Individuální osobní spolupráce s Michalem Kolářem (jeden na jednoho):

Marketing mentoring

  • Propagujete svoje fyzické produkty v online světě a místo toho, aby vše běželo jak na drátkách, tak to spíše drhne? Jednou díky špatnému webu, nebo díky neefektivní komunikaci, podruhé díky drahé reklamě a nezájmu potenciálních klientů?
  • Chcete lidem dodávat hodnotu pomocí svého obsahu online, jen se nedaří dostat tento obsah před oči právě vašich potenciálních klientů (a to ani nemluvíme o tom, aby si objednali)?
  • A co když teprve začínáte a máte strach, aby vše klaplo a vy začali správně? Jenže je toho tolik - web, sociální sítě, cesta zákazníka, emaily, SEO, linkbuilding, reklama na Facebooku, Googlu - na co se soustředit jako první? Co dává smysl do začátku?
  • Čas od času potřebujete poradit, domluvit s někým strategii, nebo získat zpětnou vazbu na cestu zákazníka, podobu reklamy, jenže nikoho s kým byste toto mohli probrat nemáte a jen tak sdílet informace na sociálních sítích s dotazy nikdy nic kloudného nepřineslo?

Už na to nebudete sami!

Vyplňte krátký dotazník o svém podnikání, strategii a cílech, abych vás lépe poznal a já připravím taktiku, která vydělá v onlajnu i vám.

Co díky mentoringu získáte?

  • Díky MENTORINGU získáte do vlastních rukou návod, jak existovat v online světě - chápejte to tak "jak z náhodných kolemjdoucích vytvářet nadšené platící kleinty".
  • Vycházet budeme z 6 základních kamenů online podnikání (základní principy, strategie, reklama, důvěrný vztah, web a akcelerátor podnikání).
  • Společně postavíme (nebo upravíme) vaši vlastní prodejní strategii, a to tak aby příprava a následné úpravy nezabraly desítky hodin.
  • Pochopíte a já vám prakticky ukážu na čem opravdu záleží - jaké marketingové kanály jsou pro vás ty pravé a kterých se raději vyvarovat, nebo je minimálně přidat později.
  • Podíváme se na to, zda a jak opakovaně prodávat vašim klientům (pokud to dává smysl) a jak přivádět na váš web (před vaši pomyslnou pokladnu) nové a nové potenciální klienty.
  • Půjdeme krok za krokem v osvědčeném modelu TEORIE + PRAXE
  • Společně probereme každých 14 dní na mentoring online konzultaci (60 - 90 minut) vše, co právě vy, vaše firma nebo projekt právě potřebují (včetně daného tématu k vybrané oblasti).
  • Budete mít přístup k mému WhatsAppu, kde budeme operativně (do 24 hodin) řešit aktuální věci a otázky směrem k vašemu podnikání

6 oblastí o kterých se budeme bavit:

  1. Principy onlajn marketingu
  2. Prodejní strategie, jako základní kámen
  3. Reklama v onlajnu
  4. Budujeme důvěrný vztah
  5. Webové stránky jako pokladna 21. století
  6. Akcelerátor podnikání v onlajnu

Efektivním spojením TEORIE a PRAXE dosáhneme maximálních výsledků. 
K samotnému mentoringu získáte přístup k mému nejnovějšímu tréninku
o online podnikání (Marketing Class) a společně na mentoringových setkáních budeme krok za krokem posouvat jednotlivé části.

Posuneme správné věci správným směrem.
SPOLEČNĚ.

Pro koho je to vhodné?

KOHO RÁD V MENTORINGU UVIDÍM

Podnikatelé na volné noze, kteří začínají pronikat do online světa a chtějí využít jeho sílu (mají produkt/službu, kterou jdou propagovat.

Majitele menších firem a agentur - do obratu 1M/ročně (pokud máte vyšší obraty, pravděpodobně v online světě už jedete)

Obchodníky/markeťáky, kteří chtějí své produkty a služby dostat efektivně na internet

PRO KOHO TO NENÍ

Lidi, kteří nemají vlastní produkt, nebo nepomýšlí na affiliate podnikání.

Toho, kdo hledá úspěch přes noc - tohle bude práce - bude se makat a díky tomu budeme posouvat vaše podnikání.

Věčné absolventy - pokud máte za sebou desítky kurzů o podnikání na internetu a pořád jste neudělali to základní - nezačali jste ty věci dělat.

Jaká jsou jednotlivá témata?

