Návštěvnost je tou nejcennější
onlajn komoditou.

Lidi na webu, zákazníci, kteří budou kupovat naše produkty a služby.

A čím více, tím lépe. Protože čím větší návštěvnost, tím větší zisk.

A webové stránky jich zvládnou neomezené množství.

Lidí, objednávek, platebních procesů.

Stačí jen na jedné straně posílat lidi a druhé straně vám začnou vypadávat peníze.

Naopak bez kvalitní návštěvnosti každý byznys končí, i kdyby měl ten nejlepší produkt na světě. Protože bez návštěvnosti se o něm nikdo nedozví.

Všechno je nahraditelné. Každý systém, software nebo platforma.

Ale kvalitní návštěvnost je jenom jedna.

A nejlepším zdrojem té nejkvalitnější
návštěvnosti je placená propagace.

Každý podnikatel chce být v zisku. Vydělat peníze. Bez toho nemáte podnikání, ale jen drahý koníček (kam investujete čas a mnohdy i peníze).

Zisk je to, okolo čeho se to točí. Prodat produkty, prodat služby, znovu
a znovu, opakovaně a s co nejmenším úsilím.

Cílem je tedy nastavit reklamu tak, aby z každé koruny, kterou investujete do reklamy, vypadly minimálně koruny dvě.

Protože kdo tohle dokáže, tak má nejen funkční zdroj relevantní návštěvnosti, ale i (a to především) fungující onlajn byznys.

Relevantní návštěvnost potřebuje v onlajnu každý, kdo chce prodat své produkty a služby - prostě opravdu každý.

A lidé, kteří dokážou zkrotit sílu placené propagace na internetu se dostávají čím dál více do popředí. Mohou si pak účtovat nadstandardní hodinové sazby, vysoké platy a získávat zajímavé odměny.

Vím to, zažil jsem to na vlastní kůži.

A to jak u propagace vlastních produktům, tak u mých klientů, kterým jsem placené kampaně začal spravovat. Dnes mám ve správě kampaně vybraných podnikatelů a firem - ano mohu si vybírat - poptávka po službách převyšuje mé aktuální časové možnosti.  Čím to?

Řídím se jednoduchým pravidlem: 
Každá, ale opravdu každá reklama musí vydělávat!

Když se podnikatelů a majitelů firem zeptám na nejdůležitější číslo v jejich podnikání, tak slyším něco jako počet objednávek, někdy počet kontaktů
v databázi, nebo lidí na webu. 

Co je ale za tím vším? Je to zisk - zvyšující se stav podnikatelského konta. 

Zjistil jsem, že když klientům nastavím reklamu do které "dáme" například 50 tisíc a zpátky se vrátí minimálně 100 tisíc, a tohle v čase opakujeme, tak si můžu říct v podstatě o jakoukoli odměnu. 

Tohle chce umět každý! U mě je to za ty roky už běžná praxe.

Využívám při tom své zkušenosti z realizace tisíců reklamních kampaní
u klientů z různých oborů a také (a to někteří onlajn marketéři ani vůbec nedělají) z prodeje vlastních produktů a služeb.

Díky reklamě v onlajnu jsem se naučil žádané řemeslo a tyto dovednosti používám při správě reklamních kampaní doslova každý den.

  • Jak najít mého potenciálního zákazníka.
  • Jak se nebát prodávat ve správnou chvíli.
  • Jak psát poutavé prodejní texty
 a titulky, které doslova zvou
    k prokliknutí.

  • Jak používat psychologické stimuly, které působí na naši pozornost.

  • Jak z náhodných kolemjdoucích dělat nadšené platící klienty, kteří vás doporučují dál.

  • … a to vše za pár hodin denně.

A tyto mé zkušenosti a dovednosti předávám dál.

Na internetu (a zvlášť na Facebooku) to v dnešní době prostě žije - spousta klientů se začala v posledních několika měsících zajímat o to, jak být
v onlajnu vidět a jak především v onlajnu prodávat.

A já nemůžu spolupracovat se všemi - den má pořád jen 24 hodin
a poptávka je čím dál tím větší.

Přijďte na aktuální interaktivní webináře 
REKLAMA NA FACEBOOKU PRAKTICKY,
na kterém vás naučím všechno, co jsem se
o reklamě na Facebooku za posledních 10 let
sám naučil.

Cílem je připravit vás na vlastní správu reklamních kampaní na Facebooku. Předám vám všechny své nejúčinnější metody a postupy, které jsem se do dneška naučil. Navíc přidám unikátní formu osobní podpory, kterou aktuálně v žádném jiném programu neposkytuji.

