0
+
miliony Kč INVESTICE
0
Klientů
0
+
Reklamních kampaní
Zjistěte, kde máte slabá místa při použití reklamy
na Facebooku!
Audit placené reklamy na Facebooku je tvořen jednoduchými otázkami,
které vám pomohou zmapovat celou oblast.
Když nebudete vědět, jednoduše jste narazili na oblast,
na kterou je třeba se zaměřit a posunout ji dál.
KDO STOJÍ ZA TÍMTO MINIAUDITEM?
Michal Kolář
- specialista na placenou reklamu
na Facebookuza posledních 6 let investoval do reklam ve svých projektech a u klientů více jak
8 milionů korun - markeťákspolupracuje na zajímavých online projektech, kde tvoří marketingové strategie
- úspěšný affiliate partnerve 40 kampaních s umístěním v TOP 10 partnerech
- autor Kolami Knihovny 2.0unikátní knihovny s informacemi a vzděláním o placené reklamě na Facebooku a online marketingu