Jak za 30 dní, krok za krokem, vybudovat stabilní zdroj relevantní návštěvnosti a díky tomu získat kupu nových kontaktů a zákazníků?

Řešení problému s návštěvnostní  je jedodušší, než si možná nyní myslíte.

Exektivním zdrojem návštěvnosti je PLACENÁ NÁVŠTĚVNOST.

Návštěvnost získaná z reklamních kampaní, kde nejčastěji platíme nikoli za zobrazení, ale za proklik reklamy - od toho i název PPC reklamy (pay per click).

Nejlepším médiem současnosti, co se placené návštěvnosti týče, je z mnoha důvodů placená reklama na Facebooku.

Proč reklama na Facebooku?

  • Facebook má nejpropracovanější metody cílení reklam - cílit tak můžete jak na kontakty z vaší databáze, fanoušky stránky, nebo také na návštěvníky, kteří již na vašem webu byli, tak také dle obecných zájmů které definuje sám Facebook
  • návštěvnost na webu máte doslova do pár minut - ve chvíli, kdy nastavíte a spustíte reklamy na Facebooku, vám do několika minut začnou na web proudit návštěvníci, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • vše máte ve vlastních rukách - je jen na vás a vaší strategii, kdy reklamy spustíte a kdy poběží naplno, vše ovládáte sami bez prostředníků v podobě agentur nebo různých konzultantů
  • úpravy reklam na pár kliků - Správce reklam nebo pokročilejší Power Editor jsou intuitivní nástroje, díky kterým vám veškeré úpravy týkající se reklam zaberou jednotky minut
  • na svůj web získáváte návštěvnost danou vaším cílením a tento zdroj návštěvnosti je velmi vhodný pro testování jednotlivých prvků a nastavení na webu

Díky těmto výhodám reklamy na Facebooku získávám relevantní návštěvnost na web, kupu kontaktů do databáze a hromady objednávek, a to každý den.

VYUŽÍT TYTO VÝHODY MŮŽETE NYNÍ I VY!