PŘEMÝŠLÍTE
JAK ZÍSKAT NOVÉ PLATÍCÍ
KLIENTY DÍKY REKLAMĚ NA FACEBOOKU?

...jak se neztratit v nastavení reklam?
...jak na nic důležitého v nastavení reklam nezapomenout?
...jak to vlastně celé udělat tak, aby reklama vydělala nejen na sebe,
ale především byla v ZISKU a vám se za každou korunu investovanou
do reklamy vrátilo zpět třeba korun 5, nebo 8, nebo klidně i 20?

ZNÁTE TO...

  • už víte, že reklama na na Facebooku vám přivede návštěvnost na web, ale jak ji správně nastavit?
  • možná jste už zkoušeli reklamu si sami nastavit, ale nerozuměli jste plně jejímu nastavení
  • báli jste se, že něco uděláte špatně a že vám Facebook pouze "sežere" vaše peníze
  • hledali jste návody, jak na to, ale žádný nebyl ten pravý, který by vám krok za krokem pomohl jak tu reklamu vlastně správně udělat
  • všude se všichni baví o nějakých pixelech, remarketingu, nebo leadech...a vám to nic neříká, naprostá španělská vesnice
  • přitom byste rádi dali světu vědět o svém skvělém produktu, nebo službě
  • jednoduše nevíte jak správně začít a už vůbec koho se zeptat na radu, když i s návodem v ruce narazíte na nějaký problém týkající se právě reklamy na Facebooku

MÁM PRO VÁS ŘEŠENÍ!

Připravil jsem pro vás návod, díky kterému si sami správně nastavíte reklamy na Facebooku tak, aby se vám investice do reklamy vrátila zpět se zajímavým ziskem.

Vymyslel jsem a připravil pro vás návod, který vás provede krok za krokem všemi zákoutími placené reklamy - jednoduše, bez zbytečné omáčky okolo.

Pouze to důležité pro vás a pro maximální efekt.

ONLINE KURZ
4 TÝDNY S REKLAMOU

  • Naučím vás využívat ověřené principy reklamy na Facebooku, díky kterým získáte nejen návštěvnost, ale také platící klienty.
  • Ukáži vám fungující postupy jak dovést vaše potencionální klienty až k objednávce.
  • Získáte konkrétní návod jak reklamu nastavit, jak s ní pracovat a jak reklamy vyhodnocovat a optimalizovat.
  • Pochopíte rozdíl mezi reklamou do které sypete peníze a reklamou, která prodává.
  • Představím vám strategie, které vám vydělají hotové peníze.
  • Na konkrétních číslech vám ukáži reálné výsledky reklamy.

KURZ O DVOU VARIANTÁCH

Varianta STANDARD obsahuje základní návod na použití placené reklamy v praxi.
Varianta PREMIUM je rozšířena o pokročilejší postupy a materiály pro inspiraci
jak při tvorbě reklam, tak jejich optimalizaci.

Kurz poběží 4 týdny a krok za krokem vás provede reklamou na Facebooku od základního uvažování nad reklamou, přes tvorbu a nastavení reklam až po využití efektivních strategií.

STANDARD

Základní návod pro použití placené reklamy na Facebooku


  • 4 týdny kurzu
  • 9 lekcí (3 lekce / týden)
  • 1 živé vysílání s komentářem vybraných reklam (v rámci 4. týdne kurzu)
  • 3 bonusy
  • speciální email na dotazy

PREMIUM

Základní návod využití reklam na Facebooku rozšířen o praktické
příklady z praxe a materiály pro inspiraci při tvorbě a optimalizaci reklam.


