Využíváte prodejní cestu zákazníka i ve vašem podnikání?

Přemýšlíte jak poutat pozornost vašich potenciálních zákazníků?
Jak s nimi správně komunikovat a budovat důvěrný vztah?
Jak ve správný čas efektivně prodávat vaše produkty a služby?

Máme jen několik málo vteřin

V dnešní rychlé době máme na internetu pouze několik málo vteřin
(možná někdy pouze a jen 1 vteřinu) na to abychom získali pozornost...
...jinak lidé rolují na timeline dál, nebo pokračují na jinou stránku.
Konkurence je velmi blízko - hned o příspěvek, nebo stránku vedle.

Důvěrný vztah je základ

I když máte sebehodnotnější produkt ve skvělé nabídce, tak pokud vám potenciální zákazník nevěří, tak od vás nenakoupí - tak to je a ne jinak. Pro vybudování důvěrného vzahu je potřeba komunikovat a dodávat hodnotný obsah. Ten kdo komunikuje, dodává potenciálním klientům hodnotu, ten prodává. 

Když je správný čas prodávejte

Často se lidé bojí prodávat. Proč? Nevěří v úspěch? Ve svůj produkt? Ve chvíli kdy lidem dodáte hodnotu, vytvoříte si s nimi vztah, tak je ta pravá chvíle jim nabídnout další krok - váš produkt nebo službu a to v unikátní nabídce, na kterou jednoduše nejde říci ne.

Prodejní cesta zákazníka

Spojením poutání pozornosti, budováním důvěrného vztahu a účinné prodejní nabídky vzniká prodejní cesta zákazníka. Na tuto cestu může kdykoli, kdokoli vstoupit a sama cesta jej provede až k vaší pokladně, k vačemu prodejnímu formuláři.

Sakra, ale jak na to?

Za 8 let, kdy se online marketingu věnuji jsem využil nespočet variací prodejních cest a nyní tyto zkoušenosti sdílím v online tréninku VAŠE CESTA ZÁKAZNÍKA.

Co obsahuje tento trénink?

POUTÁME POZORNOST

  • 1. modu tréninku VAŠE CESTA ZÁKAZNÍKA
  • Video Jak upoutat pozornost vašich potenciálních klientů - 23:51 min.
  • Video Tipy a triky z psychologie pro využití v online podnikání - 13:07 min.
  • Video ŠABLONY, KTERÉ POMÁHAJÍ
    S POUTÁNÍM POZORNOSTI - 31:58 min.

BUDUJEME DŮVĚRNÝ VZTAH

  • 2. modu tréninku VAŠE CESTA ZÁKAZNÍKA
  • Video Proč mít kontakty na potenciální klienty (35:57 min.)
  • Video Jak na důvěrný vztah (20:26 min.)
  • Video Marketing přes facebook messenger (29:33 min.)

PRODÁVÁME

  • 3. modu tréninku VAŠE CESTA ZÁKAZNÍKA
  • Video 3 kroky k efektivnímu prodeji (13:37 min.)
  • Video Strategie STDC v praxi
  • Video Prodejní stránka (9:37 min.)
  • Video Nástroje pro online podnikání 
    (10:56 min.)

Standardní cena: 1 990 Kč
Speciální "BLACK FRIDAY" cena jen 500 Kč (bez DPH)

Jak mě osobně funguje prodejní cesta zákazníka?

Jen v letošním roce jsem díky prodejním cestam na mém webu
(při prodeji online produktů) přišel k zajímavým číslum:

Prodejní cesta zákazníka nestavím jen u klientů a ve vlastních projektech, ale i při podpoře kampaní jako affiliate partner - 36x jsem byl v TOP 10 parterů
a stal se tak jedním z "legendárních" partnerů:

Využijete prodejní cesta zákazníka i VY

Kdo je Michal Kolář?

  • online podnikatel
    který si díky podnikání online velmi rád zjednodušuje svůj život
  • specialista na placenou reklamu
    na Facebooku
    za posledních 6 let investoval do reklam ve svých projektech a u klientů více jak
    8 milionů korun
  • markeťák
    spolupracuje na zajímavých online projektech, kde tvoří marketingové strategie
  • úspěšný affiliate partner
    ve 36 kampaních s umístěním v TOP 10 partnerech
  • autor webu Kolami.cz

MICHAL KOLÁŘ