Individuální osobní spolupráce s Michalem Kolářem (jeden na jednoho):
Marketing mentoring
- Propagujete svoje fyzické produkty v online světě a místo toho, aby vše běželo jak na drátkách, tak to spíše drhne? Jednou díky špatnému webu, nebo díky neefektivní komunikaci, podruhé díky drahé reklamě a nezájmu potenciálních klientů?
- Chcete lidem dodávat hodnotu pomocí svého obsahu online, jen se nedaří dostat tento obsah před oči právě vašich potenciálních klientů (a to ani nemluvíme o tom, aby si objednali)?
- A co když teprve začínáte a máte strach, aby vše klaplo a vy začali správně? Jenže je toho tolik - web, sociální sítě, cesta zákazníka, emaily, SEO, linkbuilding, reklama na Facebooku, Googlu - na co se soustředit jako první? Co dává smysl do začátku?
- Čas od času potřebujete poradit, domluvit s někým strategii, nebo získat zpětnou vazbu na cestu zákazníka, podobu reklamy, jenže nikoho s kým byste toto mohli probrat nemáte a jen tak sdílet informace na sociálních sítích s dotazy nikdy nic kloudného nepřineslo?
Už na to nebudete sami!
Vyplňte krátký dotazník o svém podnikání, strategii a cílech, abych vás lépe poznal a já připravím taktiku, která vydělá v onlajnu i vám.
Co díky mentoringu získáte?
- Díky MENTORINGU získáte do vlastních rukou návod, jak existovat v online světě - chápejte to tak "jak z náhodných kolemjdoucích vytvářet nadšené platící kleinty".
- Vycházet budeme z 6 základních kamenů online podnikání (základní principy, strategie, reklama, důvěrný vztah, web a akcelerátor podnikání).
- Společně postavíme (nebo upravíme) vaši vlastní prodejní strategii, a to tak aby příprava a následné úpravy nezabraly desítky hodin.
- Pochopíte a já vám prakticky ukážu na čem opravdu záleží - jaké marketingové kanály jsou pro vás ty pravé a kterých se raději vyvarovat, nebo je minimálně přidat později.
- Podíváme se na to, zda a jak opakovaně prodávat vašim klientům (pokud to dává smysl) a jak přivádět na váš web (před vaši pomyslnou pokladnu) nové a nové potenciální klienty.
- Půjdeme krok za krokem v osvědčeném modelu TEORIE + PRAXE
- Společně probereme každých 14 dní na mentoring online konzultaci (60 - 90 minut) vše, co právě vy, vaše firma nebo projekt právě potřebují (včetně daného tématu k vybrané oblasti).
- Budete mít přístup k mému WhatsAppu, kde budeme operativně (do 24 hodin) řešit aktuální věci a otázky směrem k vašemu podnikání
6 oblastí o kterých se budeme bavit:
- Principy onlajn marketingu
- Prodejní strategie, jako základní kámen
- Reklama v onlajnu
- Budujeme důvěrný vztah
- Webové stránky jako pokladna 21. století
- Akcelerátor podnikání v onlajnu
Efektivním spojením TEORIE a PRAXE dosáhneme maximálních výsledků.
K samotnému mentoringu získáte přístup k mému nejnovějšímu tréninku
o online podnikání (Marketing Class) a společně na mentoringových setkáních budeme krok za krokem posouvat jednotlivé části.
Posuneme správné věci správným směrem.
SPOLEČNĚ.
Pro koho je to vhodné?
KOHO RÁD V MENTORINGU UVIDÍM
Majitele menších firem a agentur - do obratu 1M/ročně (pokud máte vyšší obraty, pravděpodobně v online světě už jedete)
Obchodníky/markeťáky, kteří chtějí své produkty a služby dostat efektivně na internet
PRO KOHO TO NENÍ
Toho, kdo hledá úspěch přes noc - tohle bude práce - bude se makat a díky tomu budeme posouvat vaše podnikání.
Věčné absolventy - pokud máte za sebou desítky kurzů o podnikání na internetu a pořád jste neudělali to základní - nezačali jste ty věci dělat.
Jaká jsou jednotlivá témata?
