POZNEJTE I VY PRAVÉ TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉ REKLAMY!

Zjistěte jak díky VZORCI ÚSPĚŠNÉ REKLAMY získat více návštěvnosti na váš web, více kontaktů do databáze a především více platících klientů.

I VY MŮŽETE MÍT  ZISKOVOU REKLAMU!

Často dostávám otázky na téma ÚSPĚŠNÉ REKLAMY

Michale, jak Ti fungují kampaně?

Michale, jak to, že jsi se zase dostal mezi TOP 10 partnerů kampaně, a předběhl tak partnery s velkými databázemi?

Michale, jak to děláš, že tu Tvoji reklamu vidím úplně všude?

Reklamě se aktivně věnuji už 6 let a investoval jsem do reklamy už více jak 8 miliónů korun.

Za tuto dobu jsem použil velké množství strategií a doopravdy (doslova na vlastní kůži) zjistil, co zde v našem česko-slovenském rybníčku funguje a co naopak ne.

Zjistil jsem, že některé věci se opakují. Není potřeba vymýšlet kolo, ale vhodně poskládat známe věci k sobě, aby vytvořili obrázek, který chceme na konci vidět.

Pro vytvoření efektivní reklamy (aby vydělávala zajímavé peníze) je třeba poskládat několik dílků skládačky tak, aby do sebe perfektně zapadly:

▪cílení reklamy
▪správné technické nastavení
▪vhodný rozpočet
▪skvělé texty
▪poutavou kreativu
▪funkční strategii...

ŠEL JSEM JEŠTĚ DÁL...

Na základě prvních zkušeností, kdy jsem začínal s investicí do reklamy v řádech několika tisíc korun, jsem postupně začal odhalovat možnosti efektivní reklamy.

Po 6-ti letech, desítkách realizovaných projektů a správě stovek reklamních kampaní jsem na základě těchto zkušeností vytvořil:

VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY

Nelekejte se, není to tak složité, jak to vypadá na první pohled ;)

Přiznám se - i já si na začátku myslel, že vše okolo reklamy je moc složité.
Viděl jsem, že reklamu využívá pouze zlomek podnikatelů a doslova jsem měl nějakou dobá strach reklamu v praci vyzkoušet. I přesto se stala během následující doby nedílnou součástí mého podnikání.

Díky VZORCI ÚSPEŠNÉ REKLAMY...

...se ze mě stal "legendární TOP parner" online kampaní v CZ/SK...

...jsem začal spravovat reklamy vybraným klientům v zajímavých projektech

Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Pavel ŘíhaOnline marketér a autor Školy návyků
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
Jiří Stiborplážový podnikatel a autor ebooku Jak dělat video marketing

...lidé mě doporučují dál

...a já vydělávám zajímavé peníze i ve svých projektech
(screen prodeje mých online produktů v roce 2019)

NYNÍ  MŮŽETE TENTO VZOREC VYUŽÍT I VY!

Osobně vás ve 4 lekcích provedu jak celým VZORCEM, tak vám ukážu jeho praktické využití ve vašem projektu/firmě s cílem zvýšit výkon vašich reklam.

ONLINE KURZ
VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY

  • Naučím vás využívat VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY v praxi a zjistíte jak reklamou nejen upoutat pozornost, ale i prodat
  • Ukáži vám fungující postupy jak dovést vaše potencionální klienty až k objednávce.
  • Získáte konkrétní návody a strategie jak reklamu nastavit, jak s ní pracovat a jak reklamy vyhodnocovat a optimalizovat.
  • Pochopíte rozdíl mezi reklamou do které sypete peníze a reklamou, která prodává.
  • Díky VZORCI ÚSPĚŠNÉ REKLAMY jednuduše zjistíte, kde máte s reklamou slabá místa a co je třeba zlepšit.
  • Na konkrétních číslech vám ukáži reálné výsledky reklamy.
  • Více jak 240 minut video obsahu, včetně doprovodných PDF a MP3 materiálů

OBSAH KURZU/TÉMATA

1. LEKCE

  • Základní představení VZORCE
  • Investice peněz vs. času
  • Investice do strategie
  • Investice do textů reklam
  • Investice do grafiky reklam

2. LEKCE

  • Investice do nastavení reklam
    Nastavení účelu reklam
    Nastavení cílení reklam

    Nastavení rozpočtu
  • Investice do profesionála
    Domluva s profesionálem
    
Pravidelný reporting

3. LEKCE

  • Prodej produktů/služeb
  • Časové období
  • Autentické reference
  • Přínosné bonusy

4. LEKCE

  • Aktuální období
  • Pozice v cestě zákazníka
  • Definice potenciálního klienta
  • Praktické tipy na využití vzorce při další práci s reklamou

JSTE PŘIPRAVENI ZAPOJIT VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY DO SVÉHO PODNIKÁNÍ?

