Články

Výzva online markeťáků

Jedna z největších výzev digitálních marketérů je návštěvnost webu. Jak můžeme snadno upoutat pozornost a neutratit při tom příliš peněz? Dotlačit návštěvníky na svoje stránky a proměnit je na odběratele novinek či zákazníky?

Byznys plán “A” na rok 2019

Pokud nevíte, kde stojíte, tak sebelepší mapa je vám k ničemu. Tuto hlášku jsem četl už bůhví kde, ale to, že v praxi platí, to můžu potvrdit. Proto dřív, než se pustím do toho, jak a proč jsem naplánoval byznys věci na rok 2019, tak se ohlédnu za rokem 2018.

Tajemství úspěchu s reklamou na Facebooku

Před několika měsíci jsem začal spolupracovat s jedním klientem, u kterého mě velmi zaujal jeho projekt. Najdete jej na webu Dovychovat.cz. Hlavním tématem a cílem projektu je šíříní povědomí o rozdílné výchově holčiček a chlapečků a aby lidé měli v životě radost a funkční těla bez bolesti.

5 tipů pro texty v reklamách na Facebooku

V online světě fungují texty trochu jinak než v klasickém světě knih a novin. O to těžší je právě díky online textům zaujmout pozornost a přilákat potencionální klienty blíž k článkům, stránkám, popisům a dalším online textům.

Návratnost investice 640 % díky Facebook Messengeru

Marketing přes Facebook Messenger je bezpochyby hitem dnešních dní. Dalo by se říct, že ve víru událostí okolo GDPR doslova dýchá na záda email marketingu. Však posuďte sami, co tento marketingový kanál dokáže – připravil jsem náhled jedné strategie, kterou jsem v praxi použil.