Jak jsme za 10 hodin čistého času postavili web na sběr kontaktů, ve velmi konkurenční branži.

Ahoj, jsme Nikča a Michal a společně vám ukážeme, jak jsme za 10 hodin čistého času postavili web, který upoutal pozornost potenciálních klientů ve velmi konkurenční branži.

Na začátku byl jen nápad. Mohl to být úplně obyčejný víkend, kdy jsme mohli jít na procházku, podívat se na nějaké ty seriály a jíst u toho pizzu.

My jsme si ale řekli NE. Tentokrát to bude jinak. Uděláme něco, co posune Nikčino podnikání o kus dál. Dali jsme hlavy dohromady a vzešel z toho plán postavit Nikčin první web na generování potenciálních klientů.

Stanovili jsme si čas na práci, vyhrnuly rukávy a pustili se do díla.

Cíl byl jasný - vytvořit něco, co bude přitahovat lidi, zajímající se o určité téma a efektivně z nich vytvářet databázi kontaktů.

Co se stalo poté?

  • Sedli jsme si nad dobrou kávou a rozmysleli hlavní záměr webu
  • Rozhodli jsme se jaký obsah na webu bude a jakou hodnotu potenciálním klientům předáme
  • Promysleli jsme jednoduchou strukturu webu - na web dáme jen to nejdůležitější
  • Napsali jsme si první návrhy textů - nadpisy, obsah
  • Vybrali jsme vhodnou šablonu webu + pořešili doménu, hosting a šablonu rovnou nainstalovali
  • Na web jsme nahodili grafiku a vybrané texty
  • Propojili jsme webové stránky s dalšími nástroji - na měření návštěvnosti a sběr kontaktů
  • Vše jsme prošli a řádně otestovali a web zveřejnili
  • Odkaz na web jsme sdíleli na sociálních sítích a v reklamě
  • Začali jsme sledovat výsledky, zda vše funguje jak má

Co z toho?

Výsledky nás mile překvapily, hned v prvních dnech jsme získali několik desítek kontaktů do databáze a díky následné komunikaci i zájemce na osobní schůzku. Suma sumárum za 10 hodin čistého času, minimální investice finančních prostředků jsme na provizích za zprostředkování služeb utržili více jak 20 000 Kč.

Díky těmto výsledkům jsme se rozhodli celý postup více zmapovat a dát jako inspiraci i dalším lidem.

Právě v této chvíli vzniká záznam veškerých našich aktivit - kompletní postup našich 10 hodin, kdy jsme na webu a věcech okolo pracovali.

Tuto případovou studii můžete aktuálně získat v předprodeji (než to všechno zkompletujeme).

Co zjistíte (čím se inspirujete)?

  • Náhled postupu, jak jsme nad myšlenkou tvorby webu pro získání kontaktů přemýšleli
  • Definování potenciálního klienta a jeho potřeb
  • Jak to s webem udělat technicky - co s doménou, hostingem, šablonou webu a celkovým nastavením webu
  • Jak jsme vybírali grafické podklady a fotky
  • Kde jsme tvořili texty a kdo nám s tím zdarma pomáhal
  • Co jsme s čím propojili, jak a proč, aby nám fungovala efektivní automatizace
  • Co následovalo po spuštění webu - základní propagace na sociálních sítích
  • Jak probíhala komunikace s potenciálními klienty
  • Jakých výsledků jsme dosáhli směrem k investici času a finančních prostředků
  • Co plánujeme do budoucna, aneb jak dále rozšiřovat databázi kontaktů na potenciální klienty

Tyto MODULY můžete získat právě NYNÍ

Celá studie bude zveřejněna s kompletním obsahem 1. 3. 2023

Aktuálně tato studie v předprodeji za
 500 Kč 

Předprodej platí pouze na omezenou dobu!

Kdo za tím stojí?

Nikola Wodecká & Michal Kolář

Podnikatelé (nejen) ve financích,
kteří si velmi rádi zjednodušují život díky onlajnu.