Marketing přes Facebook messenger

Doba jde díky moderním technologiím neskutečně rychle vpřed. Co se týče marketingu, salesu a reklamy, tak se sem tam objeví zajímavá věc, která stojí za povšimnutí. Jedna věc, která mě v poslední době velmi upoutala, popravdě jsem si z ní sedl doslova na zadek, byl Facebook messenger a jeho možnosti využití jak v marketingové komunikaci, tak také v reklamě na Facebooku.

Začalo to tak nenápadně – blikla mi zpráva na Facebooku… Automaticky otevírám a čtu…a nevěřím vlastním očím… Co to je? Po chvilce zkoumání jsem si řekl „TO CHCI“ takové bylo moje první setkání s reklamou ve Facebook messengeru.

Vtáhlo mě to dovnitř a já začal ihned přemýšlet, jak tuhle věc zapojit do marketingového mixu ve svých projektech. Vyzkoušet si něco podobného můžete u tohoto mého příspěvku na Facebooku.

Neváhal jsem a začal vše testovat přímo v praxi a čísla mě doslova usadila na zem!
Ochutnávka pro vás z jedné realizované kampaně:

 

Tak na taková čísla opravdu nejsem zvyklý! Při použití email marketingu se mi o něčem takovém může maximálně zdát. Když jsem ukázal tyto čísla mým kolegům tak se mi málem rozbrečeli – tohle ještě neviděli.

Jak je možné marketing přes Facebook messenger využít v praxi?

 

1. Komunikace na Facebookové stránce

Ve chvíli, kdy k vám na Facebookovou stránku někdo zadá komentář pod daný příspěvek, tak na základě specifikovaného klíčového slova můžete zobrazit předpřipravenou zprávu a spustit tím automatickou komunikaci, která může vyústit v novou objednávku nebo dohodnutou spolupráci.

 

 

2. Komunikace na webu
Nastala doba, kdy můžete vypnout všechny chatovací nástroje a kontaktní formuláře. Jednoduše na svůj web můžete přidat tlačítka, která přesměrují dotazy jednotlivých návštěvníků do Facebook messengeru, kde jim nejen odpovíte na jejich dotazy, ale také můžete rozjet sérii automatických zpráv a zahájit prodejní komunikaci.

 

3. Reklama bez odchodu z rozhraní Facebooku
Při použití reklamy na Facebooku již nemusíte vytvářet a testovat vstupní stránky – efektivně přesunete komunikaci do Facebook messengeru. Nové kontakty se vám zapíší do nástroje pro automatickou správu Facebookových zpráv a vy je můžete následně opakovaně oslovit stejně jakoby se jednalo o emailové kontakty. Pouze efektivněji a levněji zároveň.

 

Líbí se vám tyto příklady z praxe? Uvažujete nad možným použítím marketingu přes Facebook messenger i ve vašem podnikání? ANO? Tak pokračujte na této stránce>>>

 

Nebo máte nějaké dotazy? Napište mi buď dolů do komentářů, nebo ještě lépe přes messenger 😉

 

 

Michal Kolář
Michal Kolář

SPECIALISTA na placenou reklamu na Facebooku, TOP affiliate partner online kampaní v CZ a autor Kolami Klubu

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

  • Nejnovější příspěvky

  • 5 kroků pro efektivní reklamy na Facebooku

    Získejte 5 kroků, díky kterým vaše reklamy budou generovat nejen novou návštěvnost, ale také kontakty do databáze a platící klienty.