Trápí vás návštěvnost na vašem webu?

Naháníte návštěvnost na svůj web a přesto objednávky nepřicházejí?

Prodáváte svůj produkt na webu, máte vyladěný prodejní proces, nastaven automat a přesto je stav vašeho bankovního konta pořád nízký?

Sám takový pocit moc dobře znám!

Před několika lety, ve chvíli, kdy jsem odešel z armády, jsem se začal zajímat o affiliate marketing.

V té době jsem si ale myslel, že jediný způsob, jak je možné touto cestou propagovat, je přes velkou databázi, kterou oslovím mailingem. Popřípadě ještě umístím nějaké reklamní prvky na svůj web. Nějaký banner, nebo odkaz.

Moje databáze ale čítala méně než stovku kontaktů a návštěvnost na mém tehdejším webu také nijak vysoká nebyla.

Věděl jsem, že chci affilovat, protože jsem v tomto marketingovém odvětví uviděl velkou příležitost. Začal jsem tedy zjišťovat, jaké jsou další možnosti propagace u kterých nebude potřeba alespoň na začátek velká databáze kontaktů.

Našel jsem pro mě zcela nový zdroj návštěvnosti
a ten jsem ihned využil v praxi.

Výsledky mě samotného velmi překvapily!

První kampaň, kterou jsem podpořil pomocí nových metod a technik na získávání návštěvnosti skončila opravdu zajímavým ziskem. Po odečtení nákladů spojených s propagací jsem inkasoval zisk 15 100 Kč.

A po 3 měsících na mě ve fakturačním systému koukala tato obrazovka:

Málem jsem tomu nemohl uvěřit.
Vážně to funguje!

"Proč tento zdroj návštěvnosti všichni už dávno nepoužívají?"
honilo se mi hlavou.

Zdroj návštěvnosti, který jsem takto objevil a otestoval přímo v praxi, jsem si od této chvíle přímo zamiloval.

A to jak pro jeho rychlost nasazení, tak také pro možnosti škálování a přívádění relevantní návštěvnosti - takové, která v co největší míře ve finále zakoupí buď přímo mé produkty, nebo produkty, které propaguji jako
affiliate partner.

Jestli vás zajímá jaký zdroj návštěvnosti to byl, proč mi jeho použití skvěle zafungovalofunguje i DNES, tak se přes velké tlačítko pod tímto textem posuňte na další stránku.