VÝHODA PRO VAŠE PODNIKÁNÍ,
KTERÁ DĚLÁ OBROVSKÝ ROZDÍL

Lidé se mě taky často ptají: "Michale, jak na svoje webové stránky přivádíš návštěvnost? Je to díky sdílení na sociálních sítích, optimalizaci pro vyhledávače (SEO), nebo nějakou reklamou?"

Za C je správně ;) Osobně přivádím maximum náštěvnosti na můj web díky pokročilému nastavení reklamy na Facebooku. Jenže jak na to, aby reklama v kombinaci s prodejním webem fungovala?

Představte si, jaké by to bylo, kdybych vám ukázal strategii, kterou prakticky používám v českých podmínkách na našem domácím trhu a která vychází nejen z teoretických pouček, ale především praxe (marketingu v online světě se věnuji přes 5 let a v řeči peněz je to investice do reklamy v mých projektech a u klientu +8 miliónů korun)

Získejte záznamy série webinářů s názvem VÁŠ ONLINE SVĚT. Máte jedinečnou možnost nahlédnout mi přes rameno a zjistit, jak tvořím strategie pro maximální výkon. A to od úplných základů až ke složitějším strategiím, které generují zajímavé zisky (například za korunu do reklamy 6,5 Kč zpět).

SÉRIE ZÁZNAMŮ ŽIVÝCH VYSÍLÁNÍ

VÁŠ ONLINE SVĚT

  • UPOUTEJTE POZORNOST VAŠICH POTENCIONÁLNÍCH KLIENTŮ
    Jak efektivně doslova přitáhnout pozornost lidí, u kterých je největší šance, že si koupí váš produkt. Stačí k tomu zajímavá a poutavá reklama, nebo musíte mít i vyladění web? A jde to i bez webu pomocí sociálních sítí, které využijete na maximum?

    Odkrývám několik šablon, které mě osobně nejvíce pomáhají s poutáním pozornosti lidí, kteří o mě a mých produktech ještě v životě neslyšeli.
  • VYBUDUJTE PEVNÝ VZTAH ZALOŽENÝ NA DŮVĚŘE
    Co vše dostanou lidé, kteří návštíví váš web a dají vám svůj kontakt? Používáte email marketing v praxi a znáte nejnovější trendy co se týče online komunikace? A jakým způsobem vlastně takový kontakt získat? Co je k tomu třeba a co fungovalo v minulosti a nyní už moc ne?

    Představím vám efektivní komunikaci, která vytváří mezi vámi a potencionálními klienty pevný vztah, díky kterému je následně možné efektivně prodávat jak produkty, tak také služby.
  • PRODEJ, PRODEJ, PRODEJ...
    Co, komu a především kdy nabídnout? Jak zkloubit všechny věci dohromady tak, aby vaše nabídka byla doslova šitá na mírů vašim potencionálním klientům? Obejdete se i bez složitých strategií, nebo jsou v dnešní době doslova nutností?

    Ukáži vám na několika příkladech jak je možné v dnešní době prodávat online a jak celý tento prodej nastavit tak, aby fungoval 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a to na automat, kterému stačí minimum vašeho času.
  • SÍLA DOPORUČENÍ I PRO VAŠE PODNIKÁNÍ
    Jak pracovat s doporučením vašich produktů a služeb a jak je efektivně využít pro získání nových objednávek a platících klientů? Máte už partnery, kteří vás propagují kde jen můžou, nebo se na vytvoření silné partnerské základny teprve chystáte?

    Představím vám tipy a triky jak získat vaše první obchodní partnery, jak je namotivovat k dlouhodobé spolupráci na které společně vyděláte a jak partnerskou spolupráci uchopit ve smyslu win-win-win spolupráce.

AKTUÁLNÍ ZVÝHODNĚNÁ CENA
1 490 Kč 990 Kč

0
ZÁZNAMY

VÍCE JAK

0
MINUT ZÁZNAMU
0
BONUSŮ

SÉRIE WEBINÁŘŮ JE PRÁVĚ PRO VÁS, POKUD:

Máte vlastní skvělý produkt, nebo budujete marketingovou síť a hledáte jak takový produkt dostat před oči vašich potencionálních zákazníků s využitím výhod online světa

Máte chuť a odhodlání pustit se do nyní neznámých vod online světa a využít tak naplno nové technologie a postupy, které značně zjednodušší vaši práci

Chcete aby vaše podnikání rostlo a vy prodávali nezávisle na místě, kde se nyní nacházíte a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

AKTUÁLNÍ BONUSY

Postupně přidávám další bonusy z mé KOLAMI KNIHOVNY, které se tématicky hodí k jednotlivým webinářům.

  • VIDEO 5 tipů kde získat obrázky do reklam
    Video o délce 7:00 minut
  • Šablona efektivní reklamy
    Bonus v hodnotě 198 Kč
  • VIDEO Průzkum pro definování ideálního zákazníka
    Video o délce 11:24 minut
  • VIDEO Náhledy nejlepších reklam
    Video o délce 9:24 minut
  • PDF Top 10 magnetů
    Přehled 10 nejlepších magnetů, díky kterým můžete získat kontakt na své potencionální klienty.
  • 3 schémata komunikačních map
  • PDF Šablona emailů
    Náhled 5 emailů po získání kontaktu do databáze.
  • Případová studie
    Použití Facebook Messengeru v praxi včetně náhledů jednotlivých zpráv.
  • Tipy na online nástroje
    Které musíte mít, pokud prodáváte online
  • 8 tipů pro efektivní prodejní stránku
  • Náhledy reklam pro prodejní fáze
    SEE - THINK - DO - CARE
  • 3 věci, které na prodejní stránce zvyšují důvěryhodnost a prodávají
  • Schéma komunikační mapy s partnery
    Komunikace po registraci do provizního programu a vrámci připravované kampaně.
  • [HACK] Získání nových partnerů
    2 undeground tipy jak získat partnery od konkurence
  • [ZÁZNAM WEBINÁŘE] Síla affiliate podnikání v současném byznysu
    Video o délce 58:49 min.
    Nelze samostatně získat.
  • [ZÁZNAM WEBINÁŘE] Affiliate podnikání v praxi
    Video o délce 1:06:29 min.
    Nelze samostatně získat.

POZOR!!!
AKCE NA ZÁZNAMY WEBINÁŘŮ ZE SÉRIE VÁŠ ONLINE SVĚT
PLATÍ POUZE DNES!

Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Pavel ŘíhaOnline marketér a autor Školy návyků
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
Jiří Stiborplážový podnikatel a autor ebooku Jak dělat video marketing