  • 4 týdny kurzu
  • 12 lekcí (4 lekce / týden)
  • 1 živé vysílání s garancí komentáře vašich vlastních reklam (v rámci 4. týdne kurzu)
  • 4 bonusy

OBSAH KURZU

1. TÝDEN

OBĚ ÚROVNĚ:

  • Jak přemýšlet nad reklamou
  • Založení / aktivace reklamního účtu
  • Facebook pixel - využití a proč jej mít na webu

5 tipů kde získat obrázky do reklam

VARIANTA PREMIUM NAVÍC:

  • Jak díky průzkumu definovat ideálního zákazníka

2. TÝDEN

OBĚ ÚROVNĚ:

  • Jak vybrat správný cíl reklamy
    a cestu pro jeho splnění
  • Podoba reklamy od A do Z
  • Míříme jako sniper, aneb cílení reklam

Ukázka efektivní tvorby reklam = za 10 minut máme hotovo

VARIANTA PREMIUM NAVÍC:

  • Náhled nejlepších reklam
    s komentářem

3. TÝDEN

OBĚ ÚROVNĚ:

  • Praktické nastavení reklam
  • Jak přistupovat k testování a optimalizaci reklam
  • Vítězné strategie - ukázka strategií z praxe

2 věci, díky kterým vyděláte 2x více

VARIANTA PREMIUM NAVÍC:

  • Vstupní stránky na maximum

4. TÝDEN

OBĚ ÚROVNĚ:

  • Živé vysílání s komentářem vybraných reklam

VARIANTA PREMIUM NAVÍC:

  • Garance komentáře reklam členů úrovně PREMIUM
  • Vyděláváme i bez vlastního produktu

JSTE PŘIPRAVENI ZAPOJIT PLACENOU REKLAMU NA FACEBOOKU DO SVÉHO PODNIKÁNÍ?

Aktuální cena online kurzu
4 týdny s reklamou je TADY A TEĎ:

Úroveň STANDARD 3 990 Kč  2 990 Kč

Úroveň PREMIUM 4 990 Kč  3 990 Kč

(ceny jsou uvedeny bez DPH)

Platí do vypršení odpočtu níže!

Kurz bude otevřen hromadně 30.4.2018

VYDĚLÁVEJTE DÍKY REKLAMĚ NA FACEBOOKU
MICHAL KOLÁŘSpecialista na placenou reklamu na Facebooku

PROČ VŮBEC VYUŽÍT PRÁVĚ REKLAMU
NA FACEBOOKU?

  • Facebook má nejpropracovanější metody cílení reklam - cílit tak můžete jak na kontakty z vaší databáze, fanoušky stránky, nebo také na návštěvníky, kteří již na vašem webu byli, tak také dle obecných zájmů které definuje sám Facebook
  • návštěvnost na webu máte doslova do pár minut - ve chvíli, kdy nastavíte a spustíte reklamy na Facebooku, vám do několika minut začnou na web proudit návštěvníci, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • vše máte ve vlastních rukách - je jen na vás a vaší strategii, kdy reklamy spustíte a kdy poběží naplno, vše ovládáte sami bez prostředníků v podobě agentur nebo různých konzultantů
  • úpravy reklam na pár kliků - Správce reklam je intuitivní nástroj, díky kterým vám veškeré úpravy týkající se reklam zaberou jednotky minut
  • na svůj web získáváte návštěvnost danou vaším cílením a tento zdroj návštěvnosti je velmi vhodný pro testování jednotlivých prvků a nastavení na webu

JAK TO PO OBSOLVOVÁNÍ KURZU VYPADÁ V PRAXI?

