[PPC Akademie] Jak inzerovat na Google, Seznamu a Facebooku o 30-70 procent levněji, než všichni ostatní a postavit si kolem toho ziskový byznys.
Neustále mě fascinuje, kolik lidí se snaží vytvořit si svůj online produkt, přitom statistika mluví jasně.
Přes 70 procent lidí nikdy nezačne. 20 procent lidí, kteří začnou, svůj projekt nikdy nedokončí. A naprostá většina těch, kteří ho dokončí, na něm nikdy nevydělá dost, aby je to uživilo.
A není se čemu divit. Všichni tihle lidé vstupují do obrovského boje o pozornost s miliony dalších stránek, bojují s časem, sami se sebou.
Přitom si nikdo z nich nepoloží otázku, co budou všechny tyhle stránky vždycky potřebovat
a nikdy toho nebude dost?
Jaký servis nebo službu můžu všem těmhle milionům stránek nabídnout?
Protože upřímně, na každé zlaté horečce vždycky nejvíc vydělali ti, kdo prodávali lopaty.
Poskytovali servis, zboží a služby, které zlatokopové potřebovali. Kolem nalezišť vznikala nová města, obchody, salony, železnice.
Přesto, že zlatou žílu našel málokdo, ten, kdo těmhle lidem poskytoval zázemí a služby, které potřebovali, měl svůj profit jistý.
V internetové horečce je
tou nejcennější komoditou návštěvnost
Lidi na webu, zákazníci, kteří budou kupovat jejich produkty a služby.
A čím více, tím lépe. Protože čím větší návštěvnost, tím větší zisk.
A webové stránky jich zvládnou neomezené množství.
Lidí, objednávek, platebních procesů.
Stačí jen na jedné straně posílat lidi a druhé straně vám začnou vypadávat peníze.
Naopak bez kvalitní návštěvnosti každý byznys končí, i kdyby měl ten nejlepší produkt na světě. Protože bez návštěvnosti se o něm nikdo nedozví.
Všechno je nahraditelné. Každý systém, software nebo platforma.
Ale kvalitní návštěvnost je jenom jedna.
A nejlepším zdrojem té nejkvalitnější návštěvnosti je PPC reklama na Google, Seznamu a Facebooku.
Proto jsou lidé, kteří umí tyhle systémy ovládat, nejlépe placenými lidmi v celém online vesmíru.
Tomu odpovídají jejich platy, odměny, hodinové sazby.
Protože kvalitní návštěvnosti
není nikdy dost. A potřebuje ji prostě každý.
Vím to z vlastní zkušenosti.
Začal jsem s PPC reklamou hned na začátku. Byl jsem jsem jedním z prvních zákazníků Google a Seznamu v jejich PPC systémech Google Adwords a Sklik a od té doby jsem neměl nikdy nouzi o práci.
Spíš naopak. Lidé mě přemlouvali, prosili, nabízeli neuvěřitelné provize ze zisku. A já většinu odmítal. Protože jsem neměl čas. A protože, když jste v tom, co děláte, opravdu dobří, můžete si vybírat.
A dobrých ppcčkařů u nás bohužel stále moc není.
Většina správců PPC reklamy to berou tak, že nastaví nějaké kampaně, které něco dělají. Jejich klientům běží nějaké reklamy. Ale to je tak všechno.
Co jsem se tak bavil s různými lidmi, většina klientů ani netuší, jestli se jim jejich PPC kampaně vůbec vyplácí.
O nějakém systematické rozvoji nebo dokonce vlastní invenci, jak výkon kampaní neustále zvyšovat, si můžete nechat zdát.
Já se ke každé kampani chovám jako k výkonové reklamě. To znamená, že si každá reklama na sebe musí vždycky vydělat.
Prostě být v zisku. Vydělat peníze.
Mým cílem je tedy nastavit reklamu tak, aby když dáte do reklamy třeba 100 tisíc, aby se vám vrátilo zpátky minimálně 200.
