VYUŽÍVÁTE REKLAMU NA FACEBOOKU 
PRO SVÉ PODNIKÁNÍ A CHYBÍ VÁM INSPIRACE?

... pro tvorbu nových strategií, které v praxi fungují?
... pro nastavení reklam, které vám pomůže k dosažení skvělého výkonu?
... jak z průměrných reklam udělat excelentní sběrače potencionálních klientů?

Balíček případových studií z praxe

Případová studie použití reklam na Facebooku v prxi, které od A do Z odhalují postupy přípravy, tvorby a optimalizace reklamních kampaní vydělávajících hotové peníze.

Představení použité strategie, náhledy reklam a vstupních stránek i použitých textů v emailech a messenger zprávách.

U každé případové studie vyhodnocení v podobě sumarizace realných čísel, které kampaň v čase získala.

CHCI BALÍČEK
0
PŘÍPADOVÉ STUDIE

VÍCE JAK

0
MINUT VIDEA
0
TIPŮ A TRIKŮ PRO REKLAMU NA FACEBOOKU

CO VŠE DÍKY BALÍČKU
PŘÍPADOVÝCH STUDIÍ ZÍSKÁTE?

  • postup jak jsem za každou investovanou korunu do reklamy získal zisk 6,5 Kč
  • podrobný popis 4 prodejních strategií, která jsou použitelné nejen u online produktů, ale i u těch fyzických
  • reálná čísla, reálných kampaní s reálným ziskem
  • konkrétní příklady cílení reklam na Facebooku
  • návod na návratnost investice (ROI) 640 %
  • rozbor použitých reklam co se kreativy a textu týče
  • přepis kompletní emailové komunikace a zpráv na messengeru
  • hromadu inspirace pro své vlastní reklamy a prodejní cesty

JEDNOTLIVÉ PŘÍPADOVÉ STUDIE

1. PŘÍPADOVÁ STUDIE

První případová studie je zaměřena na propagaci a prodej standardního online vzdělávacího kurzu. Popisuje testování prodeje tohoto kurzu se zaměřením nejen na samotný prodej, ale také na získání kontaktů do databáze.

2. PŘÍPADOVÁ STUDIE

Druhá případová studie, která popisuje reklamní strategii s využitím affiliate marketingu, aneb jak efektivně dělávat i bez vlastního produktu nebo služby.

3. PŘÍPADOVÁ STUDIE

Případová studie, která představuje trend dnešních dní a to marketing přes Facebook Messenger. Spojení reklamy na Facebooku a Messengeru v marketingovém mixu pro získání nových platících klientů. 

4. PŘÍPADOVÁ STUDIE

Druhá případová studie s tématem Facebook Messengeru, která popisuje efektivní využití automatické komunikace přes Messenger a sociálního šíření obsahu na Facebooku v kombinaci s reklamou.

Kdo je Michal Kolář?

  • specialista na placenou reklamu na Facebooku
    za poslední 5 let investoval do reklam ve svých projektech a u klientů více jak 6 milionů korun
  • úspěšný affiliate partner
    v podporovaných kampních jej již ztěží uvidíte mimo TOP 10 partnerů dané kampaně
  • autor Kolami Klubu
    unikátního klubu o placené reklamě na Facebooku

DNEŠNÍ cena balíčku:

 2 490 Kč

1 490 Kč
bez DPH

(akční sleva 40 % pouze do vypršení odpočtu)


Balíček již získalo 0 podnikatelů.

Samozřejmostí je GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Pokud se vám nebude cokoli zdát, tak mi napíšete a já vám celou částku za balíček případových studií vrátím zpět, a to bez zbytečných otázek okolo. Nic tedy objednávkou studie neriskujete.


NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:

JSOU TYTO PŘÍPADOVÉ STUDIE PRO MĚ?

Pokud podnikáte na internetu a s reklamou na Facebooku začínáte, nebo jste již začali a chcete získat inspiraci, získat zajímavé strategie a čísla z realných kampaní, které vyděly hotové peníze, tak určitě ANO.

KDY PŘÍPADOVÉ STUDIE OBDRŽÍM?

Ihned po zaplacení je vygenerován přístup do členské sekce, kde najdete jednotlivé případové studie ke spuštění v podobě videa.

MOHU SE K PŘÍPADOVÝM STUDIÍM OPAKOVANĚ VRACET?

Ano, určitě - přístup do členské sekce, kde jsou případové studie umístěny máte na neomezenou dobu po zaplacení objednávky.

JAK JE MOŽNÉ ZAPLATIT ZA BALÍČEK?

Jednoduše platební kartou, nebo bankovním převodem.

ODPOVÍ MI NĚKDO NA PŘÍPADNÉ DOTAZY, VE CHVÍLI KDY MI NEBUDE NĚCO JASNÉ?

Ano, ve členské sekci můžete psát své dotazy k jednotlivým případovým studiím, nebo využít pro komunikaci Messenger.
Balíček již získalo 0 podnikatelů.

DNEŠNÍ cena balíčku:  2 490 Kč 1 490 Kč

Inspirujte se a vydělávejte díky reklamě na Facebooku i vy!