#1 Modul: Principy onlajn marketingu

  • Odkryju základní podstatu tajné techniky EFEKTIVNÍ FOKUS - zaměříme se na to opravdu podstatné, co vaše podnikání v onlajnu potřebuje.
  • Zjistíte základní principy onlajn makretingu a jak dané techniky fungují v praxi.
  • Odpovíte si na 6 základní otázek pro váš onlajn marketing.
  • Podíváme se na to, jak vypadá opravdová automatizace a jak efektivně využívat trend dnešních dní - umělou inteligenci (AI).
  • Získáte náhled funkční (prodejní) strategie, kterou využívám v 98 % případech prodeje produktů a služeb na internetu. 

#2 Modul: Prodejní strategie, jako základní kámen

  • Rozpadneme na prvočinitele prodejní strategii a zjistíte jaké potřeby v jednotlivých fázích má váš potenciální klient.
  • Zjistíte jak efektivně poutat pozornost náhodných kolemjdoucích.
  • Ukážu vám způsob jak budovat důvěrný vztah se všemi kontakty.
  • Podíváme se na pilíře úspěšné prodejní nabídky.
  • Představím vám aktuálně nejlepší onlajn produkty, které maximalizují váš zisk.
  • Rozebereme a na příkladech vám popíšu prvky prodejní stránky, bez kterých se v dnešní době neobejdete.
  • Seznamím vás s onlajn nástroji, které dokáží zautomatizovat jinak nezáživné procesy a vy tak jednoduše za méně času stihnete více.

#3 Modul: Reklama v onlajnu

  • Zjistíte aktuální trendy z reklamního světa - co nyní funguje a co ne.
  • Podíváme se jak na sociální sítě, tak výkonostní marketing.
  • Představím vám unikátní strategii na sdílení virálního obsahu a jeho propojení s placenou propagací.
  • Ke slovu se dostane jak reklama na Facebooku, tak reklama na Googlu.
  • Zjistíte co to jsou mezní hodnoty, proč je využívat a jak se k nim vlastně vůbec dopočítat.
  • Zacílíme reklamu přímo na vaše potenciální klienty.
  • Ke slovu se dostane jak poutavá kreativa, tak sexy texty.
  • Rozebereme si pojem "zlatá nit" a v praxi vám ukážu jak jej využít.
  • Prakticky nastavíme reklamu na Facebooku a Googlu.
  • Otevřeme téma testování - proč, jak, co testovat a jaké to má výsledky.
  • Získáte 3 případové studie z praxe pro inspiraci. 

#4 Modul: Budujeme důvěrný vztah, ano jde o email marketing

  • Zjistíte rozdíl mezi běžným email marketingem a efektivním email marketingem.
  • Ukážu vám proč se právě email marketing skvěle hodí na budování důvěrného vztahu s potenciálními klienty.
  • Podíváme se na to, jak sbírat kontakty do databáze.
  • Představím vám schéma efektivní komunikace, včetně praktických příkladů.
  • Řekneme si jak nejen rozesílat emaily, ale (a to především) je doručovat do schránek členů vaší databáze.
  • Ukážu vám jak přes mailig prodávat produkty i služby, včetně náhledů emailů, které fungují vždy.
  • Představím vám příklad z praxe jak jsem i přes konverzi vstupní stránky pouze 15 %  získat za každou korunu vloženou do reklamy zpět 5,8 Kč.

#5 Modul: Webové stránky jako pokladna 21. století

  • Představím vám 6 stránek, které na svém webu jednoduše musíte mít, pokud chcete prodávat v onlajn světě.
  • Poznáte prvky, které musí obsahovat každá správná vstupní stránka.
  • Zjistíte jak napsat prodejní stránku, která bude prodávat.
  • Podíváme se na efektivní způsob tvorby stránek, které si zvládnete spravovat sami (tedy pokud dokážete psát ve Wordu - tak je to snadné).
  • Ukážu vám jak efektivně propojit různé onlajn nástroje s webem, aby vše fungovalo tak jak má a šetřilo váš drahocený čas.

#6 Modul: Akcelerátor podnikání v onlajnu

  • Řeknu vám jak v onlajnu prodávat i bez vlastního produktu.
  • Ukážeme si jak během několika dní můžete vydělávat 2x více.
  • Podíváme se na základní kameny affiliate marketingu.
  • Zjistíte jak si vybrat správný affiliate směr, produkt i program.
  • Ukážu vám jak affiliate podnikání vypadá v praxi.