Protože kdo tohle dokáže, ten si může říct za svoji odměnu v podstatě cokoli.
U mě je to běžný standard. A nevidím v tom nic složitého.
Protože díky obrovskému množství dat z tisícovek kampaní dnes už přesně vím, jak všechny tyhle reklamní systémy fungují a jsem to schopen využít ve svůj prospěch.
PPC reklama mi prostě otevřela úplně nový svět.
- Díky ní jsem pracoval jako šéf oddělení PPC reklamy v nejprestižnější internetové agentuře v zemi.
- Seznámil jsem se nejdůležitějšími lidmi v byznysu a vždycky jsem věděl dopředu, na čem se zrovna pracuje a co se zrovna chystá.
- Získal jsem milionové provize z megakampaní, které oslovili miliony lidí a vydělaly desítky milionů korun.
- Zažil jsem, jaké to je, generovat tisíce unikátních kontaktů na klienty jenom díky reklamě na Seznamu a fakturovat za ně klientovi 1,5 milionu, měsíc co měsíc.
- Přitom všem jsem jezdil po světě a většinu práce dělal ze svých oblíbených kaváren.
A na počátku toho všeho stála jedna jediná věc.
PPC reklama.
Díky PPC reklamě jsem se naučil všechno,
co dneska vím a znám a používám ke svojí práci každý den
- Jak najít kvalitního zákazníka a jak mu prodat.
- Jak psát prodejní texty, chytlavé titulky titulky, neodolatelné výzvy k akci.
- Na co lidí reagují co lidé reagují a na co ne.
- Jak používat emoční spouštěče.
- Jak získat pozornost a jak ji přeměnit na platícího zákazníka.
- A to všechno udělat tak, aby z toho na konci bylo vždycky víc, než se do toho dalo.
Díky tomu jsem se během pár let
jsem se stal jedním z nejlépe placených lidí online
Moje služby potřebuje každý, kdekoli řeknu co dělám, všichni se mnou chtějí hned spolupracovat.
Zvlášť teď, přitom všem, co se teď kolem děje.
Protože každý, kdo teď nemá u svého byznysu vytvořenou tzv. online nohu, tzn. nemá cestu, jak profitovat, když se všechno kolem zavře, má problém.
Proto je poptávka po online službách pořád obrovská a neustále roste.
Přesně jak nedávno řekl jeden z mých známých:
Zatímco klasická ekonomika skomírá, digitální ekonomika je v nejlepší kondici, co kdy byla. A to je pořád teprve začátek.
Během prvních omezení letos na jaře vyskočily zisky online firem o desítky, stovky někdy i tisíce procent.
Akcie firem, jako Google, Facebook nebo Netflix vystřelili do nebes.
Šéf jednoho z největších eshopů v čechách mi sdělil, že během jednoho měsíce narostl jejich obrat o více než sto procent, což je obrat, který měli v plánu dosáhnout do tří let.
Každý, s kým budete mluvit a kdo má nějaký online byznys, vám potvrdí, že jejich tržby během jarních omezení vyrostly minimálně o 30 procent a u mnohých tahle čísla zůstala do dneška.
Lidé prostě přesunuli svoji pozornost online a tenhle stav se stal novým normálem.
Současně si díky tomu tisíce firem uvědomilo, že s internetem zaspali dobu a že do toho teď budou muset pořádně šlápnout, protože kdo nebude schopen co nejdříve generovat alespoň část svých zisků online, ten může mít do budoucna velké problémy.
A všechny tyhle firmy budou dříve či později potřebovat lidi, jako jste vy a já, kteří jim budou moci poskytnout servis, který potřebují.
Proto jsem se rozhodl otevřít PPC Akademii,
ELITNÍ KLUB specialistů reklamy na Google, Seznamu a Facebooku, ve které vás naučím všechno, co jsem se za posledních 15 let naučil
Cílem je vytvořit tým elitních správců PPC reklamy, kterým předám všechny své nejúčinnější metodiky a postupy, které jsem se do dneška naučil, plus samozřejmě návod krok za krokem, jak si kolem toho postavit velice zajímavý byznys.
