GRATULUJI!
REZERVACE BYLA ÚSPĚŠNÁ.
Rezervoval jsem pro vás jedno z nejlepších míst - přímo u vás doma, tak se nezapomeňte včas připojit 😉
NEZAPOMEŇTE
DATUM
ČAS
POZOR, DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

Email s potvrzením registrace na tuto online přednášku vám nepřišel:
Pokud používáte Seznam.cz nebo Email.cz, zkontrolujte složku „Hromadné“, kam bývají nové zprávy zařazovány.
Máte-li svou e-mailovou schránku u Gmail.com, Hotmail.com nebo Yahoo.com,zkontrolujte si, prosím, složku „Promo akce“, „Spam“ nebo „Aktualizace“.


Slyšeli jste už o výhodách a přínosech placené reklamy na Facebooku?
Přemýšlíte, jak je možné vydělat díky použití právě tohoto tipu reklamy?
Rozhodl jsem se sdílet veškeré informace o jedné z mých kampaní. Ukázat všechny kroky a do podrobna odhalit celou cestu zákazníka, všechny reklamy - jejich nastavení, texty, kreativu, cílení, výsledky. Jednoduše všechno, tak jak se to stalo krok za krokem.

Představuji vám příklad z praxe, jak díky placené reklamě na Facebooku vydělat hotové peníze.
PŘÍPADOVÁ STUDIE: POUŽITÍ REKLAMY NA FACEBOOKU V PRAXI
Co díky této případové studii získáte?
- postup jak jsem za každou investovanou korunu do reklamy získal zisk 6,5 Kč
- podrobný popis prodejní strategie, která je použitelná nejen u online produktů, ale i u těch fyzických
- reálná čísla, reálné kampaně s reálným ziskem
- konkrétní příklady cílení reklam na Facebooku
- rozbor použitých reklam co se kreativy a textu týče
- přepis kompletní emailové komunikace
- hromadu inspirace pro své vlastní reklamy a prodejní cesty
To vše za jedinečnou cenu 449 Kč 899 Kč
sleva celých 50 % oproti standartní prodejní ceně,
ale rozhodnout se musíte DNES do půlnoci!
Samozřejmostí je GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Pokud se vám nebude cokoli zdát, tak mi napíšete a já vám celou částku za případovou studii vrátím zpět, a to bez zbytečných otázek okolo. Nic tedy objednávkou studie neriskujete.