Vyplňte krátký dotazník o svém podnikání, strategii a cílech, abych vás lépe poznal a já připravím taktiku, která vydělá v onlajnu i vám.

Jak to může vypadat v praxi?

Aneb příklady realizovaných strategií v praxi,
i takto může vypadat vaše prodejní kampaň.

1. příklad Poptávka služby, kterou jsem odmítl poskytnout, a přesto s klientem spolupracuji už několik let a dosáhnuli jsme 16x lepších výsledků.

2. příklad Realizace dlouhodové marketingové kampaně u klientky (zkušené koučky - expertky ve svém oboru) s konverzí do kontaktu pouze 15 % a přesto s návratností investice 5,8 Kč za každou investovanou korunu

3. příklad Testování vlastní prodejní strategie - nejen prodej hlavního produktu, ale i doplňujících produktů (likvidační nabídka a upsell) a sběr kontaktů do databáze s návratností investice 4,5 Kč za každou investovanou korunu

4. příklad Propagace online produktu (vzdělávacího kurzu) jiného autora (za provizi)
se ziskem 11 658 Kč za 3 hodiny času.

Kolik bude stát
členství v mentoringu?

Jakých výsledků jsem dosáhl se svými klienty a při správě marketingových kampaní jsem vám už ukázal. Nyní je třeba si říct co bude třeba investovat - a vy si pak spočítáte zda se vám tato investice vyplatí.

  • 2x měsíčně se potkáme online konzultaci (60 - 90 minut)
  • budete mít přístup k mému WhatsAppu, kde budeme operativně (do 24 hodin) řešit aktuální věci a otázky směrem k vašemu podnikání

Základní standardní cena mentoringu od 7. 7. 2023 je:
11 990 Kč/měsíc (suma po čas 3-měsíčního mentoringu je 35 970 Kč

Aktuální cena (včetně tréninku Marketing class v hodnotě 9 997 Kč) je:
6 880 Kč/měsíčně (suma po čas 3-měsíčního mentoringu je 20 640 Kč)

Aktuálně zbývá 6 zvýhodněných míst v mentoringu.

Vyplňte krátký dotazník o svém podnikání, strategii a cílech, abych vás lépe poznal a já připravím taktiku, která vydělá v onlajnu i vám.

Co říkají klienti?

Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Pavel ŘíhaOnline marketér a autor Školy návyků
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
Jiří Stiborplážový podnikatel a autor ebooku Jak dělat video marketing

... a píše se na sociálních sítích.

JAK TO BUDE PROBÍHAT?

(základní pilíře MENTORINGU)

  • 1
    prvním krokem je vyplnění dotazníku, díky kterému získám potřebné informace o vás a vašem podnikání
  • 2
    druhým krokem je zaplacení vratné zálohy, která v případě domluvy bude platbou za 1. mentoringový měsíc
  • 3
    následuje individuální domluva prvního termínu mentoringu, kde si domluvíme jasné cíle naší spolupráce v následujících 3 měsících a způsoby vyhodnocování a měření
  • 4
    vlastní mentoring poté probíhá každých 14 dní, kdy se napevno domluvíme na stanoveném čase, případné posuny termínu jsou individuální a musí být domluveny nejpozději 24 hodin před samotným mentoringem
  • 5
    na mentoringu probíráme jednotlivá témata dle tréninku Marketing class a domlouváme se na úkolech do dalšího termínu mentoringu - o průběžném plnění zadaných věcí se navzájem operativně informujeme

Vyplňte krátký dotazník o svém podnikání, strategii a cílech, abych vás lépe poznal a já připravím taktiku, která vydělá v onlajnu i vám.

Aktuální možnost přihlášení do mentoringu platí pouze už jen:

Kdo je Michal Kolář?

  • online podnikatel
    který si díky podnikání online velmi rád zjednodušuje svůj život
  • markeťák
    spolupracuje na zajímavých online projektech, kde tvoří marketingové strategie
  • specialista na placenou reklamu
    na Facebooku
    za posledních 10 let jsem realizoval stovky reklamních kampaní s tisíci reklamami na Facebooku, Googlu, Skliku, Instagrami, LinkedInu i TikToku
  • úspěšný affiliate partner
    ve 41 kampaních s umístěním v TOP 10 partnerech
  • autor portálu Kolami.cz
    místě, kde vzdělává jak o placené reklamě na Facebooku, tak online marketingu