[Reklama v onlajnu] Jak vytvořit z nevýkonné reklamy přímo prodejní mašinu a zásadně ovlivnit cenu reklamy na Facebooku, Googlu, Skliku i LinkedInu?

Když jsem v roce 2013 začínal s podnikáním, přemýšlel jsem nad tím, jak to dělají velcí hráči v onlajnu. Pošlou mailing a realizují zisk díky objednávkám vlastních produktů, nebo podporou produktů a služeb dalších autorů.

Chtěl jsem to taky - jedním kliknutím (odesláním emailu) vydělat.

Zjistil jsem, že musím jít dál - měl jsem (počítám, že stejně jako vy) přesně 0 kontaktů v databázi a na můj web chodili pouze známí, kterým jsem o něm řekl.

Jak dostat kontakty do mé vlastní databáze,
abych jim následně mohl posílat informace
a prodejní nabídky?

Doslova jsem vygooglil desítky postupů. Některé se na několika strategiích shodli, některé byli úplně opačného charakteru.

Jednu věc ale měli společnou. Základem všeho byla relevantní reklama. Schopnost dostat na určité místo na webu lidi - návštěvnost, která provede danou akci (registruje se do databáze).

Díky tomu jsem zjistil, že návštěvnost je ta jedna věc, kterou potřebuji abych byl úspěšný.

Googlil jsem, hledal další poznatky o reklamě v onlajnu a učil se - doslova za pochodu. Vše nové jsem ihned testoval v praxi.

A začali se dít věci. Reklama fungovala a dělala přesně to, co jsem jí řekl. A začali si toho všímat i další lidi.

Relevantní návštěvnost potřebuje v onlajnu každý, kdo chce prodat své produkty a služby - prostě opravdu každý.

A lidé, kteří dokážou zkrotit sílu placené propagace na internetu se dostávají čím dál více do popředí. Mohou si pak účtovat nadstandardní hodinové sazby, vysoké platy a získávat zajímavé odměny.

Vím to, zažil jsem to na vlastní kůži.

A to jak u propagace vlastních produktům, tak u mých klientů, kterým jsem placené kampaně začal spravovat. Dnes mám ve správě kampaně vybraných podnikatelů a firem - ano mohu si vybírat - poptávka po službách převyšuje mé aktuální časové možnosti.  Čím to?

Řídím se jednoduchým pravidlem: 
Každá, ale opravdu každá reklama musí vydělávat!

Když se podnikatelů a majitelů firem zeptám na nejdůležitější číslo v jejich podnikání, tak slyším něco jako počet objednávek, někdy počet kontaktů v databázi, nebo lidí na webu. 

Co je ale za tím vším? Je to zisk - zvyšující se stav podnikatelského konta. 

Zjistil jsem, že když klientům nastavím reklamu do které "dáme" například 50 tisíc a zpátky se vrátí minimálně 100 tisíc, a tohle v čase opakujeme, tak si můžu říct v podstatě o jakoukoli odměnu. 

Tohle chce umět každý! U mě je to za ty roky už běžná praxe.

Využívám při tom své zkušenosti z realizace tisíců reklamních kampaní u klientů z různých oborů a také (a to někteří onlajn marketéři ani vůbec nedělají) z prodeje vlastních produktů a služeb.


Co mi reklama v onlajnu dala?

  • Směr a smysl v podnikání - zjistil jsem na co je potřeba se soustředit a co pro úspěšné podnikání opravdu potřebuji (relevantní návštěvnost).
  • Zajímavé kontakty a spolupráce - z profesionálního vojáka jsem se stal podnikatelem v jedné z nejvíce a nejrychleji se rozvíjející oblasti.
  • Miliony na provizích za propagaci produktů jiných autorů.
  • Vlastní portfolio vzdělávacích produktů, které se prodávají na automat ve dne v noci, doslova 24 hodin, 7 dní v týdnu ať už jsem kdekoli.
  • Více času na to, co je pro mě opravdu důležité - rodinu, vedení skautského oddílu, toulky přírodou a vlastní seberozvoj.

Ano, na začátku toho všeho stála jedna - reklama v onlajnu.


Díky reklamě v onlajnu jsem se naučil žádané řemeslo a tyto dovednosti používám při správě reklamních kampaní doslova každý den.

  • Jak najít mého potenciálního zákazníka.
  • Jak se nebát prodávat ve správnou chvíli.
  • Jak psát poutavé prodejní texty
a titulky, které doslova zvou k prokliknutí.

  • Jak používat stimuly, které působí na naši pozornost.

  • Jak z náhodných kolemjdoucích dělat nadšené platící klienty, kteří vás doporučují dál.

  • … a to vše za pár hodin denně.

A tyto mé zkušenosti a dovednosti předávám dál.

Na internetu to v dnešní době prostě žije - spousta klientů se začala v posledních několika měsících zajímat o to, jak být v onlajnu vidět a jak především v onlajnu prodávat.

A já nemůžu spolupracovat se všemi - den má pořád jen 24 hodin a poptávka je čím dál tím větší.


