Jak za 30 dní, krok za krokem, vybudovat stabilní zdroj relevantní návštěvnosti a díky tomu získat kupu nových kontaktů a zákazníků?

Řešení problému s návštěvnostní  je jedodušší, než si možná nyní myslíte.

Tajemným zdrojem návštěvnosti je PLACENÁ NÁVŠTĚVNOST.

Návštěvnost získaná z reklamních kampaní, kde nejčastěji platíme nikoli za zobrazení, ale za proklik reklamy - od toho i název PPC reklamy (pay per click).

CESTA PROTI PROUDU

Ve chvíli, kdy jsem tento zdroj návštěvnosti objevil, jsem se rozhodl jít tak trochu proti proudu, který říkal, že se reklama nevyplatí, je drahá a pořádně ji umí nastavit pouze ve velkých agenturách. Rozhodl jsem se poprvé zainvestovat, jít do akce a zkusit něco nového. 

Do své první kampaně jsem investoval 4 500 Kč a zpět přímo na provizích dostal
19 600 Kč, což je zisk 15 100 Kč, respektive za vloženou korunu do reklamy
4,36 Kč zpět.

VZDĚLÁNÍ & SPOLUPRÁCE

Mé nadšení neznalo mezí a o to více jsem se vrhl do dalšího vzdělávání, a to právě na poli placené reklamy. Začal jsem s reklamami na Googlu, ale po čase začal zkoušet i reklamy na Facebooku. 

Po několika úspěšných kampaních jako affiliate partner si lidé začali všímat, že dokáži v pořadí partnerů předběhnout i partnery s několikatisícovými databázemi a oslovili mě na správu vlastních kampaní.

Začal jsem tak spolupracovat s předními lídry online marketingu u nás a na Slovensku.

Po čase poptávka služeb nabyla takových rozměrů, že bylo na čase opustit "onemanshow" a sestavit tým lidí. Vznikla tak firma Wolves of Business s.r.o, kterou jsem založil s kamarádem Dušanem Součkem.

Naše vzájemná spolupráce posunula správu jak našich reklam, tak reklam klientů na úplně nový level.

V současné době spravuji celých 95 % reklamních kampaní na Facebooku a 5 % v ostatních reklamních systémech jako Google Adwords nebo seznamovský Sklik.

Proč reklama na Facebooku?

  • Facebook má nejpropracovanější metody cílení reklam - cílit tak můžete jak na kontakty z vaší databáze, fanoušky stránky, nebo také na návštěvníky, kteří již na vašem webu byli, tak také dle obecných zájmů které definuje sám Facebook
  • návštěvnost na webu máte doslova do pár minut - ve chvíli, kdy nastavíte a spustíte reklamy na Facebooku, vám do několika minut začnou na web proudit návštěvníci, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • vše máte ve vlastních rukách - je jen na vás a vaší strategii, kdy reklamy spustíte a kdy poběží naplno, vše ovládáte sami bez prostředníků v podobě agentur nebo různých konzultantů
  • úpravy reklam na pár kliků - Správce reklam nebo pokročilejší Power Editor jsou intuitivní nástroje, díky kterým vám veškeré úpravy týkající se reklam zaberou jednotky minut
  • na svůj web získáváte návštěvnost danou vaším cílením a tento zdroj návštěvnosti je velmi vhodný pro testování jednotlivých prvků a nastavení na webu

Díky těmto výhodám reklamy na Facebooku získávám relevantní návštěvnost na web, kupu kontaktů do databáze a hromady objednávek, a to každý den.

VYUŽÍT TYTO VÝHODY MŮŽETE NYNÍ I VY!