Přemýšlíte, že si okolo placené reklamy na internetu vytvoříte vlastní byznys?

Nebo už máte vlastní klienty, jste sám a je toho na vás trochu hodně? Klienti volají, píšou emaily a chtělo by to nají další parťáky do týmu a trochu to celé posunout.

Nebo jste ve fázi, že si kampaně spravujete sami a tak nějak se bojíte předat vymazlené reklamy ke správě někomu jinému. Specialistovi, nebo přímo agentuře.

Dávám vám do ruky návod, který vás krok za krokem provede...

  • základním nastavením vašeho byznys modelu, případně spolupráce se specialistou/agenturou
  • důležitými procesu a komunikací směrem ke klientovi, nebo specialistovi/agentuře - co kdy komunikovat, proč a především JAK, aby to bylo ku prospěchu věci
  • technickým nastavením Business managera pro nastavení sdílení s klienty, specialisty i agenturou
  • procesem jak si stanovit vlastní cenu za své služby, nebo jak pracovat s cenou od specialisty/agentury
  • efektivním reportingem, neboť přehled je jak pro specialistu/agenturu, tak klienta velmi důležitý
  • postupem jak si vybírat nové kolegy pro spolupráci - na co si dát pozor a jak se vyvarovat personálních přešlapů
  • komunikací a prací s kolegy s cílem dělat věci tak, aby byly maximálně efektivní a všichni byly motivováni dostat ze sebe to nejlepší

Celkově jde o návody a postupy v 8 videích s délkou + 1:51 hodin.

Ve videích čerpám z vlastních zkušeností, které jsem v posledních (9!) letech nasbíral při spolupráci s desítkami lidí ať už na interní, tak externí úrovni. Byl jsem součástí velkých marketingových týmů i malých několikačlených agentur. Poptával jsem služby od navržení celkového byznys modelu, přes marketingové strategie, až po textace stránek a grafiky do reklamy. Znám tedy oba pohledy. Jak pohled klienta, který chce to nejlepší možné řešení, tak agentury, která toto řešení dodává.

Nyní poprvé sdílím veřejně tyto informace a to pro inspiraci a jako odpověď na četné dotazy. Je to praxe - vyčtená moudra z knížek prosím nečekejte. 

Co za to?

Chci abyste tyto informace měli a využívali je v praxi, ať se rozhodnete svoji práci delegovat a využít je při komunikaci s agenturou, nabo sami využijete návody a postupy pro práci s vlastními klienty. Cena je tedy více jak symbolická (za 8 videí v dílce + 1:51 hodin):

490 Kč

Nabídka je časově omezena, abych se po zpřístupnění členské sekce mohl účastníkům po následující dny věnovat opravdu naplno - čekám nálož dotazů a jsem připraven na ně operativně odpovídat.