Proto jsem se rozhodl otevřít trénink
REKLAMA V ONLAJNU,
ve kterém vás naučím všechno,
co jsem se za posledních 9 let sám naučil.

Cílem je připravit vás na vlastní správu reklamních kampaní. Předám vám všechny své nejúčinnější metody a postupy, které jsem se do dneška naučil. Samozřejmostí je návod krok za krokem, jak to vše naklikat a spustit.


Co se v tréninku Reklama v onlajnu 
naučíte a jak to bude probíhat

MODUL #1: Jak se dostat na první místa ve vyhledávání na Googlu a Seznamu.

Kam jdete, když hledáte řešení na svůj problém? A kam jdou vaši potenciální zákazníci? Hledají na Googlu? A je tam vaše reklama?

Jedna z nejlepších cest, jak oslovit potenciální klienty je zobrazit jim váš produkt, nebo službu ve chvíli, kdy hledají řešení svého problému ve výsledcích vyhledávání Google a Seznamu.

Zapomeňte na zdlouhavé nastavování a optimalizaci svých stránek pro vyhledávače (SEO). To, co takto získáte za několik měsíců máte díky reklamě během několika hodin - ověřeno v praxi.

V tomto prvním modulu se podíváme na to, jak reklama ve vyhledávání na Googlu a Seznamu funguje, a jak ji zobrazit na vybrané vyhledávací výrazy.

Představím vám rozhraní reklamních systémů, postup, jak vše krok za krokem nastavit a také ty nejlepší a nejfunkčnější strategie, které dnes fungují.


MODUL #2: Facebook - reklamní mašina, díky které se zaměříte na své potenciální klienty jako armádní sniper.

Aby reklama fungovala, musí se zobrazovat na místech kde lidé jsou a kde tráví svůj volný čas. A ta místa jsou právě Facebook a Instagram, sdružené pod jednou značkou (Meta). 

Do rukou nás marketérů se tak dostává silný nástroj, který nám umožňuj zobrazit reklamu přesně vybraným lidem. 

Máte zájem nabídnou svůj produkt pouze mužům? Nebo ženám ve věku 30 - 35 let? Lidem, kteří se zajímají o horolezectví a jsou v okolí Olomouce?
Jak je libo - toto Facebook přesně umí a mnohem víc.

Co třeba získat podobný seznam lidí jako jsou už lidé, kteří u vás nakoupili, nebo jsou členy vaší databáze? Nechat Facebook zanalyzovat co to je za lidi a následně těmto lidem, kteří mají podobné zájmy (dle jeho dat), jako vaše kontakty a nakupující, zobrazit vaši nabídku? Sci-fi? Ne! Pouze možnosti cílené na těchto sociálních sítích. Využijete je i vy?


MODUL #3: Optimalizace reklam v praxi, aneb jak využívat nikdy nekončící proces testování ve vlastní prospěch.

Jak správně testovat a zlepšovat tak výkon svých reklam? Nebo už není co zlepšovat a jedeme na maximum?

Ještě jsem nezažil situaci, kdy by 100 % lidí, kteří vidí reklamu ji proklikli a následně úplně všichni realizovali danou akci - objednávku. Je tedy vždy co zlepšovat. 

Podíváme se na testování cílových skupin, kreativ, textů a celého nastavení a strategie reklamních kampaní. Ukážu vám, jak optimalizovat reklamy v čase, a to s jedeným cílem - zlepšit výsledky a získat z investice do reklamy v onlajnu 2, 4, 6 i klidně 10 korun zpátky.

K těmto 3 modulům ještě navíc získáte:

  • Ke každé lekci v jednotlivých modulech otázky a odpovědi.
  • Má osobní podpora - garance odpovědi na dotaz v členské sekci do 24 hodin.
  • Okamžitý přístup ke vše modulům tréninku.
  • Unikátní možnost domluvit se na osobní konzultaci.

Každému, komu jsem tuhle jedinou věc ukázal, začal už navždycky přemýšlet o svém byznysu, reklamě a vydělávání peněz online přemýšlet jinak.

Jedno z mých rozhodně nejcennějších poznání, díky kterému získávám skoro až nefér konkurenční výhodu a díky kterému přehodím i ten nejproblémovější produkt do zisku, aniž bych zaplatil o korunu navíc.

Téma, kterým začínám každou svojí konzultaci, protože se od toho odvíjí naprosto vše, jak se bude celý projekt dále rozvíjet.

Zlatý grál online reklamy, o kterém nemá většina ani tušení.


Trénink začíná právě NYNÍ.

Prodejní cena kurzu je 39.990 Kč.

V předprodejní kampani jsem ho prodával za 14.990 Kč.

Pro členy facebookové skupiny Online Rebels (vás) jsem stanovil speciální (zvýhodněnou) cenu:
997 Kč 

Autor tréninku:

Michal Kolář

Podnikatel, který si díky internetu velmi rád zjednodušuje život. Táta dvou kluků - dvojčat. Expert na online marketing a výkonnostní reklamu, který konzultuje jak s s podnikateli, tak marketéry a firmami. Mentor, spíkr a jeden z TOP affiliate partnerů online vzdělávacích projektů v České republice.