Osobní výzva pro vás
Od Michala Koláře
V Olomouci 10.3.2019

Lidé se mě často ptají, jak to, že mi reklama na Facebooku funguje tak dobře? Jak to, že se při podpoře online kampaní jako affiliate partner dokážu díky využití reklamy dostat i před partnery s mnoha tisícovými databázemi?Jak to, že moji reklamu vidí všude?

Co za tím je za triky, nástroje a strategie...

Pro vytvoření efektivní reklamy (aby vydělávala zajímavé peníze) je třeba poskládat několik dílků skládačky tak, aby do sebe perfektně zapadly:

  • cílení reklamy
  • správné technické nastavení
  • vhodný rozpočet
  • skvělé texty
  • poutavou kreativu
  • funkční strategii...a další...

Možná právě nyní přemýšlíte jak tuto skládačku poskládat, abyste na nic nezapomněly, aby vše fungovalo a vaše reklama zaujala a prodala vaše produkty. 

Víte, že vám reklama může vygenerovat jak nové návštěvníky na webu, tak kontakty do databáze i platící klienty. Možná jste reklamu už i sami zkoušeli, ale výsledky se vám jednoduše nezdáli moc dobré. 

Spousta lidí si myslí, že nastavit reklamu na Facebooku je složité, že to chce velmi mnoho času a že je třeba do reklamy investovat desetitísíce korun aby se vyplatila - a to kdo ví jestli.

Sám vím jaký je to pocit. Moc dobře si pamatuji jak jsem se cítil, když jsem poprvé přemýšlel o využití placené reklamy v mém podnikání. 

  • Vyplatí se mi to, nebo to bude jen černá díra na peníze?
  • Zvládnu vše správně nastavit?
  • Zaujme vůbec někoho moje reklama?
  • Dokážu vytvořit poutavé obrázky a texty?
  • Zobrazím reklamu lidem, které nadchne?
  • Neztrapním se jen?
  • Bude to vůbec k něčemu?

Přiznám se - i já si myslel, že vše okolo reklamy je moc složité. Viděl jsem, že reklamu využívá pouze zlomek podnikatelů a doslova jsem měl nějakou dobá strach reklamu v praci vyzkoušet. I přesto se stala během následující doby nedílnou součástí mého podnikání.

A právě díky reklamě na Facebooku se ze mě stal "legendární TOP parner" 
online kampaní v CZ/SK...

... začal jsem reklamní kampaně spravovat nejen v mých projektech, ale i u klientů a založil i vzdělávací online klub, kde učím podnikatele a firmy jak využít placenou reklamu i v jejich podnikání a projektech.

 

Mýlil jsem se, když jsem myslel, že využívat placenou reklamu na Facebooku je velmi složité

Naštěstí jsem velmi rychle zjistil, že vyžívat sílu placené reklamy je mnohem jednoušší a snazší než se zabývat sociálním dosahem příspěvků nebo SEO optimalizací.

Pokud tuto sílu placené reklamy ignorujete, nebo ji nevyužíváte naplno, tak se vědomně připravujete o nové platící klienty.

Dnes mám za sebou už tisíce spuštěných kampaní a investice, kterou jsem do reklamy u sebe a u klientů vložil přesahuje částku 8 miliónů korun.

Reklama na Facebooku je dle mého názoru jedním z nejlepším nástrojů
online prodeje dnešních dní (není pak žádný zázrak, že největší firmy a dnes už i menší podnikatelé využívají reklamu na Facebooku i k propagaci svých produktů a služeb).

Efektivně můžete zobrazit reklamu lidem tam kde jsou - je vaše cílová skupina na Facebooku? Ano? Pak tam musíte být i vy a vaše reklama!

Reklama mi za posledních cca 6 měsíců vygenerovala přes 691 733,95 Kč.

