Výzva co má grády

Lidi, co potkávám jak živě, tak online se mě v poslední době hodně ptají: “Hele, nevíš o nějaké dobré kampani, kterou by stálo za to podpořit? Která je férová a konvertuje?” Dřívější smutný výraz a kroutění hlavou už nyní nahrazuji přímým: “Jasně, mrkni na tohle…”

A co tedy nyní doporučuji za kampaň, na které sám vydělávám?

Touto kampaní je Výzva 21 dní. Revoluční fitness program pro ty, kteří chtějí trvalou změnu a výsledky! Jak zní na webu na úvodní stránce.

Proč vůbec Výzvu 21 podporovat?

1) První věc, proč mě provizní program Výzvy 21 dní nyní zaujal, byla výše provize. Dle aktuálních informací došlo k úpravě provize. Zůstává klasická provize z hlavního programu Výzva 21 dní ve výši 30 %, ale přibyly následné provize z dalších programů – Výzva pro pokročilé a Jídelníčková výzva, kde je možné získat provizi 15 % z těchto následných prodejů. V praxi to může vypadat takto:

Ve chvíli, kdy přivedete nového klienta, který si koupí hlavní produkt Výzvu 21 dní, vyděláte 389,7 Kč. Pokud se tento klient rozhodne pokračovat dále a to Výzvou pro pokročilé, kterou si zakoupí, získáte dalších 15 % z prodeje = 194,75 Kč. A pokud si cvičební plány doplní ještě o Jídelníčkovou výzvu, máte dalších 15 % z ceny = 299,85 Kč. Sečteno a podtrženo – na JEDNOM kvalitním kontaktu v tom nejideálnějším případě můžete vydělat až: 884,3 Kč.

2) Kampaň je férová a ve správných rukách. S autory se znám osobně a dlouho. Vzpomínám si, jak jsem s Tomášem Jehličkou seděl v roce 2013 na výstavišti v Brně, na akci Milionové Impéruim, kde, dovoluji si tvrdit, začaly vznikat první myšlenky právě k programu Výzva 21 dní.

Co se týče provizního programu jako takového – v jeho čele stojí můj kamarád, parťák z byznysu a také zkušený affilaite manager Dušan Souček, což znamená nejen skvělou podporu pro všechny partnery, ale také jistotu, že žádné konverze neuniknou jeho bedlivému dohledu. Navíc na jednotlivé fáze kampaně má Dušan nachystány různé odměny a bonusy pro partnery, které jsou zajímavou motivací.

3) Třetí věcí, která mě přesvědčila tuto kampaň podpořit, byl fakt, že daná cílová skupina po překlopení nového roku doslova lační po tom jít něco dělat, začít cvičit, začít na sobě makat. Ano, velký vliv na to mají novoroční předsevzetí, díky kterým právě nyní má Výzva 21 dní doslova žně.

Pokud Vás zajímá více informací například v podobě porovnání dat s minulým rokem, tak doporučuji přečíst ještě tento článek od Dušana a úplně nejlépe registrovat se do provizního programu a následně do skupiny pro partnery na Facebooku a sami uvidíte.

Co se týče mé vlastní podpory Výzvy 21 dní, jednoduše jsem zapnul vše, co jsem mohl a trošku za to na začátek vzal 🙂 A výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat.


(z důvodu chránění soukromí dalších partnerů upraveno – originál v uzavřené skupině na Facebooku)

Pokud tedy aktuálně hledáte kampaň na podpoření a chcete nejen vydělat nějaký ten peníz, ale i náramně se bavit, tak se registrujte do provizního programu Výzvy 21 dní>>>

Michal Kolář
Michal Kolář
SPECIALISTA na placenou reklamu na Facebooku, TOP affiliate partner online kampaní v CZ a autor Kolami Klubu 2.0
Komentáře