Jak inzerovat na Google, Seznamu a Facebooku o 30-70 procent levněji než všichni ostatní a postavit si kolem toho svůj byznys

Máte dotaz?

  1. katka napsal:

    Dobrý den, na google jsme zpropagovali úplně nový e-shop. rozpočet cca 30000/měsíc. Často volali specialisté, že nám pomohou, ale často se nám reklamy prodražili a nepřinesly zákazníky tolik, jako když jsem si to spravovala sama. Tápala jsem ale, jak to správně nastavit – cílit na konverze? Hodnotu konverze? Návštěvnost? Máme nejlevnější ceny, takže návštěvnost zpravidla rovná se konverze. Ale google specialisté nám tvrdili něco jiného. Co si o tom myslíte?

    • Michal Kolář napsal:

      Dobrý večer, děkuji za dotaz, obecně bez toho abych se díval na Váš účet mohu říct, že tam kde jde využít konverze bych je ze zkušenosti použil, pak záleží jaké máte marže a kolik v průměru je hodnota jedné objednávky – podle toho jde následně stanovit PNO (kolik procent z obratu padlo jako náklady na jeho vygenerování), kterého je třeba se držet a generovat více objednávek, případně snižovat PNO na nižší úroveň.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.