Cena online kurzu:

5 990 Kč

MANIFEST

"Mojí vizí je pomáhat podnikatelům a firmám vydělávat v online světě. A to díky efektivním strategiím, chytrým online nástrojům a zkušenostem, které jsem za posledních 6 let získal, jak ve svých projektech, tak v projektech se kterými jsem spolupracoval. Tyto zkušenosti sdílím v Kolami Klubu 2.0, na živých akcích, konzultacích a mentoringu" 

JAK TO PO ABSLOVOVÁNÍ KURZU VYPADÁ V PRAXI?

  • 1
    Rozhodnete se získat více platících klientů pro váš nový produkt. Například pro váš eBook v hodnotě 690 Kč. (Zde si můžete dosadit vlastní produkt a jeho cenu.)
  • 2
    Vyčleníte si částku, kterou INVESTUJETE do reklamy, pro rozšíření povědomí o tomto novém eBooku.
    Ze zkušenosti již víte, že si například každý 20. návštěvník vaší prodejní stránky zakoupí daný produkt. Potřebujete tedy získat 20 návštěvníků a zaplatit za jednoho maximálně 34,5 Kč (ideálně 17,25 Kč = polovina, abyste vydělávali).
  • 3
    Vytvoříte si nástin strategie jak dostat váš eBook před potencionální klienty = jakou reklamu jakým lidem budete kde zobrazovat. Zde se rozhodnete pro účel reklamy návštěvnost na web a reklamu budete zobrazovat pouze v hlavním kanálu příspěvků na Facebooku.
  • 4
    Vytvoříte, nebo zadáte tvorbu grafických podkladů, které budou propagovat váš produkt - vzhledem k použití reklamy v hlavním kanálu příspěvků volíte formát 1200x628 pixelů. Na obrázek vložíte 3D obrázek daného eBooku, text a akční tlačítko. Vše ve 2 variantách pro testování.
  • 5
    Nastavíte vlastní reklamy ve správci reklam a spustíte jejich zobrazení pro dané potencionální klienty. Pro cílení využijete podobná publika z vaší databáze a návštěvnosti na webu - budete tak testovat, které cílení je efektivnější.
  • 6
    Provedete základní optimalizaci reklam s cílem získání více objednávek. Jednoduše která reklamní sada se kterým cílením získá více objednávek. Stejně tak u různých variant reklamy.
  • 7
    Ve chvíli, kdy zoptimalizujete reklamy tak, že vás návštěvník na prodejní stránce bude stát 8 Kč a nakoupí každý 20. návštěvník, tak vyděláváte za každou korunu vloženou do reklamy 4,3 Kč zpět!

OTÁZKY, KTERÉ NYNÍ MOŽNÁ MÁTE:

Jak to bude probíhat?

Ve chvíli, kdy si objednáte kurz a danou objednávku zaplatíte stáváte se členem kurzu. Všem členům kurzu budou 17.6. 2019 hromadně vygenerovány přístupy do kurzu - do uzavřené členské sekce.

Pro koho je kurz vhodný?


Kurz ocení jak začínající podnikatelé na internetu - ať již info-podnikatelé, tak také lidé prodávající fyzické produkty, nebo služby, tak také lidé, kteří s reklamou pracují dlouhodobě a chtějí získat nové poznatky z mých zkušeností (6 let práce s reklamou) a využít VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY v praxi

Jak získám přístup do kurzu?


Je to jednoduché. Stačí, když prokliknete jedno z tlačítek na této stránce, a vyplníte daný formulář. Následně, po zaplacení kurzu, vám budou 17.6.2019 hromadně vygenerovány přístupové údaje a samotný kurz bude zahájen.

Jak je možné kurz zaplatit?


Platit je možné jak platební kartou, tak klasickým bankovním převodem, nebo zrychleným bankovním převodem dle banky.


Je přístup ke kurzu nějak omezen?

Přístup do kurzu získáváte na neomezenou dobu - k obsahu kurzu se tak můžete kdykoli vracet.

Co když zjistím, že není kurz pro mě?

Ano i to se může stát. V tu chvíli mi napíšete email na michal@kolami.cz a já vám peníze za kurz zašlu zpět - bez zbytečných otázek. To je můj slib pro vás - nic tedy objednávkou neriskujete.

Vydělávejte, i VY díky VZORCI ÚSPĚŠNÉ REKLAMY!

Pro získání online kurzu VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY
klikněte na modré tlačítko pod tímto textem a vyplňte formulář