Jak to může vypadat v praxi?
Aneb příklady realizovaných strategií v praxi,
i takto může vypadat vaše prodejní kampaň.
1. příklad Poptávka služby, kterou jsem odmítl poskytnout, a přesto s klientem spolupracuji už několik let a dosáhnuli jsme 16x lepších výsledků.
2. příklad Realizace dlouhodové marketingové kampaně u klientky (zkušené koučky - expertky ve svém oboru) s konverzí do kontaktu pouze 15 % a přesto s návratností investice 5,8 Kč za každou investovanou korunu.
3. příklad Testování vlastní prodejní strategie - nejen prodej hlavního produktu, ale i doplňujících produktů (likvidační nabídka a upsell) a sběr kontaktů do databáze s návratností investice 4,5 Kč za každou investovanou korunu.
4. příklad Propagace online produktu (vzdělávacího kurzu) jiného autora (za provizi)
se ziskem 11 658 Kč za 3 hodiny času.