POSLEDNÍ KROK KTERÝ DĚLÁ OBROVSKÝ ROZDÍL
Lidé se mě taky často ptají: "Michale, jak na svoje webové stránky přivádíš návštěvnost? Je to díky sdílení na sociálních sítích, optimalizaci pro vyhledávače (SEO), nebo nějakou reklamou?"
Za C je správně 😉 Osobně přivádím maximum náštěvnosti na můj web díky pokročilému nastavení reklamy na Facebooku. Základem pro zobrazení reklam potencionálním klientům je přesné cílení. Podobně jako cílí elitní armádní sniper - odstřelovač.
Představte si, jaké by to bylo, kdybych vám předal mé zkušenosti s cílením reklam, které jsem nasbíral za posledních 5 let, kdy se reklamě na Facebooku aktivně věnuji.
Než jde vojenský odstřelovač do boje, tak musí projít náročným výcvikem, kde se naučí vše potřebné a nutné pro přežití.
S cílením reklam je to podobné - JDE TO NAUČIT SE!
Připravil jsem sérii videí, díky kterým zjistíte základní i pokročilé možnosti cílení reklam na Facebooku a jak tyto možnosti využít v praxi:
BALÍČEK VIDEÍ

- Video: Jak nad reklamou přemýšlet (16:41 minut)
- Základní video o cílení reklam jako sniper
(12:18 minut) - Video: Facebook pixel - využití pro cílení reklam
a proč jej vůbec mít na webu (19:30 minut) - Video: Průzkum pro definování ideální zákazníka (11:23 minut)
- Speciální email pro "facebookové snipery" - garance odpovědi do 24 hod
- Video: Podoba reklam od A do Z (16:31 minut)
- Video: Náhledy nejlepších reklam s komentářem (9:23 minut)
CENA BALÍČKU 2 191 Kč 998 Kč
SPECIÁLNÍ AKCE POUZE TADY A TEĎ

Jednorázová sleva 50 %
Přidat k objednávce jen za 2 191 Kč 998 Kč

