definice potencionálního klienta – avatara,  kvalitní produkt nebo vhodně zvolený komunikační kanál?

Něco ale stojí nad vším – jako zlatá nit v každém příběhu protínají tyto 3 věci všechny aktivity – odráží se jak na webových stránkách, tak v emailech i v reklamách ať už na Facebooku, tak na Googlu. Jsou to 3 věci, které musíte mít na paměti ve chvíli, kdy přemýšlíte nad cílovým publikem, tvoříte vstupní stránky nebo píšete reklamní texty.

Co to tedy je?

Podobně jako u realitních makléřů 3 nejdůleřitější věci pro online marketéra jsou strategie, strategie, strategie 😉

Kdo vyzkoušel v praxi, dá mi za pravdu – bez pořádné strategie není možné vytvořit ziskovou kampaň na libovolný produkt. Otázkou pak je, jak takovou strategii vytvořit, jak ji otestovat, zda je funkční a jak ji zlepšovat směrem k vyšším a vyšším ziskům. Mně osobně se v praxi vždy vyplatilo učit se od těch nejlepších. A právě před několika dny můj kamarád a kolega Dušan Souček přišel s něčím, co mě velmi zaujalo a co se týká právě strategií – takových, které jsou už ověřené v praxi a které fungují, protože dlouhodbě vydělávají realné peníze.

S Dušanem už nějakou dobu vaříme ty nejbrutálnější strategie, které jen dokážeme v rámci Pánů Reklam vymyslet a realizovat. Tam, kde mi už dochází dech a reklamy přestávají být efektivní, se Dušan vytasí s novou stratigií, která celý projekt doslova nakopne dál. Společně jsme už realizovaly desítky kampaní, které našim klientům přivedly tisíce kontaktů do databáze a stovky platících klientů.

Právě v těchto dnech Dušan otevřel nový kurz Online stratég – kurz, po kterém jsem ihned šáhnul a vy se tak mezi prvními můžete podívat, jak takový kurz vypadá zevnitř:

Kurz je tvořen 3 hlavními moduly: Budujeme publikum, Komunikujeme produkt a Stavíme strategii. Každý takový modul obsahuje celkem 5 lekcí, které jsou zpřístupněny postupně každý pracovní den jedna lekce. Celý kurz tedy postupně, krok za krokem projdete za 3 týdny.
U každé lekce je kromě hlavního obsahu ještě cca 10 bodů, otázek, návodů nebo kroků, které jde okamžitě vzít a použít v praxi.

První modul Budujeme publikum se zaměřuje na vytvoření sféry vlivu – okruhu lidí, kterým následně budete komunikovat své produkty a služby s použitím funkční strategie. Dozvíte se tak ty top věci z oblastí jako facebook marketing, email marketing, affilaite a také, jak přitáhnout pozornost pomocí kvalitního živého vysílání.

 

Druhý modul Komunikujeme produkt se zaměřuje přímo na váš produkt. Jak takový produkt nebo službu prodat, jaké argumenty použít, jak využít emoce při prodejní komunikaci a také, jaké motivy potencionálního klienta oslovit. Dušan zde vychází ze svých osobních zkušeností, kdy jeho strategie v roce 2016 přivedly 5 316 zaplacených objednávek = 7 554 378 Kč.

Třetí, závěrečný modul Stavíme strategie je z mého pohledu hlavní tahák tohoto kurzu – zažil jsem již několik kampaní, které i přes to, že měly kvalitní produkt, tak právě díky nevhodně zvolené strategii skočily neúspěchem. Připraveno je 5 strategií, které můžete ihned vzít a aplikovat na své podnikání – sám některé z nich používám i při propagaci v rámci affiliate partnerství, tak při prodeji vlastních produktů. Tento modul jednoduše poskládá všechny články z předchozích modulů v jeden silný řetěz – silnou prodejní strategii, která rozhýbe váš stroj na peníze.

SUMARIZACE


PLUSY
to, co se mi na kurzu líbilo a vidím jako hlavní přínos


+
 teoretická část je obohacena praktickými radami a tipy v podobě akčních kroků
+ vhodně zvolená struktura - od základních věcí a poznatků až k tvorbě vlastních strategií
autor vychází z vlastních zkušeností = dané strategie a poznatky jsou již ověřeny v praxi a fungují = vydělávají peníze

MÍNUSY
musel jsem hodně hledat,
ale přece jen, co vidím ke zlepšení

- kurz bych doplnil živým vysíláním pro absolventy, kde by se přímo mohli ptát na dotazy k jednotlivým modulům - někomu vyhovuje zeptat se v komentářích, jinému živě/ústně

 

Michal Kolář
Michal Kolář
SPECIALISTA na placenou reklamu na Facebooku, TOP affiliate partner online kampaní v CZ a jeden z Pánů Reklam
Komentáře
  • Nejnovější příspěvky

  • 5 kroků pro efektivní reklamy na Facebooku

    Získejte 5 kroků, díky kterým vaše reklamy budou generovat nejen novou návštěvnost, ale také kontakty do databáze a platící klienty.