4x tématické webináře se záznamem v uzavřené členské sekci s neomezeným přístupem

 

Pracovní listy a další podpůrné materiály pro podporu přípravy, nastavení a správy vašich reklamních kampaní

#1 INTERAKTIVNÍ WEBINÁŘ

7. května 2024 od 20:00
UŽ PROBĚHLO

  • V úvodním setkání se podíváme na stanovení jasných a správných cílů, kdy poté k jejich naplnění využijeme v plné míře potenciál reklamy na Facebooku.
  • Vytyčíme si cestu, jak těchto cílů dosáhnout, podíváme se na vaši startovní pozici a ukážu vám jak reklama na Facebooku v funguje včetně praktické ukázky.
  • Definujeme si potenciálního klienta (avatara) a to tak, jak jste to s největší pravděpodobností ještě v životě nedělali. S věkem a lokalitou se nespokojíme - podíváme se na věci, které o svých potenciálních zákaznících opravdu využijete a to nejen v reklamě na Facebooku

#2 INTERAKTIVNÍ WEBINÁŘ

14. května 2024 od 20:00

  • Podíváme se na to, z čeho se skládá vaše neodolatelná nabídka, zda ji vůbec máte, k čemu je dobrá a proč ji využít při vlastním prodeji s využitím placené reklamy na Facebooku.
  • Seznámím vás s uměním a vědou copywritingu, aneb jak na texty do reklam a dalších propagačních materiálů.
  • Ukážu vám jak tvořit dokonalou kreativu. Dva způsoby, díky kterým získáte takové obrázky, které budou velké CTR (proklikovost) a díky kterým dostanete ke své nabídce více návštěvníků za menší investici.

#3 INTERAKTIVNÍ WEBINÁŘ

21. května 2024 od 20:00

  • Praktické nastavení reklamních kampaní na Facebooku jak ho neznáte. Provedu vás přípravou ve správci reklam, tak vlastním nastavením, krok za krokem.
  • V druhé části interaktivního webináře se podíváme na podobu vašich konkrétních reklam - dostanete zpětnou vazbu na podobu reklamy, které jste vytvořili včetně návrhů na zlepšení.

#4 INTERAKTIVNÍ WEBINÁŘ

28. května 2024 od 20:00

  • Ke slovu se dostane testování, efektivní neoslovování cílové skupiny a celková optimalizace reklamních kampaní v čase. Řeč bude také o vyhodnocení reklamních kampaní, na jaká čísla dává smysl koukat a na která moc ne.
  • Podíváme se na reálné výsledky vašich reklamních kampaní, kde si popíšeme konkrétní možnosti optimalizace a celkové zlepšení výsledků a výkonu reklamních kampaní.

Pracovní listy

Ke každému webináři

  • Před každým webinářem obdržíte na svůj email pracovní sešit, který bude vaším průvodcem na aktuálním interaktivním webináři.
  • Získáte tak dopředu nástin aktuálního webináře, otázky pro doplnění z vašeho podnikání, nebo stavu reklamy a opakovaně se k těmto materiálům můžete vracet.

#BONUS 1
AI Boost
modul o reklamě

Standardní cena 1 990 Kč.

  • Modul z programu AI Boost, který se zaměřuje na využití umělé inteligence (AI) při tvorbě reklamních kampaní
  • Podíváme se na to, jak nám umělá inteligence (AI) může pomoci jak s reklamními texty, tak s poutavou grafikou
  • Ukážu vám jak do pár minut vytvořit poutavé texty do reklam, které budou vycházet z vaší prodejní stránky nebo popisu produktu
  • Máte strach postavit se před kameru, nebo natočit pozvánku na vaši akci na mobil? nevadí, umělá inteligence zvládne pomoci i s tímto...

4 WEBINÁŘE S PODKLADY

4x tématické webináře 

  • se záznamem v uzavřené členské sekci s neomezeným přístupem, včetně audio verze (mp3) ke stažení a poslechu
  • celková délka obsahu cca +300 minut

Unikátní podpora 

Pracovní listy a bonus

  • a další podpůrné materiály pro podporu přípravy, nastavení a správy vašich reklamních kampaní
  • #BONUS AI Boost - modul o reklamě v hodnotě 1 990 Kč

WEBINÁŘE
Reklama na Facebooku
prakticky

místo 5 950 Kč (238 EUR)

aktuální nabídka po omezenou dobu jen za:

 500 Kč
(20 EUR)

Slevový kód platí ještě:

Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Pavel ŘíhaOnline stratég, vizionář a futurista
Před pár lety mi Michal napsal, jestli bych ho nenaučil PPC reklamu. Voják z povolání, který se rozhodl změnit svůj životní směr. Dnes je příkladem toho, že to jde. Vypracovat se od nuly a stát se špičkovým profíkem v oboru, o kterém sám neměl před pár lety ani tušení.

Po pár letech se Michal stal člověkem, který se v některých oblastech PPC reklamy dostal ještě dál, než jsem já, takže když mi něco nefunguje tak, jak má, Michalovo číslo je to první, které volám. Upřímně, když mi nedávno nebyla schopna poradit podpora na Facebooku, Michal mi obratem řekl přesně, jak na to.

Prostě borec, kterého chcete znát, protože zkoumá, jak věci fungují, nad věcmi přemýšlí, hledá nové přístupy a řešení, takže až si nebudete s něčím vědět rady, Michal je člověk, který už vaše řešení dávno zná nebo vám ho vymyslí. 
Martin KalinaKluk z reklamy, marketingový nastřelovač
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
Jiří Stiborplážový podnikatel a autor ebooku Jak dělat video marketing

Objednejte přístup ke 4 tématickým webinářům, podpůrným materiálům a bonusu

V případě jakýchkoli dotazů mi neváhejte napsat na michal@kolami.cz