Jak za 30 dní, krok za krokem, vybudovat stabilní zdroj relevantní návštěvnosti a díky tomu získat kupu nových kontaktů a zákazníků?
Řešení problému s návštěvnostní je jedodušší, než si možná nyní myslíte.
Exektivním zdrojem návštěvnosti je PLACENÁ NÁVŠTĚVNOST.
Návštěvnost získaná z reklamních kampaní, kde nejčastěji platíme nikoli za zobrazení, ale za proklik reklamy - od toho i název PPC reklamy (pay per click).
Nejlepším médiem současnosti, co se placené návštěvnosti týče, je z mnoha důvodů placená reklama na Facebooku.
Proč reklama na Facebooku?
- Facebook má nejpropracovanější metody cílení reklam - cílit tak můžete jak na kontakty z vaší databáze, fanoušky stránky, nebo také na návštěvníky, kteří již na vašem webu byli, tak také dle obecných zájmů které definuje sám Facebook
- návštěvnost na webu máte doslova do pár minut - ve chvíli, kdy nastavíte a spustíte reklamy na Facebooku, vám do několika minut začnou na web proudit návštěvníci, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- vše máte ve vlastních rukách - je jen na vás a vaší strategii, kdy reklamy spustíte a kdy poběží naplno, vše ovládáte sami bez prostředníků v podobě agentur nebo různých konzultantů
- úpravy reklam na pár kliků - Správce reklam nebo pokročilejší Power Editor jsou intuitivní nástroje, díky kterým vám veškeré úpravy týkající se reklam zaberou jednotky minut
- na svůj web získáváte návštěvnost danou vaším cílením a tento zdroj návštěvnosti je velmi vhodný pro testování jednotlivých prvků a nastavení na webu
Díky těmto výhodám reklamy na Facebooku získávám relevantní návštěvnost na web, kupu kontaktů do databáze a hromady objednávek, a to každý den.
VYUŽÍT TYTO VÝHODY MŮŽETE NYNÍ I VY!