Kde se ty reklamy berou?

Znáte to jistě každý – hledáte nějaký produkt, navštívíte několik eshopů, nenajdete to, co hledáte a tak si jdete odpočinout na Facebooku a co nevidíte. Ve výpisu příspěvků se zobrazuje daný produkt ve slevě. A v postraním banneru jiná barevná kombinace. Co to je? Jak to, že ví, že tento produkt hledám? Za to všechno může remarketing.

Snímek obrazovky 2016-07-26 v 11.54.01

 

O co jde? Jednoduše řečeno jde o o reoslovení lidí, kteří navštívili váš web a odešli bez objednávky. Tato marketingová technika, která využívá placenou reklamu je použitelná jak pro podnikatele s několika kusy produktů, tak pro eshopy, kdy jde celý proces nastavit jak na návštěvu stránky daných produktů, tak na přidání zboží do košíku.

Remarketingové reklamy jsou jedny z nejefektivnějších způsobů použití reklamy a pokud s reklamu začínáte, tak remarketing musí být vaším prvním krokem – efektivní práce se stávající návštěvností webu nebo eshopu tak přivede mnoho doklepunutí objednávek a to právě pomocí remarketingových reklam.

Reklamy jsou zobrazovány pouze lidem, kteří byli na vašem webu, nebo přímo na dané stránce produktu – můžeme s tímto faktem pracovat jak v kreativě, tak v textech dané reklamy.

Další výhodou remarketingových reklam je jejich cena – neutratíte zde tolik jako za akviziční reklamy. Nemusíte mít stovky prokliků, ale za to budete mít jistotu, že lidé, kteří na reklamu reagují vás znají – byli na vašem webu a nyní na vaši nabídku reagují díky tomu, že jste se jim připomenuly reklamou na Facebooku.

Prvním krokem pro použití remarketingu je zavedení Facebook pixelu na váš web – díky tomu začnete označkovávat lidi, kteří váš web navštíví. Následně je třeba vytvořit si okruhy uživatelů a ty použít pro cílení v nastavení reklam.

Remarketingové reklamy dokáží doklepnout desítky prodejů a posunout nejednu prodejní strategii na novou úroveň. Je však umění poskládat všechno nastavení reklam do fungujícího nástroje na vidělávání peněz.

Vím to, protože i já jsem byl na začátku, kdy jsem se s reklamou teprve učil pracovat. Pokud vás zajímá, jaký je můj příběh s reklamou, jak jsem začínal a jak můžete začít i vy, tak se určitě podívejte na tyto další stránky>>>

Michal Kolář
Michal Kolář

SPECIALISTA na placenou reklamu na Facebooku, TOP affiliate partner online kampaní v CZ a autor Kolami Klubu

Komentáře
  • Nejnovější příspěvky

  • 5 kroků pro efektivní reklamy na Facebooku

    Získejte 5 kroků, díky kterým vaše reklamy budou generovat nejen novou návštěvnost, ale také kontakty do databáze a platící klienty.