Michalův příběh
Můj příběh začal o Vánocích roku 2011, kdy jsem vyslyšel jakoby niternou touhu založit vlastní blog a sdílet na něm věci s dalšími lidmi.
První články se točily okolo mého běhání a sportu. Tak tomu bylo velmi dlouhou dobu. V průběhu dalšího roku jsem začal více zajímat o podnikání - jednak mě má dosavadní práce již moc nebavila a za druhé jsem chtěl růst, a to jak po osobní, tak finanční stránce.
Zaregistroval jsem se do mailing listů několika lidí, které jsem na internetu objevil a začal se zabývat tím, co to vlastně podnikání je.
V té době mne oslovil projekt Milionové Impérium od Davida Kirše a já začal vytvářet můj první projekt Prolusio.
Tento program mi otevřel oči do online světa a já začal tušit, že právě tohle je cesta, po které chci kráčet dál.
Officiální spuštění projektu se mi posunulo o několik měsíců, ale ten pocit spuštění byl nezapomenutelný. Poté přišlo čekání na první objednávku - a ta přišla jednoho večera. Mé nadšení neznalo mezí. Bylo to také v době, kdy jsem si přečetl zajímavý článek od tehdejšího člena Firmy 2.0 Mária Roženského.
Mário na svém blogu psal rady, co by udělal jinak, kdyby začínal podnikat dnes. To, co mne zaujalo, byla rada podívat se po současném trhu, najít firmu, která kráčí směrem, kterým chci sám kráčet a v této firmě vzít jakékoli místo. A to jsem také udělal.
Oslovil jsem Firmu 2.0 s možnou spoluprací, natočil video, proč jsem já pro tuto spolupráci nejvíce vhodný a za několik týdnu začal s Firmou spolupracovat jako člen technické podpory. Díky tomu jsem odešel z dosavadního zaměstnání a ocitl se před zajímavým rozhodnutím. Rozmýšlel jsem se nad tím, zda penězi z odstupného umořit jednu půjčku nebo tyto finanční prostředky investovat a do půl roku díky nim vydělat více.
Rozhodl jsem se investovat. Co mne zaujalo, byla forma affiliate partnerství, kdy partner získává provizi za zprostředkování prodeje na webu inzerenta. Vlastní databázi jsem měl minimální a navíc zaměřenou na sportovní výkony. Podporovat jsem však chtěl, a tak jsem začal hledat jiné možnosti. Do očí mě praštila placená reklama a já se plně vložil do studia této nové problematiky.
Ihned jsem se rozhodl vše otestovat a vzkoušet v praxi a podpořit tak naplno svou první kampaň. Vybral jsem si kampaň Cesta pravého muže a během několika týdnů zaznamenal první úspěch! Za investici lehce přes 4 tisíce jsem inkasoval provize v hodnotě 18 600,- Kč. První kampaň, první TOP 10 partnerů dané kampaně a další milník v mém životě.
Pak přišly další kampaně, živé setkání s TOP partnery, nové spolupráce. Začal jsem spravovat portfolio placené reklamy Firmy 2.0 a následně jsem se stal i Affiliate managerem Firmy 2.0. Největší úspěch jsem zaznamenal s mojí přítelkyní Martinkou v kampani Pekelná značka, kde jsme obsadili 2. místo a předběhli partnery s tisicovými databázemi. To vše díky efektivnímu využití placené reklamy.
Díky mým úspěchům se na mě začali obracet další a další lidé s otázkou, jak to dělám, že mám úspěch. Jako odpověď na tyto otázky jsem vytvořil eBook Jak znásobit investici do reklamy, který je případovou studií jedné mnou podpořené kampaně, program Strategie k radosti, aneb jak získat návštěvnost a kontakty z Facebooku, a nyní aktuální kurz 30 dní s reklamou, kde učím základy práce s reklamou na Facebooku od založení účtu až k vyhodnocování jednotlivých reklam.
"Ve své práci vidím více poslání, než jen práci. Nesmírně mě baví pomáhat druhým lidem a podporovat je díky tomu, co umím a znám. Snažím se neustále na sobě pracovat – vzdělávat se, učit se od nejúspěšnějších a jít do akce kdy je to jen trochu možné."