Články

Kde se ty reklamy berou?

Znáte to jistě každý – hledáte nějaký produkt, navštívíte několik eshopů, nenajdete to, co hledáte a tak si jdete odpočinout na Facebooku a co nevidíte. Ve výpisu příspěvků se zobrazuje daný produkt ve slevě. A v postraním banneru jiná barevná kombinace. Co to je? Jak to, že ví, že tento produkt hledám?

LeadGen v praxi

Většina kampaní, které v poslední době tvořím a spravuji se zaměřuje na efektivní získávání emailů – kontaktů/leadů na dané návštěvníky webu, kteří následně konvertují v placené klienty, jak pomocí efektivné emailové komunikace, tak také remarketingových kampaní. 

Naše bohatství v praxi

Před několika měsíci jsem byl na semináři T. Harv Ekera v Londýně s názvem Millionaire Mind Intensive. Z této akce jsem si odnesl mnoho AHA momentů a doslova jsme společně s dalšími účastníky zbourali několik mýtů týkajících se peněz a bohatství.

5 otázek před prodejem produktu

Každý, kdo prodává nějaký produkt, chce tento svůj produkt dostat před lidi, kteří ve velké míře daný produkt nakoupí. Jenže jak na to? K tomu, jak toho díky placené reklamě na Facebooku dosáhnout, vám pomůže následujících 5 otázek.

Letní zážitky a inspirace

Letos jsem se rozhodl si letní měsíce opravdu užít. Za prvé pro to, že po kampani Email Academy 2.0, na které jsem se podílel, jsem potřeboval dočerpat energii, a za druhé jsem chtěl více času věnovat rodince a zažít spolu něco pěkného.