Reklama na Facebooku funguje nejen mě, ale i desítkám firmám a podnikatelů. Zkuste si otevřít svůj profil na Facebooku a podívejte se kolik různých "sponzorovaných" příspěvků na timeline uvidíte. Od kolika firem a podnikatelů. Myslíte, že by dávali peníze do reklamy, kdyby se jim to nevyplácelo? Já myslím že ne... Co vy? Přídáte se k lidem, kteří využívají sílu placené reklamy na Facebooku? Získejte výhodu, která se počítá... 

Proč vlastně vůbec využívat reklamu právě na Facebooku?

  • Facebook má nejpropracovanější metody cílení reklam - cílit tak můžete jak na kontakty z vaší databáze, fanoušky stránky, nebo také na návštěvníky, kteří již na vašem webu byli, tak také dle obecných zájmů které definuje sám Facebook
  • návštěvnost na webu máte doslova do pár minut - ve chvíli, kdy nastavíte a spustíte reklamy na Facebooku, vám do několika minut začnou na web proudit návštěvníci, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • vše máte ve vlastních rukách - je jen na vás a vaší strategii, kdy reklamy spustíte a kdy poběží naplno, vše ovládáte sami bez prostředníků v podobě agentur nebo různých konzultantů
  • úpravy reklam na pár kliků - Správce reklam je intuitivní nástroj, díky kterým vám veškeré úpravy týkající se reklam zaberou jednotky minut
  • na svůj web získáváte návštěvnost danou vaším cílením a tento zdroj návštěvnosti je velmi vhodný pro testování jednotlivých prvků a nastavení na webu

Otázka tedy zní: Chcete využít sílu placené reklamy pro svůj prospěch?

Co kdybych vám dal návod? Pomohlo by vám to?

Co kdybych vám dal základní kroky pro to, abyste mohli i vy využívat placenou reklamu pro své podnikání - jen to důležité. To co mám v praxi osvědčené, že funguje a vydělává.

Tyto kroky můžete mít...hned teď.

Po dobu 30 dní budu s vámi v uzavřené skupině na Facebooku, kde získáte každý den nový obsah s úkolem i moji osobní podporu ve formě odpovědí na vaše dotazy.

Moje konzultace stojí 1 590 Kč za hodinu mého času a lidé a firmy se kterými mentoruji mi za 3 měsíční mentoring platí 39 490 Kč.

Vám dávám příležitost a to v podobě 30 denní výzvy, která odstartuje 1.4.2019 (a není to apríl!) a její plná cena, za kterou bude později dostupná na mém webu, je 4 990 Kč včetně DPH.

30 denní výzva k efektivní reklamě na Facebooku,
která vám prakticky ukáže jak využít placenou reklamu i pro vaše podnikání a znásobit tak příjmy z vašeho podnikání

Výzva je založena na jednoduchém a funkčním principu, který se mi osvědčil v několika předchozích online trenincích.

V rámci této výzvy se stanete členy tajné skupiny na Facebooku, kde každý den po dobu trvání výzvy zveřejním jedno video, nebo uspořádám živé vysílání. To ale není vše - z každého takového obsahu vám vznikne jeden úkol, který se daného obsahu týká. 

Den za dnem tak budeme v osobním kontaktu a díky úkolům budete každý den pracovat na vaší reklamě. 

Nástin témat:

  • jak nad reklamou přemýšlet pro maximální efekt
  • strategie pro využití placené reklamy na Facebooku v praxi
  • proč mít na webu Facebook pixel a jak s ním pracovat
  • tvorba poutavých obrázků a sexy textů
  • jak měřit a správně vyhodnocovat výkon reklam
  • nástroje, které s reklamou dokáží pomoci
  • kde brát obrázky do reklam
  • jak se inspirovat úspěšnými 
  • proč využívat business manager
  • jak v praxi pracovat s A/B testování
  • co je to zlatá nit a jak ji při tvorbě reklam využít
  • jak zdvojnásobit váš zisk
  • 7 věcí na které nesmíte při tvorbě reklam zapomenout
  • jak má vypadat konverní vstupní stránka
  • je možné získávat díky reklamě na Facebooku návštěvnost zdarma?
  • proč testovat video v reklamách?
  • jak na opravdovou prodejní stránku + co na to reklama
  • popis efektivních strategií z praxe
  • co dělat když (odpovědi na nejčastější dotazy k chodu reklam)
  • a další...

