Osobní dopis pro vás
Od Michala Koláře
V Olomouci 14. 12. 2021

Rozhodl jsem se posdílet vám jeden příběh, který začal před několika lety a který pokračuje dodnes. Je to příběh jednoho mého klienta, který za mnou přišel s poptávkou na službu, kterou jsem mu ve finále odmítl poskytnout a i tak společně spolupracujeme už několik let. Více už v následujícím videu.

Otázka tedy zní:
Chcete i VY mít takové výsledky?

Ne, není to obrátka o 180 stupňů. Nechci tím říct, že reklama na Facebooku už nefunguje a reklama na Googlu je spása.

To rozhodně ne! Chci jen poukázat na fakt, že jsou odvětví, kde si s reklamou na Facebooku moc neškrtnete - investice do ní budou jen vyhozené peníze.

I to paktří k marketingovému mixu - správně se rozhodnout které marketingové kanály využijete a jak.

Začínal jsem na Googlu.

Mé vlastní začátky s reklamou byly právě na Googlu. Proč?

V roce 2013 byl Facebook ještě v plenkách co se placené propagace týče a spousta lidí (a mezi nimi chvíli i já) si myslelo, že na Facebooku jednoduše nepůjde prodávat. 

Má první investice vedla do reklamy na Googlu na podporu kampaně propagující online kurz pro muže. Jednoduše v danou dobu jsem neměl ani vlastní produkt a přesto jsem chtěl otestovat možnosti placené propagace v praxi.

Poprvé jsem do reklamy investoval 4 674 Kč a čistě na provizích se mi vrátilo celých 19 600 Kč (+ 65 000 bonus za umístění v TOP 10 partnerech). Krásný zisk a o velké nadšení z reklamy nebyla nouze.

I já si nejdříve myslel, že používat reklamu na internetu bude složité.

Přiznám se - i já si myslel, že vše okolo reklamy je moc složité. Viděl jsem, že reklamu využívá pouze zlomek podnikatelů a doslova jsem měl nějakou dobá strach reklamu v praci vyzkoušet. I přesto se stala během následující doby nedílnou součástí mého podnikání.

A používám ji dodnes. Kdybych tvrdil, že spouštím kampaně jen na Facebooku lhal bych. U mnoha klientů spravuji vedle facebookových kampaní i kampaně na Googlu a Skliku. 

Ve vyhledávací síti je to jiné než na Facebooku. Je zde opačná interakce: potenciální klient něco hledá (chápejte píše do vyhledávače / "googlí) a na základě jeho dotazu se zobrazují relevantní reklamy. Reklama tak přímo reaguje na dotaz. Pokud vše funguje jak má, tak dokážete zobrazit relevantní reklamu přímo lidem, kteří už vědí co chtějí a následně jim i prodat.

Využijete možnosti reklamy na Googlu?

Co kdybych vám řekl, že vám s reklamou na Googlu pomůžu?
Dám vám návod, podle kterého můžete nastavit jak reklamy ve vyhledávací síti, tak reklamy v Nákupech, nebo vás provedu práci s XML feedem z vašeho eshopu?

Moje konzultace stojí 2 088 Kč za hodinu mého času a lidé a firmy se kterými mentoruji mi za 3 měsíční mentorig platí 39 490 Kč.

Vám dávám příležitost v podobě nového tréninku PPC - Reklama na Googlu a Seznamu, který pro vás může odstartovat klidně hned DNES.

Online trénink PPC - Reklama na Googlu a Seznamu, který vám prakticky ukáže jak využít placenou reklamu na Googlu a Seznamu i pro vaše podnikání a znásobit tak vaše zisky.

Vrámci tohoto tréninku se stanete členy uzavřené členské sekce, kde na vás už nyní čeká kompletní hodnotný obsah, kterým vás provedu a to včetně akčních úkolů.

