KROK 3: Doplňte & dokončete objednávku90%

POSLEDNÍ KROK KTERÝ DĚLÁ OBROVSKÝ ROZDÍL

Lidé se mě taky často ptají: "Michale, jak to děláš, že se tvoje reklama zobrazuje přesně těm lidem, kteří mají největší potenciál, že nakoupí? To bych chtěl taky umět."

Základem pro zobrazení reklam potencionálním klientům je přesné cílení. Podobně jako cílí elitní armádní sniper - odstřelovač.

Představte si, jaké by to bylo, kdybych vám předal mé zkušenosti z cílení reklam, které jsem nasbíral za posledních 5 let, kdy se reklamě na Facebooku věnuji.

Než jde vojenský odstřelovač do boje, tak musí projít náročným výcvikem, kde se naučí vše potřebné a nutné pro přežití.

S cílením reklam je to podobné - JDE TO NAUČIT SE!

Připravil jsem sérii videí, díky kterým zjistíte základní i pokročilé možnosti cílení reklam na Facebooku a jak tyto možnosti využít v praxi:

 

BALÍČEK VIDEÍ

  • Základní video o cílení reklam jako sniper
    (12:18 minut)
  • Video: Facebook pixel - využití pro cílení reklam
    a proč jej vůbec mít na webu (19:30 minut)
  • Video: Průzkum pro definování ideální zákazníka (11:23 minut)
  • Speciální email pro "facebookové snipery" - garance odpovědi do 24 hod

CENA BALÍČKU
1 197 Kč 598 Kč

SPECIÁLNÍ AKCE POUZE TADY A TEĎ

Jednorázová sleva 50 %
Přidat k objednávce jen za 1 197 Kč 598 Kč