#1 Modul: Principy onlajn marketingu
- Odkryju základní podstatu tajné techniky EFEKTIVNÍ FOKUS - zaměříme se na to opravdu podstatné, co vaše podnikání v onlajnu potřebuje.
- Zjistíte základní principy onlajn makretingu a jak dané techniky fungují v praxi.
- Odpovíte si na 6 základní otázek pro váš onlajn marketing.
- Podíváme se na to, jak vypadá opravdová automatizace a jak efektivně využívat trend dnešních dní - umělou inteligenci (AI).
- Získáte náhled funkční (prodejní) strategie, kterou využívám v 98 % případech prodeje produktů a služeb na internetu.
#2 Modul: Prodejní strategie, jako základní kámen
- Rozpadneme na prvočinitele prodejní strategii a zjistíte jaké potřeby v jednotlivých fázích má váš potenciální klient.
- Zjistíte jak efektivně poutat pozornost náhodných kolemjdoucích.
- Ukážu vám způsob jak budovat důvěrný vztah se všemi kontakty.
- Podíváme se na pilíře úspěšné prodejní nabídky.
- Představím vám aktuálně nejlepší onlajn produkty, které maximalizují váš zisk.
- Rozebereme a na příkladech vám popíšu prvky prodejní stránky, bez kterých se v dnešní době neobejdete.
- Seznamím vás s onlajn nástroji, které dokáží zautomatizovat jinak nezáživné procesy a vy tak jednoduše za méně času stihnete více.
#3 Modul: Reklama v onlajnu
- Zjistíte aktuální trendy z reklamního světa - co nyní funguje a co ne.
- Podíváme se jak na sociální sítě, tak výkonostní marketing.
- Představím vám unikátní strategii na sdílení virálního obsahu a jeho propojení s placenou propagací.
- Ke slovu se dostane jak reklama na Facebooku, tak reklama na Googlu.
- Zjistíte co to jsou mezní hodnoty, proč je využívat a jak se k nim vlastně vůbec dopočítat.
- Zacílíme reklamu přímo na vaše potenciální klienty.
- Ke slovu se dostane jak poutavá kreativa, tak sexy texty.
- Rozebereme si pojem "zlatá nit" a v praxi vám ukážu jak jej využít.
- Prakticky nastavíme reklamu na Facebooku a Googlu.
- Otevřeme téma testování - proč, jak, co testovat a jaké to má výsledky.
- Získáte 3 případové studie z praxe pro inspiraci.
#4 Modul: Budujeme důvěrný vztah, ano jde o email marketing
- Zjistíte rozdíl mezi běžným email marketingem a efektivním email marketingem.
- Ukážu vám proč se právě email marketing skvěle hodí na budování důvěrného vztahu s potenciálními klienty.
- Podíváme se na to, jak sbírat kontakty do databáze.
- Představím vám schéma efektivní komunikace, včetně praktických příkladů.
- Řekneme si jak nejen rozesílat emaily, ale (a to především) je doručovat do schránek členů vaší databáze.
- Ukážu vám jak přes mailig prodávat produkty i služby, včetně náhledů emailů, které fungují vždy.
- Představím vám příklad z praxe jak jsem i přes konverzi vstupní stránky pouze 15 % získat za každou korunu vloženou do reklamy zpět 5,8 Kč.
#5 Modul: Webové stránky jako pokladna 21. století
- Představím vám 6 stránek, které na svém webu jednoduše musíte mít, pokud chcete prodávat v onlajn světě.
- Poznáte prvky, které musí obsahovat každá správná vstupní stránka.
- Zjistíte jak napsat prodejní stránku, která bude prodávat.
- Podíváme se na efektivní způsob tvorby stránek, které si zvládnete spravovat sami (tedy pokud dokážete psát ve Wordu - tak je to snadné).
- Ukážu vám jak efektivně propojit různé onlajn nástroje s webem, aby vše fungovalo tak jak má a šetřilo váš drahocený čas.
#6 Modul: Akcelerátor podnikání v onlajnu
- Řeknu vám jak v onlajnu prodávat i bez vlastního produktu.
- Ukážeme si jak během několika dní můžete vydělávat 2x více.
- Podíváme se na základní kameny affiliate marketingu.
- Zjistíte jak si vybrat správný affiliate směr, produkt i program.
