JAK ZVÝŠIT ZISK
DÍKY PLACENÉ REKLAMĚ
NA FACEBOOKU?

Zjistěte, jak díky reklamě na Facebooku, získat nejen více návštěvnosti na váš web
nebo více kontaktů do databáze, ale především více platících klientů
a dosáhnout na vyšší zisky z vašeho podnikání.

Reklamě se aktivně věnuji už 7 let a investoval jsem do reklamy už více jak
9 milionů korun.

Za tuto dobu jsem použil velké množství strategií a doopravdy
(doslova na vlastní kůži) zjistil, co v našem česko-slovenském rybníčku funguje a co naopak ne.

Zjistil jsem, že se některé věci opakují. Není potřeba vymýšlet kolo, ale vhodně poskládat známé věci k sobě, aby vytvořili obrázek, který chcete na konci vidět. Jednoduše mít ziskové podnikání - a o to jde.

Pro vytvoření efektivní reklamy (aby vydělávala zajímavé peníze) je třeba poskládat několik dílků skládačky tak, aby do sebe perfektně zapadly:

▪cílení reklamy
▪správné technické nastavení
▪vhodný rozpočet
▪skvělé texty
▪poutavou kreativu
▪funkční strategii...

Jenže tímto to nekončí...

Časem jsem také zjistil, že můžu mít sebelepší reklamu, ale pokud povede na web, který nekonvertuje (chápejte - negeneruje objednávky, které vytváří zisk), tak je zbytečné reklamu vůbec spouštět

Navíc, pokud je celá strategie propagace vašich produktů a služeb založena jen a jen na prodeji, bez toho, abyste budovali s potenciálním zákazníkem  důvěrný vztah, tak mnohem častěji slyšíte na svoji nabídku spíše NE, než kladnou odpověď v podobě objednávky a peněz na vašem účtu.

V dnešní rychlé době máme na internetu pouze několik málo vteřin
(někdy možná jen jednu vteřinu) na to, abychom získali pozornost...
jinak lidé rolují na timeline dál nebo pokračují na jinou stránku.
Konkurence je většinou velmi blízko - hned o příspěvek nebo stránku vedle.

I když máte sebehodnotnější produkt ve skvělé nabídce, pokud vám potenciální zákazník nevěří, tak od vás nenakoupí - TAK TO PROSTĚ JE!

Pro vybudování důvěrného vzahu je potřeba komunikovatdodávat hodnotný obsah.

Ten, kdo komunikuje a dodává potenciálním klientům hodnotu...

TEN PRODÁVÁ!

 

Přemýšlíte, jak poskládat celou skládačku propagace vašich produktů v online světě? Jak to udělat, abyste na nic nezapomněli, aby vše fungovalo, aby vaše reklama zaujala potenciální klienty a funkční prodejní strategie přetvořila z náhodných kolemjdoucích spokojené platící klienty?

Jen si představte, jaké by to bylo, kdybyste každý den ráno otevřeli váš fakturační systém, ve kterém by se objevilo několik nových objednávek?
Jaké by to bylo, kdybyste se přestali honit za každým potenciálním klientem, ale zájemci o vaše produkty nebo služby by vám sami psali a volali?

Spousta lidí si myslí, že nastavit reklamu na Facebooku je složité, že to chce velmi mnoho času a že je třeba do reklamy investovat desetitísíce korun,     aby se vyplatila - a to kdo ví, jestli. Znám moc dobře, jaký je to pocit.

Moc dobře si pamatuji, jak jsem se cítil, když jsem poprvé přemýšlel o využití placené reklamy v mém podnikání. 

Vyplatí se mi to nebo to bude jen černá díra na peníze?
Zvládnu vše správně nastavit?
Zaujme vůbec někoho moje reklama?
Dokážu vytvořit poutavé obrázky a texty?
Zobrazím reklamu lidem, které nadchne?
Neztrapním se jen?
Bude to vůbec k něčemu?

Přiznám se - i já jsem si myslel, že vše okolo reklamy je moc složité. Viděl jsem, že reklamu využívá pouze zlomek podnikatelů, a doslova jsem měl nějakou dobu strach reklamu v praxi vyzkoušet. I přesto se stala během následující doby nedílnou součástí mého podnikání.

Reklama na Facebooku stála za mými úspěchy na poli affiliate marketingu, kde jsem se stal jedním z "legendárních TOP partnerů" online kampaní v CZ  a SK...

... a začal jsem díky tomu spravovat reklamní kampaně svých klientů.

Po několika letech jsem se rozhodl své zkušenosti a know-how sdílet s dalšími podnikateli a založil jsem vzdělávací portál Kolami.cz, kde jsem vytvořil online kurzy, kterými prošlo už více jak 6 000 lidí.

Mýlil jsem se, když jsem si myslel,
že využívat placenou reklamu
na Facebooku je velmi složité

Naštěstí jsem velmi rychle zjistil, že vyžívat sílu placené reklamy je mnohem jednoušší a snažší, než se zabývat sociálním dosahem příspěvků
nebo například SEO optimalizací.