Na ty nejlepší z nich pak budu dávat kontakty mým klientům.
A protože se to ve dvou lépe táhne, přizval jsem k tomu Michala Koláře, mého nejlepšího žáka, který je dneska v mnoha oblastech PPC reklamy ještě lepší, než jsem já.
Seznamte se s Michalem,
největším borcem na PPC reklamu, kterého znám
Před pár lety mi Michal napsal, jestli bych ho nenaučil PPC reklamu.
Voják z povolání, který se rozhodl změnit svůj životní směr.
Dnes je příkladem toho, že to jde. Vypracovat se od nuly a stát se špičkovým profíkem v oboru, o kterém sám neměl před pár lety ani tušení.
Po pár letech se Michal stal člověkem, který se v některých oblastech PPC reklamy dostal ještě dál, než jsem já, takže když mi něco nefunguje tak, jak má, Michalovo číslo je to první, které volám.
Upřímně, když mi nedávno nebyla schopna poradit podpora na Facebooku, Michal mi obratem řekl přesně, jak na to.
Prostě borec, kterého chcete znát, protože zkoumá, jak věci fungují, nad věcmi přemýšlí, hledá nové přístupy a řešení, takže až si nebudete s něčím vědět rady, Michal je člověk, který už vaše řešení dávno zná nebo vám ho vymyslí.
Co se v PPC Akademii
naučíte a jak to bude probíhat
Hned první kapitola je absolutní pecka.
TÝDEN #1: Jak inzerovat na Google, Seznamu a Facebooku o 30-70 procent levněji, než všichni ostatní
Zatímco všichni tím nejlepším končí, my to dáváme na začátek.
Představte si, že přijdete za klientem a řeknete mu, že mu ušetříte 30-70% za reklamu na Google, Seznamu a Facebooku. Myslíte si že odmítne? Myslím, že oba víme, že ani náhodou. Tahle věta prostě otevírá dveře a získává okamžitě absolutní pozornost.
Proto se na to podíváme hned v první kapitole.
Podíváme se do historie vyhledávání na internetu, na které okamžitě pochopíte, jak tahle reklamní média přemýšlí, jakou cestu mají za sebou, o co jim jde a když jim v tom pomůžete, odmění vás takovou cenou za reklamu, o které si ostatní mohou nechat jenom zdát.
Jenom tahle jediná kapitola má pro mě cenu zlata. Je tam základ všeho, co ze mě udělalo jednoho z nejlépe placených expertů online a většina z toho se potáhne jako zlatá nit v dalších kapitolách, kde budeme informace z této kapitoly dále rozvíjet.
Michal k tomu zároveň přidá ty nejlepší strategie, jak o PPC kampaních přemýšlet, jak najít toho nejlepšího zákazníka, který potřebuje prodávaný produkt právě teď, jak ho oslovit, co mu říct a jak ho motivovat, aby si váš produkt koupil ideálně hned.
TÝDEN #2: Jak získat ty nejlepší zákazníky online, aneb jak zobrazit vaši reklamu na prvních místech ve výsledcích vyhledávání na Google a Seznamu
Ze všech lidí, kteří potřebují váš produkt nebo službu, jsou nejlepší ti, kteří aktivně hledají váš produkt právě teď, takže ta nejrychlejší cesta, jak je oslovit, je zobrazit vaše reklamy ve výsledcích vyhledávání Google a Seznamu.
Zatímco se toho ostatní snaží dosáhnout díky optimalizací svých stránek pro vyhledavače (SEO), což stojí desetitisíce a trvá to týdny a měsíce s nejistým výsledkem, díky PPC reklamě je to možné během několika minut.
V této kapitole se proto podíváme na fungování a správu reklamy na Google a Seznamu, díky které můžete zobrazit vaši reklamu na jakýkoli hledaný dotaz během několika minut.