Nástin témat v tréninku:

  • jak nad reklamou přemýšlet
  • strategie STDC
  • definice cílového publika
  • Aktivace účtů v Google Ads a Skliku
  • Možnosti cílení reklam na Googlu a Skliku
  • Nastavení remarketingových kódů a konverzí v Google Ads a Skliku
  • Struktura kampaní
  • Vyhledávací kampaně - praktické nastavení
  • Obsahové kampaně - praktické nastavení
  • Video kampaně - praktické nastavení
  • Aktivace Google Merchant centra a Zboží.cz
  • Produktová kampaň - praktické nastavení
  • Remarketingová kampaň
  • a další...

Dnešní možnosti reklamních nástrojů na Googlu a Seznamu jsou velké, já vám ukážu jak věci zjednodušit, dosáhnout stanovených cílů a to tak, abyste se v nastavení neztratili a netrvalo vám spuštění reklam desítky hodin.

Provedu vás stejným postupem, který já sám používám při přípravě mých vlastních reklam.


Rozhodl jsem se k tomuto tréninku dát jeden velmi hodnotný bonus - můj první placený produkt, který jsem uvedl před oči prvních potenciálních klientů:

eBook Jak znásobit investici do reklamy

Revoluční případová studie o přínosu placené reklamy při propagaci reálné on-line kampaně. Inspirujte se metodami, postupy a čísly z této případové studie a ihned posuňte své reklamy na nový level.

Bonus v hodnotě 1 140 Kč.

Co říkají lidé na bonusový eBook?

Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze. Mám také jeho ebook Strategie k radosti, který jsem si otestoval v praxi a diky kteremu jsem se umistil mezi TOP 10 affiliate partnery online kampane Anglicky Fantasticky. Facebookove reklamy jsou prostě jízda a fungují skvěle, takže pokud je ještě ve Vašem podnikani nevyuživáte, tak jste lehce zaspali. Můžete to ale teď dohnat.
Jiří Stiborplážový podnikatel
Michal napsal parádní a ucelený postup, jak prakticky pracovat s PPC reklamou. Konečně držím v ruce návod, který mi pomohl ujasnit si spousty otazníků, na které jsem neznala odpověď a mohu nyní lépe a efektivně pracovat s PPC. Obsah ebooku mluví za vše, Michal si prošel několika velkými online kampaněmi a jeho případová studie, praktické ukázky jsou prostě nezbytným pomocníkem lidem, kteří chtějí uspět na internetu v 21. století. Proto využijte možnosti, která tady před Vámi je. Neodkládejte nic na zítra, ale jděte do akce…. ještě dnes.
Markéta MálkováKoučka time managementu
Jako affiliate managerka projektu ONLINE jazyky vím, s čím se naši partneři potýkají. Materiálů k učení pro ně není nikdy dost. PPC reklama je jedním z efektivních kanálů propagace, pokud ji umíte správně používat. Po přečtení Míšova e-booku mám radost! Doufám, že se dostane i k našim partnerům. Je totiž dokonalým důkazem toho, co se stane, když půjdete do akce a jen tak se nevzdáte.
Katka Fišerová CEO SmartSellingu
Celý eBook jsem si pročetl za jedno dopoledne, které jsem měl vyhrazené k jiné činnosti. Přečetl jsem prvních pár stránek a eBook už mne nepustil. Je napsaný bez zbytečné omáčky a uvádí jasné svědectví o tom, jak postupovat na cestě affiliate partnera. Michal na konci eBooku uvádí, že jeho zisk byl v této kampani přes 2600,- Kč na hodinu. To znamená, že Vaše investice do tohoto eBooku je celkem směšná:)
Radek ČernýPPC marketér, autor Ecoblog.cz

PPC trénink v číslech

0
videí
0
minut obsahu
0
úkolů
0
hodnotný bonus

Nyní je to už jen na vás - buď využijete sílu placené reklamy na Googlu a Seznamu, nebo ne - je to jednoduché. 

Aktuální cena tréninku je 5 990 Kč  2 990 Kč 

Pokud do toho jdete --> vyplňte formulář pod tímto textem.
Těším se na vás 😉