Jednoduše, raději si zaplatím reklamu, kde si definuji komu a kdy se dané příspěvky mají zobrazit, než spoléhat na algoritmy, do kterých člověk vůbec nevidí a kde nezbývá nic jiného než jen doufat, že zájem lidí bude veliký.

Pokud sílu placené reklamy ignorujete nebo ji nevyužíváte naplno,
tak se vědomě připravujete o nové platící klienty.

Dnes mám za sebou už tisíce spuštěných kampaní a investice, které jsem do reklamy u sebe a u klientů vložil, přesahuje částku 9 miliónů korun.

Reklama na Facebooku je dle mého názoru jedním z nejlepším nástrojů
online prodeje dnešních dní (není pak žádný zázrak, že největší firmy a dnes už i menší podnikatelé, využívají reklamu na Facebooku i k propagaci svých produktů a služeb).

Efektivně můžete zobrazit reklamu lidem tam, kde jsou - je vaše cílová skupina na Facebooku? Ano? Pak tam musíte být i Vy a Vaše reklama!

Reklama na Facebooku funguje nejen mně, ale i desítkám firem a mnohým podnikatelům. Zkuste si otevřít svůj profil na Facebooku a podívejte se, kolik různých "sponzorovaných" příspěvků na timeline uvidíte. Od kolika firem a podnikatelů. Myslíte si, že by dávali peníze do reklamy, kdyby se jim to nevyplácelo? Já myslím, že ne... Co vy? Přídáte se k lidem, kteří využívají sílu placené reklamy na Facebooku? Získejte výhodu, která se počítá... 

Proč vlastně vůbec využívat reklamu právě na Facebooku?

  • Facebook má nejpropracovanější metody cílení reklam - cílit tak můžete jak na kontakty z vaší databáze, fanoušky stránky nebo také na návštěvníky, kteří již na vašem webu byli, tak také dle obecných zájmů, které definuje sám Facebook
  • návštěvnost na webu máte doslova do pár minut - ve chvíli, kdy nastavíte a spustíte reklamy na Facebooku, vám do několika minut začnou na web proudit návštěvníci, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • vše máte ve vlastních rukách - je jen na vás a vaší strategii, kdy reklamy spustíte a kdy poběží naplno, vše ovládáte sami, bez prostředníků, v podobě agentur nebo různých konzultantů
  • úpravy reklam na pár kliků - správce reklam je intuitivní nástroj, díky kterému vám veškeré úpravy týkající se reklam zaberou jednotky minut
  • na svůj web získáváte návštěvnost danou vaším cílením a tento zdroj návštěvnosti je velmi vhodný pro testování jednotlivých prvků a nastavení na webu.

Otázka tedy zní:
Chcete zvýšit své zisky díky reklamě na Facebooku?

Chci vám do rukou dát výhodu ("zlí" jazykové tvrdí, že se jedná o ultimátní zbraň), díky které krok za krokem nastavíte své reklamy, a to včetně strategií, které generují reálné zisky. 

Po dobu 30 dnů budu s vámi v uzavřené členské skupině, kde získáte každý den nový obsah s úkolem i moji osobní podporu ve formě odpovědí na vaše dotazy týkající se jak reklamy na Facebooku, tak marketingových strategií, nebo vašich webových stránek.

Moje konzultace stojí 1 590 Kč za hodinu mého času a lidé a firmy, se kterými mentoruji, mi za 3 měsíční mentoring platí 39 490 Kč.

Nyní vám nabízím možnost využít 30 denní ONLINE výzvu
 a jejíž plná cena, za kterou je standardně dostupná na mém webu,
je 6 990 Kč včetně DPH.

30 denní ONLINE výzva ke zvýšení zisků (nejen) díky placené reklamě na Facebooku,
vám prakticky ukáže, jak využít placenou reklamu a marketingové strategie online podnikání i pro váš byznys.

Výzva je založena na jednoduchém a funkčním principu, který se mi osvědčil v několika předchozích online trénincích.

V rámci této výzvy se stanete členy uzavřené členské sekce, ve které  každý den po dobu trvání výzvy, zveřejním jedno video. To ale není vše - z každého takového obsahu vám vznikne jeden úkol, který se daného obsahu týká. 

Den za dnem tak budeme v osobním kontaktu,
a díky úkolům budete každý den pracovat na vašem podnikání a jeho propagaci v online světě. 