- Ukážu vám jak affiliate podnikání vypadá v praxi.
Vyplňte krátký dotazník o svém podnikání, strategii a cílech, abych vás lépe poznal a já připravím taktiku, která vydělá v onlajnu i vám.
Jak to může vypadat v praxi?
Aneb příklady realizovaných strategií v praxi,
i takto může vypadat vaše prodejní kampaň.
1. příklad Poptávka služby, kterou jsem odmítl poskytnout, a přesto s klientem spolupracuji už několik let a dosáhnuli jsme 16x lepších výsledků.
2. příklad Realizace dlouhodové marketingové kampaně u klientky (zkušené koučky - expertky ve svém oboru) s konverzí do kontaktu pouze 15 % a přesto s návratností investice 5,8 Kč za každou investovanou korunu.
3. příklad Testování vlastní prodejní strategie - nejen prodej hlavního produktu, ale i doplňujících produktů (likvidační nabídka a upsell) a sběr kontaktů do databáze s návratností investice 4,5 Kč za každou investovanou korunu.
4. příklad Propagace online produktu (vzdělávacího kurzu) jiného autora (za provizi)
se ziskem 11 658 Kč za 3 hodiny času.
Kolik bude stát
členství v mentoringu?
Jakých výsledků jsem dosáhl se svými klienty a při správě marketingových kampaní jsem vám už ukázal. Nyní je třeba si říct co bude třeba investovat - a vy si pak spočítáte zda se vám tato investice vyplatí.
- 2x měsíčně se potkáme online konzultaci (60 - 90 minut)
- budete mít přístup k mému WhatsAppu, kde budeme operativně (do 24 hodin) řešit aktuální věci a otázky směrem k vašemu podnikání
Základní standardní cena mentoringu od 7. 7. 2023 je:
11 990 Kč/měsíc (suma po čas 3-měsíčního mentoringu je 35 970 Kč
Aktuální cena (včetně tréninku Marketing class v hodnotě 9 997 Kč) je:
6 880 Kč/měsíčně (suma po čas 3-měsíčního mentoringu je 20 640 Kč)
Aktuálně zbývá 6 zvýhodněných míst v mentoringu.
Vyplňte krátký dotazník o svém podnikání, strategii a cílech, abych vás lépe poznal a já připravím taktiku, která vydělá v onlajnu i vám.
Co říkají klienti?
Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
... a píše se na sociálních sítích.


JAK TO BUDE PROBÍHAT?
(základní pilíře MENTORINGU)
- 1prvním krokem je vyplnění dotazníku, díky kterému získám potřebné informace o vás a vašem podnikání
- 2druhým krokem je zaplacení vratné zálohy, která v případě domluvy bude platbou za 1. mentoringový měsíc
- 3následuje individuální domluva prvního termínu mentoringu, kde si domluvíme jasné cíle naší spolupráce v následujících 3 měsících a způsoby vyhodnocování a měření
- 4vlastní mentoring poté probíhá každých 14 dní, kdy se napevno domluvíme na stanoveném čase, případné posuny termínu jsou individuální a musí být domluveny nejpozději 24 hodin před samotným mentoringem
- 5na mentoringu probíráme jednotlivá témata dle tréninku Marketing class a domlouváme se na úkolech do dalšího termínu mentoringu - o průběžném plnění zadaných věcí se navzájem operativně informujeme
Vyplňte krátký dotazník o svém podnikání, strategii a cílech, abych vás lépe poznal a já připravím taktiku, která vydělá v onlajnu i vám.
Aktuální možnost přihlášení do mentoringu platí pouze už jen:
Kdo je Michal Kolář?

- online podnikatelkterý si díky podnikání online velmi rád zjednodušuje svůj život
- markeťákspolupracuje na zajímavých online projektech, kde tvoří marketingové strategie
- specialista na placenou reklamu
na Facebookuza posledních 10 let jsem realizoval stovky reklamních kampaní s tisíci reklamami na Facebooku, Googlu, Skliku, Instagrami, LinkedInu i TikToku - úspěšný affiliate partnerve 41 kampaních s umístěním v TOP 10 partnerech
- autor portálu Kolami.czmístě, kde vzdělává jak o placené reklamě na Facebooku, tak online marketingu