Děkuji za váš zájem o video 

Právě jsem vám zaslal odkaz na zhlédnutí videa
5 kroků k efektivním reklamám na Facebooku
najdete jej ve své schránce.

POZOR, DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

Email s odkazem na video vám nepřišel:

Pokud používáte Seznam.cz nebo Email.cz, zkontrolujte složku „Hromadné“, kam bývají nové zprávy zařazovány.

Máte-li svou e-mailovou schránku u Gmail.com, Hotmail.com nebo Yahoo.com,zkontrolujte si, prosím, složku „Promo akce“, „Spam“ nebo „Aktualizace“.

Zaujalo vás téma reklamy na Facebooku?

Plánujete reklamu pro své podnikání využít?
Nebo jste ji už nějakým způsobem použili a nefungovala?

Začněte s reklamou na Facebooku SPRÁVNĚ!

Ukáži vám první krok, díky kterému ještě DNES můžete využít sílu reklamy na Facebooku pro prodej právě vašich produktů.

První krok při práci s reklamou na Facebooku

V dnešní době je již velké míře marketérů jasné, že zlatý důl jejich podnikání je emailová databáze.

Ano i já to vím, ale postupem času jsem přišel na další věc, která se staví na stejnou úroveň jako kontakt v databázi a je stejně důležitá a hodnotná jako emailová adresa potencionálního klienta.

 Co tím mám na mysli?
A jakou spojitost to má s reklamami na Facebooku?

Danou věcí je tzv. OZNAČKOVÁNÍ lidí,
kteří navštívili váše webové stránky
a ze kterých lze vytvořit seznamy
pro cílení reklam.

Tato technika se nazývá REMARKETING a je základním krokem při použití reklamy. Jednoduše zužitkujete návštěvnost, kterou již na webu máte a efektivně nasměrujete návštěvníky webu dále po cestě zákazníka směrem k prodeji.

 Dle obecných čísel 67 % potencionálních klientů,
kteří od nás nenakoupí dnes, nakoupí během jednoho roku
a 81 % prodejů se děje až při pátém kontaktu!

Jsou tak situace, kdy email marketing  jednoduše nestačí a ke slovu
se tak dostává právě remarketing. Vzniká tak strategie, kdy se na kontakty posílají jak emaily, tak je jim zobrazována relevantní reklama dle jejich
postupu po cestě zákazníka.

V tu dobu jsou na několik dní lidé doslova pronásledováni reklamou
a díky Facebooku i napříč zařízeními, což služby jako Google,
nebo Sklik jednoduše nedávají.

Použití remarketingu se může zdát na pohled složité, a protože já jednoduše chci, abyste remarketing zpojili do svých prodejních strategií, tak jsem pro vás připravil jedinečnou nabídku: návod a popis všeho co je třeba udělat pro nastavení remarketingu i na vašem webu a s použitím vaší strategie.


Co vše v tomto návodu získáte?

  • Zjistíte, jak je remarketing použitelný pro jakýkoli online byznys
  • 3 strategie použití remarketingu v praxi
  • Návod krok za krokem, jak nastavit remarketing na Facebooku po technické stránce
  • Náhledy 10 reklam použitých při remarketingu pro inspiraci
  • Tip na zvýšení konverze a prodejů díky remarketingu

 Díky tomuto návodu jednoduše vše nastavíte
a spustíte své první remarketingové reklamy.

To vše za jedinečnou cenu 349 Kč
ale rozhodnout se musíte DNES do půlnoci!
Poté již nebude možné tento návod získat...


 Po uplynutí odpočtu výše již nebude možné video
s návodem a popisem použití remarketingu získat.

Daná nabídka platí pouze dnes do půlnoci!