Přehled témat 30 denní ONLINE výzvy:

  • jak nad reklamou přemýšlet pro maximální efekt
  • strategie pro využití placené reklamy na Facebooku v praxi
  • jak nejen poutat pozornost, ale také sbírat kontakty a získávat objednávky
  • proč s potenciálními zákazníky budovat důvěrný vztah
  • jak prodávat lidem, které jsme si "předehřáli" v předchozí komunikaci
  • proč mít na webu Facebook pixel, a jak s ním pracovat
  • tvorba poutavých obrázků a sexy textů
  • jak měřit a správně vyhodnocovat výkon reklam
  • nástroje, které s reklamou dokáží pomoci
  • kde brát obrázky do reklam
  • jak se inspirovat úspěšnými reklamami i strategiemi
  • proč využívat business manager
  • praktické nastavení kampaní, sad a vlastních reklam
  • jak v praxi pracovat s A/B testováním
  • co je to zlatá nit, a jak ji při tvorbě reklam využít
  • 7 věcí, na které nesmíte při tvorbě reklam zapomenout
  • jak má vypadat konverzní vstupní stránka
  • je možné získávat díky reklamě na Facebooku návštěvnost zdarma?
  • proč testovat video v reklamách?
  • jak na opravdovou prodejní stránku + co na to reklama
  • popis efektivních strategií z praxe
  • co dělat když (odpovědi na nejčastější dotazy k chodu reklam)
  • a další...

Jedním z mýtů okolo reklam je, že na přípravu reklam potřebujete
hodiny času a drahé nástroje...

Nepotřebujete...

Některé mé reklamy jsem spustil během několika minut, a to doslova na koleně...ano jde to, pokud víte jak na to...já na to mám vlastní
VZOREC úspěšné reklamy, který jsem vydefinoval díky mým 7-ti letým zkušenostem a více jak 9 milionu v investicích do reklamy.

Úspěch reklamy spočívá ve strategii a následně v ohodlání udělat nutné kroky, které pro spuštění reklamy potřebujete - bez balastu okolo, který zbytečně bere čas a pozornost. Přesně to vám ukážu... 

Provedu vás postupem, který já sám využívám
při přípravě mých vlastních reklam.

Jak jsem napsal plná cena je 6 990 Kč včetně DPH.

NAVÍC NYNÍ SPECIÁLNÍ NABÍDKA!!!

Aktuálně (do vypršení odpočtu, nebo naplnění kapacity VÝZVY) chci lidem, kteří tady a teď jdou do akce, dát možnost vstoupit za ještě výhodnějších podmínek a získat tak obsah ONLINE VÝZVY
za 3 990 Kč včetně DPH.

Akce platí do vypršení odpočtu nebo naplnění kapacity!

Pokud čekáte, že vám ukážu jak si během výzvy na Facebooku založit stránku, nebo jak v reklamním účtu vytvořit okruh uživatelů, tak na to raději zapomeňte - na toto po dobu 30 dní ONLINE výzvy opravdu nebude čas - budeme se věnovat jen těm důležitým věcem. 

To ale neznamená, že výzva není pro vás. Rozhodl jsem se k této výzvě dát jeden z nejhodnotnějších bonusů co vůbec můžu vymyslet, a to moji osobní 60+60 minutovou konzultaci. Svého času si velmi cením je to to nejhodnotnější co mám a zároveň to co pro vás bude mít největší efekt - na celých 120 minut (ideálně na startu výzvy a ke konci) probereme vše, co jen k reklamě budete potřebovatvčetně individuálních otázek.

Osobní 60 + 60 minutová konzultace

Jednoduše si zavoláme přes zoom a proberem vše potřebné k reklamě na Facebooku pro váš projekt, nebo firmu. Konzultace 1 na 1 ZDARMA (v hodnotě 3 180 Kč) včetně záznamu.

Startujeme 1. 8. 2020, kdy obdržíte přístupy do členské sekce Výzvy.

Kdo je Michal Kolář?

  • online podnikatel
    který si díky podnikání online velmi rád zjednodušuje svůj život
  • specialista na placenou reklamu
    na Facebooku
    za posledních 6 let investoval do reklam ve svých projektech a u klientů více jak
    8 milionů korun
  • markeťák
    spolupracuje na zajímavých online projektech, kde tvoří marketingové strategie
  • úspěšný affiliate partner
    ve 36 kampaních s umístěním v TOP 10 partnerech
  • autor webu Kolami.cz

MICHAL KOLÁŘ

Co o mě říkají absolventi VÝZVY?

Co o mě říkají klienti a píše se na sociálních sítích?

Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Pavel ŘíhaOnline marketér a autor Školy návyků
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
Jiří Stiborplážový podnikatel a autor ebooku Jak dělat video marketing

...lidé mě doporučují dál...

Nyní je to už jen na vás!

Buď využijete sílu placené reklamy na Facebooku a online strategií, nebo ne...
Je to jednoduché. Online výzva vám může pomoci (tomu věřím), ale odhodlání a chuť jít do akce - to je míč na vaší straně...

Pokud do toho jdete --> vyplňte formulář pod tímto textem a to dříve, než uplyne odpočet, nebo se napalní kapacita lidí, kterým se dokáži ve VÝZVĚ osobně věnovat - poté výzvu uzavřu a nebude už možné za těchto podmínek vstoupit.

Těším se na vás