První krok při práci s reklamou na Facebooku

V dnešní době je již velké míře marketérů jasné, že zlatý důl jejich podnikání je emailová databáze.

Ano i já to vím, ale postupem času jsem přišel na další věc, která se staví na stejnou úroveň jako kontakt v databázi a je stejně důležitá a hodnotná jako emailová adresa potencionálního klienta.

 Co tím mám na mysli?
A jakou spojitost to má s reklamami na Facebooku?

Danou věcí je tzv. OZNAČKOVÁNÍ lidí,
kteří navštívili váše webové stránky
a ze kterých lze vytvořit seznamy
pro cílení reklam.

Tato technika se nazývá REMARKETING a je základním krokem při použití reklamy. Jednoduše zužitkujete návštěvnost, kterou již na webu máte a efektivně nasměrujete návštěvníky webu dále po cestě zákazníka směrem k prodeji.

 Dle obecných čísel 67 % potencionálních klientů,
kteří od nás nenakoupí dnes, nakoupí během jednoho roku
a 81 % prodejů se děje až při pátém kontaktu!

Jsou tak situace, kdy email marketing  jednoduše nestačí a ke slovu
se tak dostává právě remarketing. Vzniká tak strategie, kdy se na kontakty posílají jak emaily, tak je jim zobrazována relevantní reklama dle jejich
postupu po cestě zákazníka.

V tu dobu jsou na několik dní lidé doslova pronásledováni reklamou
a díky Facebooku i napříč zařízeními, což služby jako Google,
nebo Sklik jednoduše nedávají.

Použití remarketingu se může zdát na pohled složité, a protože já jednoduše chci, abyste remarketing zpojili do svých prodejních strategií, tak jsem pro vás připravil jedinečnou nabídku: návod a popis všeho co je třeba udělat pro nastavení remarketingu i na vašem webu a s použitím vaší strategie.


Co vše v tomto návodu získáte?

  • Zjistíte, jak je remarketing použitelný pro jakýkoli online byznys
  • 3 strategie použití remarketingu v praxi
  • Návod krok za krokem, jak nastavit remarketing na Facebooku po technické stránce
  • Náhledy 10 reklam použitých při remarketingu pro inspiraci
  • Tip na zvýšení konverze a prodejů díky remarketingu

 Díky tomuto návodu jednoduše vše nastavíte a spustíte své první remarketingové reklamy.

To vše za jedinečnou cenu 349 Kč
sleva celých 50 % oproti standartní prodejní ceně,
ale rozhodnout se musíte DNES do půlnoci!


 Po uplynutí odpočtu výše již nebude možné video
s návodem a popisem použití remarketingu získat.

Daná nabídka platí pouze dnes do půlnoci!