Podíváme se na nejlepší strategie, reklamní rozhraní, co všechno nastavit a jak, jak stanovit ideální ceny za klik, rozpočty a samozřejmě podobu inzerátů, které získají pozornost před všemi ostatními, díky čemuž získáte tu nejlepší cenu za nově získaného zákazníka.
Samozřejmostí jsou ukázky ziskový kampaní, na kterých jasně uvidíte, jak to celé funguje dohromady a najdete spoustu inspirace pro kampaně, které budete dělat právě vy.
TÝDEN #3: Fenomén jménem Facebook, aneb reklamní zázrak, díky kterému můžete oslovit celý trh za jediný den
Zrovna nedávno jsem se bavil s jedním reklamní manažerem a nemohli jsme si už ani vzpomenou, jak se vlastně dělala reklama před tím, než se objevil Facebook.
Chcete oslovit jenom muže? Nebo jenom ženy? Ve věku od 32 do 45 let? Kteří chtějí zhubnout, naučit se anglicky, koupit nové auto nebo rádi cestují? A do toho jsou jenom z Prahy nebo jenom z Brna?
Facebook vám tohle všechno umožní za pár korun denně.
Stačí jen definovat vlastnosti vašeho dokonalého zákazníka, Facebook ho najde a zobrazí mu reklamu, jakmile se tam objeví.
A protože Facebook koupil i Instagram, zobrazí vaši reklamu i tam, třeba zrovna když si váš zákazník prohlíží Instagram Leoše Mareše, Ronalda nebo Madonny.
Prostě každý, kdo dnes tráví čas na internetu, se alespoň na chvilku zastaví na Facebooku nebo Instagramu, takže celá tahle kapitola je o tom, jak tenhle robusní reklamní systém nastavit jako jednu obří mašinu na zákazníky, která vám bude chrlit objednávku za objednávkou, dokud mu neřeknete dost.
TÝDEN #4: Optimalizace reklam, aneb jak úpravou několika slov získat dvakrát tolik objednávek za poloviční cenu
Řeknu vám to takhle. I kdyby jste měli tu nejdokonalejší strukturu kampaní na světě, největší potenciál je, byl a vždycky bude v inzerátu, který zákazníkovi zobrazíte.
Uvědomil jsem si to, když se mi to stalo poprvé.
Běžely mi kampaně, které generovaly asi 20 objednávek denně. Průměrná cena za získanou objednávku byla kolem 50 korun.
Pak jsem zahlédl novinový titulek, napadl mě nový text, dal jsem ho do inzerátu a moje kampaně začaly okamžitě generovat jednou tolik objednávek, přitom za poloviční cenu.
Stačila jedna drobná změna a rázem jsem měl dvakrát tolik objednávek za ještě jsem ušetřil půlku peněz za inzertní náklady.
To je síla dokonalého inzerátu.
Jak ho najít a vytvořit na první dobrou, o tom je modul číslo ctyři.
TÝDEN #5: Agenturní model, aneb stavíme kolem toho ziskový byznys
Tohle je Michalova specialita.
Já jsem ho naučil PPC reklamu, on si kolem toho postavil finančně velice zajímavý byznys.
Celé to postavil od nuly a jeho příjmy se dneska pohybují v řádech statisíců korun měsíčně.
Jak to udělal? Jak vypadá jeho aktuální byznys model? Jak stanovuje ceny, získává zákazníky, na čem vydělává nejvíce?
Na všechny tyhle otázky najdete odpovědi v modulu číslo 5.
TÝDEN #6: PPC profit, aneb jak vydělávat díky PPC reklamě bez toho, že byste měli klienty nebo svůj vlastní produkt
Oba dva jsme s Michalem začínali velice podobně.
Nejdříve jsme se naučili generovat návštěvnost. Pak jsme ji začali posílat na různé provizní programy, které nám za ni zaplatili provizi. Na tom jsme se naučili generovat ty nejlepší návštěvníky za tu nejlepší cenu, protože naše provize byla omezená, my jsme se do ní museli vejít a ještě z toho zaplatit inzertní náklady.
