MODUL #2: Facebook - reklamní mašina, díky které se zaměříte na své potenciální klienty jako armádní sniper.
Aby reklama fungovala, musí se zobrazovat na místech kde lidé jsou a kde tráví svůj volný čas. A ta místa jsou právě Facebook a Instagram, sdružené pod jednou značkou (Meta).
Do rukou nás marketérů se tak dostává silný nástroj, který nám umožňuje zobrazit reklamu přesně vybraným lidem.
Máte zájem nabídnou svůj produkt pouze mužům? Nebo ženám ve věku 30 - 35 let? Lidem, kteří se zajímají o horolezectví a jsou v okolí Olomouce?
Jak je libo - toto Facebook přesně umí a mnohem víc.
Co třeba získat podobný seznam lidí jako jsou už lidé, kteří u vás nakoupili, nebo jsou členy vaší databáze? Nechat Facebook zanalyzovat co to je za lidi a následně těmto lidem, kteří mají podobné zájmy (dle jeho dat), jako vaše kontakty a nakupující, zobrazit vaši nabídku? Sci-fi? Ne! Pouze možnosti cílené na těchto sociálních sítích. Využijete je i vy?
Co přesně získáte?
- Zjistíte jak si správně založit Business manager a k čemu je vlastně tento nástroj potřeba.
- Podíváme se na Facebook pixel - k čemu nám na webu poslouží a jak data z něj využít pro optimalizaci a cílení reklam.
- Prakticky si nastavíme vlastní události pro vyhodnocování reklam, aneb pokud neměříme, nevíme nic a to nechceme.
- Dopodrobna projdeme možnosti cílení reklam, tak aby vaše reklama byla přesně tam kde má být - před očima vašich potenciálních zákazníků, kteří mají největší šanci, že nakoupí.
- Krok za krokem společně doslova neklikáme reklamní kampaně. Projdeme nastavení kampaní, reklamních sad i vlastních reklam.
- Ukážu vám pokročilejší strategie kde využijeme efektivní remarketing (i ten s xml feedem) a katalog produktů.
- Příklady táhnou a proto i zde představím několik případových studií z praxe, kde na reálném projektu uvidíte reálná číslampráce s reklamou.
- Celková délka obsahu (videí) v jednotlivých sekcích je 1:46:50 hod.
Zodpovím vám také toto...
Jak správně testovat a zlepšovat tak výkon svých reklam? Nebo už není co zlepšovat a jedeme na maximum?
Ještě jsem nezažil situaci, kdy by 100 % lidí, kteří vidí reklamu ji proklikli a následně úplně všichni realizovali danou akci - objednávku. Je tedy vždy co zlepšovat.
Podíváme se na testování cílových skupin, kreativ, textů a celého nastavení a strategie reklamních kampaní. Ukážu vám, jak optimalizovat reklamy v čase, a to s jedeným cílem - zlepšit výsledky a získat z investice do reklamy v onlajnu 2, 4, 6 i klidně 10 korun zpátky.
Každému, komu jsem tuhle jedinou věc ukázal, začal už navždycky přemýšlet o svém byznysu, reklamě a vydělávání peněz online přemýšlet jinak.
Jedno z mých rozhodně nejcennějších poznání, díky kterému získávám skoro až nefér konkurenční výhodu a díky kterému přehodím i ten nejproblémovější produkt do zisku, aniž bych zaplatil o korunu navíc.
Téma, kterým začínám každou svojí konzultaci, protože se od toho odvíjí naprosto vše, jak se bude celý projekt dále rozvíjet.
Zlatý grál online reklamy, o kterém nemá většina ani tušení.
Tyto MODULY můžete získat právě NYNÍ
Prodejní cena celého kurzu je 39.990 Kč.
V kampani jsem ho prodával za 8 997 Kč.
Aktuálně tyto 2 moduly pouze za
500 Kč
Speciální cena platí ještě:
Autor tréninku: