První krok při práci s reklamou na Facebooku
V dnešní době je již velké míře marketérů jasné, že zlatý důl jejich podnikání je emailová databáze.
Ano i já to vím, ale postupem času jsem přišel na další věc, která se staví na stejnou úroveň jako kontakt v databázi a je stejně důležitá a hodnotná jako emailová adresa potencionálního klienta.
Co tím mám na mysli?
A jakou spojitost to má s reklamami na Facebooku?
Danou věcí je tzv. OZNAČKOVÁNÍ lidí,
kteří navštívili váše webové stránky
a ze kterých lze vytvořit seznamy pro cílení reklam.
Tato technika se nazývá REMARKETING a je základním krokem při použití reklamy. Jednoduše zužitkujete návštěvnost, kterou již na webu máte a efektivně nasměrujete návštěvníky webu dále po cestě zákazníka směrem k prodeji.
Dle obecných čísel 67 % potencionálních klientů,
kteří od nás nenakoupí dnes, nakoupí během jednoho roku
a 81 % prodejů se děje až při pátém kontaktu!
Jsou tak situace, kdy email marketing jednoduše nestačí a ke slovu
se tak dostává právě remarketing. Vzniká tak strategie, kdy se na kontakty posílají jak emaily, tak je jim zobrazována relevantní reklama dle jejich
postupu po cestě zákazníka.
V tu dobu jsou na několik dní lidé doslova pronásledováni reklamou
a díky Facebooku i napříč zařízeními, což služby jako Google,
nebo Sklik jednoduše nedávají.
Použití remarketingu se může zdát na pohled složité, a protože já jednoduše chci, abyste remarketing zpojili do svých prodejních strategií, tak jsem pro vás připravil jedinečnou nabídku: návod a popis všeho co je třeba udělat pro nastavení remarketingu i na vašem webu a s použitím vaší strategie.
Co vše v tomto návodu získáte?
- Zjistíte, jak je remarketing použitelný pro jakýkoli online byznys
- 3 strategie použití remarketingu v praxi
- Návod krok za krokem, jak nastavit remarketing na Facebooku po technické stránce
- Náhledy 10 reklam použitých při remarketingu pro inspiraci
- Tip na zvýšení konverze a prodejů díky remarketingu
Díky tomuto návodu jednoduše vše nastavíte a spustíte své první remarketingové reklamy.
To vše za jedinečnou cenu 349 Kč
sleva celých 50 % oproti standartní prodejní ceně,
ale rozhodnout se musíte DNES do půlnoci!
Po uplynutí odpočtu výše již nebude možné video
s návodem a popisem použití remarketingu získat.
Daná nabídka platí pouze dnes do půlnoci!