Ideální škola, příležitost trénovat si tvorbu kampaní a přitom vydělat nějaké peníze.
V této kapitole se tedy podíváme, jaké provizní programy jsou aktuálně k dispozici a jak je nejlépe využít.
K tomu všemu získáváte navíc:
- Ke každé lekci otázky a odpovědi pod videem.
- Podpůrná skupina stejně naladěných lidí, se kterými můžete spolupracovat, sdílet zkušenosti a dál se společně rozvíjet.
- Naši osobní podpora po celou dobu kurzu.
- Práci, kterou můžete dělat odkudkoli na světě, stačí vám jen počítač a připojení k internetu.
- Vaše hodnota na trhu práce se okamžitě zvýší na 60 - 120 tisíc korun měsíčně.
- Pokud preferujete zaměstnanecký poměr, každá firma vás ráda zaměstná, protože kvalifikovaných lidí v této oblasti stále není dostatek.
A protože jsem chtěl vytvořit ten nejlepší trénink na trhu, přidávám ke každému tréninku v PŘEDPRODEJNÍ kampani tyhle SPECIÁLNÍ BONUSY navíc:
BONUS #1: Tajemství vždycky ziskové reklamy.
Každému, komu jsem tuhle jedinou věc ukázal, začal už navždycky přemýšlet o svém byznysu, reklamě a vydělávání peněz online přemýšlet jinak.
Jedno z mých rozhodně nejcennějších poznání, díky kterému získávám skoro až nefér konkurenční výhodu a díky kterému přehodím i ten nejproblémovější produkt do zisku, aniž bych zaplatil o korunu navíc.
Téma, kterým začínám každou svojí konzultaci, protože se od toho odvíjí naprosto vše, jak se bude celý projekt dále rozvíjet.
Zlatý grál online reklamy, o kterém nemá většina ani tušení.
BONUS #2:
VIP trénink Umění prodat
Robert Kiyosaki, autor mezinárodního bestselleru Bohatý táta, chudý táta nedávno na svém Twitteru řekl, že nejcennější dovedností na světě je podle něj umění prodat.
A já s ním naprosto souhlasím, protože aniž si to uvědomujeme, celý život něco prodáváme.
Produkty, služby, sama sebe.
A protože chci ze svých žáků vychovat absolutní elitu, přidávám ke svému kurzu tenhle bonus, ve kterém vám ukážu všechno, co jsem se o online prodeji naučil a k tomu přidávám ty nejlepší, nejúčinnější a přitom ty nejetičtější prodejní strategie, které znám.
Tento bonus byl do dnešního dne k dispozici pouze VIP klientům mých konzultací, pro úspěšné absolventy toho tréninku bude k dispozici pro jejich další rozvoj.
SPECIÁLNÍ BONUS #3: Jedna stránka textu, která mi vydělala 3,7 milionu, přitom ani nebyla moje.
Tahle stránka nebyla moje. Našel jsem ji na internetu. Napsal jsem jejímu majiteli. Domluvili jsme se na spolupráci. Já posílal návštěvnost, on účtoval peníze klientovi za každou zaslanou objednávku.
Tahle jediná stránka mi vydělala 3,7 milionu. Ještě nikdy jsem ji nikomu neukázal. Až právě teď, svým nejlepším studentům.
Jako inspiraci, ukázku, co je všechno možné, když máte oči otevřené, víte, jak celý systém funguje a umíte to využít.
Trénink začíná 10.11. 2020,
abyste byli na rok 2021 připraveni v plné síle.
Prodejní cena kurzu je 89.990 Kč.
Na webináři jsme ho prodávali za 24.990 Kč.
Pro členy mé databáze jsem pak stanovil speciální cenu:
497 Kč (21.97 EUR).
Speciální cena platí ještě:
Autoři PPC ACADEMY