Jedním z mýtů okolo reklam je, že na přípravu reklam potřebujete hodiny času a drahé nástroje...

Nepotřebujete...

Některé mé reklamy jsem spustil během několika minut a to doslova na koleně...ano jde to, pokud víte jak na to...

Úspěch reklamy spočívá ve strategii a následně v ohodlání udělat nutné kroky, které pro spuštění reklamy potřebujete - bez balastu okolo, který zbytečně bere čas a pozornost. Přesně to vám ukážu... 

Provedu vás stejným postupem, který já sám používám při přípravě mých vlastních reklam.

Jak jsem napsal tuto výzvu spouštím 1.4.2019 a její plná cena na mém webu bude později 4 990 Kč včetně DPH.

Celá výzva odstartuje 1.4.2019 a poběží celých 30 dní. Jak se datum spuštění bude blížit budu tuto cenu zvyšovat a můžete mi věřit, že tak výhodnou nabídku jako dnes už nikdy znova nedostanete.

Pokud čekáte, že vám ukážu jak si během výzvy na Facebooku založit stránku, nebo jak v reklamním účtu vytvořit okruh uživatelů, tak na to raději zapomeňte - na toto po dobu 30 dní výzvy opravdu nebude čas - budeme se věnovat jen těm důležitým věcem. 

To ale neznamená, že výzva není pro vás. Rozhodl jsem se k této výzvě dát velmi hodnotný BONUS - 2 měsíční členství v Kolami Klubu 2.0

A právě v Kolami Klubu 2.0 jsou návody krok za krokem jak si nastavit základní věci týkající se nejen reklamy, ale i online podnikání a affiliate marketingu.

Tento BONUS v hodnotě 1 498 Kč získáte k výzvě zcela ZDARMA.

2. BONUSEM je kompletní online trénink VAŠE CESTA ZÁKAZNÍKA
v hodnotě 2 990 Kč. 
V tomto tréninku zjistíte jakým způsobem upoutat pozornost potencionálních klientů, jak s nimi vybudovat důvěrný vztah
a jak jim představit vaši neodolatelnou nabídku.

 


Co o mě říkají klienti, nebo se píše na sociálních sítích?

Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Pavel ŘíhaOnline marketér a autor Školy návyků
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
Jiří Stiborplážový podnikatel a autor ebooku Jak dělat video marketing

Pamatuji si, jak jsem do reklamy investoval svých prvních 4 500 Kč...velké peníze pro mě v tobu a jak jsem sledoval jestli z této investice budou prodeje. 

A pamatuji si také to, jak tato placená propagace vygenerovala první objednávku...a pak druhou, třetí...celkem jsem z investice 4 500 Kč utržil přes 19 600 Kč. Kdo zažil určitě mi dá za pravdu, že taková první objednávka změní mnohé...

Po kampani se mi začali hlavou honit otázky, zda to nebyla jen náhoda, jestli to nebylo štěstí začátečníka... Neměl jsem se koho zeptat, s kým se poradit, komu ukázat kampaně, zda jsou správně nastaveny, ani s kým se pobavit o strategii...

Toto není váš případ!

Vrámci 30 denní výzvy budete mít mou osobní podporu na jakékoli vaše dotazy k reklamám i strategii - VYUŽIJTE TOHO.

Přihlašte se do výzvy přímo zde:

Vyplňte svoji přihlášku a staňte se členy 30 denní výzvy k efektivní reklamě na Facebooku dříve, než přístup uzavřu.