  • 1
    Rozhodnete se získat více platících klientů pro váš nový produkt. Například pro váš eBook v hodnotě 690 Kč. (Zde si můžete dosadit vlastní produkt a jeho cenu.)
  • 2
    Vyčleníte si částku, kterou INVESTUJETE do reklamy, pro rozšíření povědomí o tomto novém eBooku.
    Ze zkušenosti již víte, že si například každý 20. návštěvník vaší prodejní stránky zakoupí daný produkt. Potřebujete tedy získat 20 návštěvníků a zaplatit za jednoho maximálně 34,5 Kč (ideálně 17,25 Kč = polovina, abyste vydělávali).
  • 3
    Vytvoříte si nástin strategie jak dostat váš eBook před potencionální klienty = jakou reklamu jakým lidem budete kde zobrazovat. Zde se rozhodnete pro účel reklamy návštěvnost na web a reklamu budete zobrazovat pouze v hlavním kanálu příspěvků na Facebooku.
  • 4
    Vytvoříte, nebo zadáte tvorbu grafických podkladů, které budou propagovat váš produkt - vzhledem k použití reklamy v hlavním kanálu příspěvků volíte formát 1200x628 pixelů. Na obrázek vložíte 3D obrázek daného eBooku, text a akční tlačítko. Vše ve 2 variantách pro testování.
  • 5
    Nastavíte vlastní reklamy ve správci reklam a spustíte jejich zobrazení pro dané potencionální klienty. Pro cílení využijete podobná publika z vaší databáze a návštěvnosti na webu - budete tak testovat, které cílení je efektivnější.
  • 6
    Provedete základní optimalizaci reklam s cílem získání více objednávek. Jednoduše která reklamní sada se kterým cílením získá více objednávek. Stejně tak u různých variant reklamy.
  • 7
    Ve chvíli, kdy zoptimalizujete reklamy tak, že vás návštěvník na prodejní stránce bude stát 8 Kč a nakoupí každý 20. návštěvník, tak vyděláváte za každou korunu vloženou do reklamy 4,3 Kč zpět!

Kdo je Michal Kolář?

  • specialista na placenou reklamu na Facebooku
    za posledních 5 let investoval do reklam ve svých projektech a u klientů více jak 6 milionů korun
  • markeťák
    člen marketingového týmu projektu SmartEmailing, kde tvoří a připravuje online strategie
  • úspěšný affiliate partner
    v podporovaných kampaních jej již ztěží uvidíte mimo TOP 10 partnerů dané kampaně
  • autor Kolami Klubu
    unikátního klubu o placené reklamě na Facebooku

Klienti a projekty, se kterými jsem spolupracoval:

Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Pavel ŘíhaOnline marketér a autor Školy návyků
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
Jiří Stiborplážový podnikatel a autor ebooku Jak dělat video marketing

Otázky, které máte nyní možná v hlavě

Jak to bude probíhat?

Ve chvíli, kdy si vyberete jednu z variant kurzu a danou objednávku zaplatíte stáváte se členem kurzu. Všem členům kurzu budou 23.4. 2018 hromadně vygenerovány přístupy do kurzu a jednotlivých úrovní.

Pro koho je kurz vhodný?


Nejvíce ocení kurz začínající podnikatelé na internetu - ať již info-podnikatelé, tak také lidé prodávající fyzické produkt.

Jakou variantu kurzu si mám vybrat?


Základní varianta STANDARD je určena pro podnikatele, kteří chtějí využít placenou reklamu na Facebooku pro své podnikání. Varianta PREMIUM je určena pro lidi, kteří chtějí z reklam dostat opravdu maximum a obsahuje rozšiřující materiály z praxe pro inspiraci při nastavení, tvorbě a optimalizaci reklam.


Jak získám přístup do kurzu?


Je to jednoduché. Stačí, když prokliknete jedno z tlačítek na této stránce, a vyplníte daný formulář, kde si vyberete vhodnou variantu kurzu. Následně, po zaplacení kurzu, vám budou 23.4.2018 hromadně vygenerovány přístupové údaje a samotný kurz bude zahájen.

Jak je možné kurz zaplatit?


Platit je možné jak platební kartou, tak klasickým bankovním převodem, nebo zrychleným bankovním převodem dle banky.


Je přístup ke kurzu nějak omezen?

Přístup do kurzu získáváte na neomezenou dobu - k obsahu kurzu se tak můžete kdykoli vracet.

Co když zjistím, že není kurz pro mě?

Ano i to se může stát. V tu chvíli mi napíšete email na michal@kolami.cz a já vám peníze za kurz zašlu zpět - bez zbytečných otázek. To je můj slib pro vás - nic tedy objednávkou neriskujete.

Vydělávejte, i VY díky reklamě na Facebooku!

Pro získání online kurzu 4 TÝDNY S REKLAMOU
klikněte na modré tlačítko pod tímto textem a vyplňte formulář