VYUŽÍVÁTE REKLAMU NA FACEBOOKU
PRO SVÉ PODNIKÁNÍ A CHYBÍ VÁM INSPIRACE?
... pro tvorbu nových strategií, které v praxi fungují?
... pro nastavení reklam, které vám pomůže k dosažení skvělého výkonu?
... jak z průměrných reklam udělat excelentní sběrače potencionálních klientů?
Balíček případových studií z praxe

Případová studie použití reklam na Facebooku v prxi, které od A do Z odhalují postupy přípravy, tvorby a optimalizace reklamních kampaní vydělávajících hotové peníze.
Představení použité strategie, náhledy reklam a vstupních stránek i použitých textů v emailech a messenger zprávách.
U každé případové studie vyhodnocení v podobě sumarizace realných čísel, které kampaň v čase získala.
VÍCE JAK
CO VŠE DÍKY BALÍČKU
PŘÍPADOVÝCH STUDIÍ ZÍSKÁTE?
- postup jak jsem za každou investovanou korunu do reklamy získal zisk 6,5 Kč
- podrobný popis 4 prodejních strategií, která jsou použitelné nejen u online produktů, ale i u těch fyzických
- reálná čísla, reálných kampaní s reálným ziskem
- konkrétní příklady cílení reklam na Facebooku
- návod na návratnost investice (ROI) 640 %
- rozbor použitých reklam co se kreativy a textu týče
- přepis kompletní emailové komunikace a zpráv na messengeru
- hromadu inspirace pro své vlastní reklamy a prodejní cesty
JEDNOTLIVÉ PŘÍPADOVÉ STUDIE

1. PŘÍPADOVÁ STUDIE
První případová studie je zaměřena na propagaci a prodej standardního online vzdělávacího kurzu. Popisuje testování prodeje tohoto kurzu se zaměřením nejen na samotný prodej, ale také na získání kontaktů do databáze.
2. PŘÍPADOVÁ STUDIE
Druhá případová studie, která popisuje reklamní strategii s využitím affiliate marketingu, aneb jak efektivně dělávat i bez vlastního produktu nebo služby.


3. PŘÍPADOVÁ STUDIE
Případová studie, která představuje trend dnešních dní a to marketing přes Facebook Messenger. Spojení reklamy na Facebooku a Messengeru v marketingovém mixu pro získání nových platících klientů.
4. PŘÍPADOVÁ STUDIE
Druhá případová studie s tématem Facebook Messengeru, která popisuje efektivní využití automatické komunikace přes Messenger a sociálního šíření obsahu na Facebooku v kombinaci s reklamou.

Kdo je Michal Kolář?
- online podnikatelkterý si díky podnikání online velmi rád zjednodušuje svůj život
- specialista na placenou reklamu
na Facebookuza posledních 6 let investoval do reklam ve svých projektech a u klientů více jak
8 milionů korun - markeťákspolupracuje na zajímavých online projektech, kde tvoří marketingové strategie
- úspěšný affiliate partnerve 35 kampaních s umístěním v TOP 10 partnerech
- autor Kolami Klubu 2.0unikátního klubu o placené reklamě na Facebooku a online marketingu

MICHAL KOLÁŘ
Autor Kolami Klubu 2.0
DNEŠNÍ cena balíčku:
2 490 Kč
1 490 Kč
bez DPH
(akční sleva 40 % pouze do vypršení odpočtu)
Samozřejmostí je GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Pokud se vám nebude cokoli zdát, tak mi napíšete a já vám celou částku za balíček případových studií vrátím zpět, a to bez zbytečných otázek okolo. Nic tedy objednávkou studie neriskujete.
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:
JSOU TYTO PŘÍPADOVÉ STUDIE PRO MĚ?
KDY PŘÍPADOVÉ STUDIE OBDRŽÍM?
MOHU SE K PŘÍPADOVÝM STUDIÍM OPAKOVANĚ VRACET?
JAK JE MOŽNÉ ZAPLATIT ZA BALÍČEK?
ODPOVÍ MI NĚKDO NA PŘÍPADNÉ DOTAZY, VE CHVÍLI KDY MI NEBUDE NĚCO JASNÉ?
DNEŠNÍ cena balíčku: 2 490 Kč 1 490 Kč
Inspirujte se a vydělávejte díky reklamě na Facebooku i vy!