2 klíčové věci pro váš online marketing

Michal Kolář

Onlajn markeťák, specialista na placenou reklamu na Facebooku a jeden z TOP affiliate partnerů zajímavých online kampaní
v CZ/SK. 

Placená reklama na FB & email marketing

Relevantní zdroj návštěvnosti na webové stránky a automat, který zobchoduje potenciální zákazníky jako jeden z nejlepších obchodníků.

Znáte to...

  • už víte, že reklama na na Facebooku vám přivede návštěvnost na web, ale jak ji správně nastavit?
  • možná jste už zkoušeli reklamu si sami nastavit, ale nerozuměli jste plně jejímu nastavení
  • zkoušeli jste poslat i nějaké ty emaily, ale otevřelo je jen pár lidí
  • báli jste se, že něco uděláte špatně a že vám Facebook pouze "sežere" vaše peníze a emaily skončí ve SPAMu
  • hledali jste návody, jak na to, ale žádný nebyl ten pravý, který by vám krok za krokem pomohl jak tu reklamu a email marketing vlastně správně udělat a nastavit
  • všude se všichni baví o nějakých pixelech, remarketingu, DKIM nebo leadech a proklikovosti...a vám to nic neříká, naprostá španělská vesnice
  • jednoduše nevíte, jak správně začít a už vůbec koho se zeptat na radu, když i s návodem v ruce narazíte na nějaký problém týkající se právě reklamy na Facebooku a email marketingu

MÁM PRO VÁS ŘEŠENÍ!

Připravil jsem návody, díky kterám si sami správně nastavíte reklamy na Facebooku i email marleting. A to tak, aby se vám investice do reklamy vrátila zpět se zajímavým ziskem.

Vymyslel jsem a připravil pro vás návody, které vás provedou krok za krokem všemi zákoutími placené reklamy a email marketingu (jednoduše, bez zbytečné omáčky okolo).

Pouze to důležité pro vás a pro maximální efekt.

NAVÍC VÁS TENTO NÁVOD NEPŘIJDE ANI NA 1 000 Kč!

2 AKČNÍ NÁVODY JSOU PŘIPRAVENY

Reklama na Facebooku

Od aktivace reklamního účtu až po nastevení ziskových reklamních kampaní.

Email marketing

Od doručitelnosti až po efektivní email marketingové strategie.

Veškerý obsah ihned k dospozici

Reklama na Facebooku

OBSAH

  • Jak přemýšlet nad reklamou
    15:32 min.
  • Strategie STDC
    18:04 min.
  • Definice cílového publika
    10:01 min.
  • Obrázky a texty v reklamě
    18:58 min.
  • Aktivace a nastavení BM
    12:53 min.
  • Pixel a okruhy uživatelů
    13:54 min.
  • Vlastní události
    8:30 min.
  • Možnosti cílení a průzkum
    14:34 min.
  • Nastavení kampaní
    22:52 min.
  • Katalog produktů pro Facebook reklamy
    6:59 min.
  • Produktové kampaně
    10:06 min.
  • Optimalizace reklam
    23:14
  • Nejčastější chyby
    14:31

Reklama na Facebooku

OBSAH

  • Úvod do email marketingu
    11:43 min.
  • Jak sbírat kontakty
    23:23 min.
  • Jak efektivně komunikovat
    14:09 min.
  • Jak emaily doručovat
    13:37 min.
  • Jak prodávat pomocí erailmarketingu
    13:23 min.
  • UKÁZKA:
    Zásady práce s osobními údaji
  • UKÁZKA
    Získání souhlasu pro zasílání OS
  • UKÁZKA
    Double opt-in

Jste připraveni zapojit
PLACENOU REKLAMU
EMAIL MARKETING
i do svého podnikání?

Aktuální cena návodů je nyní

 500 Kč

za jeden návod, nebo 

750 Kč

za oba návody!

Platí do vypršení odpočtu!

Proč jen 500 Kč za návod?

Je to v podstatě jednoduché - chci abyste začali placenou reklamu a email marketing opravdu používat.

Chci vám předat to, co vím a znám (a že toho za těch 7 let je) a aby vaše vlastní podnikání díky placené reklamě na Facebooku a email marketingu rostlo. 

K tomu jsem dospěl k rozhodnutí, že aktuálně KONČÍM s propagací širokého portfolia produktů - do roku 2021 chci vstoupit jen a pouze s jedním online produktem!

Proto tato varianta návodů (kdy máte hned a rychle přístup ke všemu obsahu) a proto cena 500 Kč za návod, nebo 750 Kč za oba (toto si může dovolit opravdu každý).

Začnete i VY vydělávat díky reklamě na Facebooku a efektivnímu email marketingu, nebo to zase odložíte?


Proč facebook a emaily?

  • Facebook má nejpropracovanější metody cílení reklam - cílit tak můžete jak na kontakty z vaší databáze, fanoušky stránky, nebo také na návštěvníky, kteří již na vašem webu byli, tak také dle obecných zájmů které definuje sám Facebook
  • návštěvnost na webu máte doslova do pár minut - ve chvíli, kdy nastavíte a spustíte reklamy na Facebooku, vám do několika minut začnou na web proudit návštěvníci, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • vše máte ve vlastních rukách - je jen na vás a vaší strategii, kdy reklamy spustíte a kdy poběží naplno, vše ovládáte sami bez prostředníků v podobě agentur nebo různých konzultantů
  • úpravy reklam na pár kliků - Správce reklam je intuitivní nástroj, díky kterým vám veškeré úpravy týkající se reklam zaberou jednotky minut
  • na svůj web získáváte návštěvnost danou vaším cílením a tento zdroj návštěvnosti je velmi vhodný pro testování jednotlivých prvků a nastavení na webu
  • email marketing skvěle funguje pro komunikaci a budování vztahu s potenciálními klienty
  • díky email marketingu a posílání emailů komunikujeme, doručujeme hodnotný obsah i prodáváme a násobíme tak efekt reklamních kampaní
  • posílat emaily není raketová věda, je třeba držet se osvědčených postupů a dodržovat literu zákona

Kdo je Michal Kolář?

  • online podnikatel
    který si díky podnikání online velmi rád zjednodušuje svůj život
  • markeťák
    spolupracuje na zajímavých online projektech, kde tvoří marketingové strategie
  • specialista na placenou reklamu na Facebooku
    za posledních 6 let investoval do reklam ve svých projektech a u klientů více jak 8,5 milionů korun
  • úspěšný affiliate partner
    ve 36 kampaních s umístěním v TOP 10 partnerech
  • autor webu Kolami.cz
Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Pavel ŘíhaOnline marketér a autor Školy návyků
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
Jiří Stiborplážový podnikatel a autor ebooku Jak dělat video marketing

Akce platí do vypršení odpočtu!