Prodáváte v onlajnu? Na internetu?
Propagujete svoje onlajn produkty a služby? Pokud ano, toto vás bude zajímat:
Výzva jak během 21 dní využít sílu placené reklamy na Facebooku.
Aktuální výzva je již pátým během a startuje 4. 9. 2023.
Lidé se mě často ptají, jak to, že mi reklama na Facebooku funguje tak dobře a moje produkty s služby jsou vidět doslova všude?
Jak to, že se při podpoře kampaní jako affiliate partner dokážu díky reklamě dostat i před partnery s mnoha tisícovými databázemi?
Proč mí klienti překonávají svoji konkurenci
i když všichni nabízí stejný produkt, nebo službu?
Co zatím je za triky, nástroje a strategie?
Většina z vás, kteří čtete tuto stránku, už máte s reklamou na Facebooku nějaké zkušenosti. Možná jste už realizovali nějakou tu kampaň, nastavili první reklamy a čekali co se stane.
No a často se nestalo nic...
Reklama vygenerovala nějaká čísla, spotřebovala veškerý rozpočet, který jste měli připravený, ale výsledky byly takové nijaké.
Vysoká cena jak za proklik, tak za kontakt do databáze a objednávek v řádu jednotek. Nic, co jste si představovali, nic co byste chtěli opakovat.
Reklamě se aktivně věnuji už 10 let
Za tuto dobu jsem použil velké množství strategií a doopravdy
(doslova na vlastní kůži) zjistil, co v našem česko-slovenském rybníčku funguje a co naopak ne.
Zjistil jsem, že se některé věci opakují. Není potřeba vymýšlet kolo, ale vhodně poskládat známé věci k sobě, aby vytvořili obrázek, který chcete na konci vidět. Jednoduše mít ziskové podnikání - a o to jde.
Pro vytvoření efektivní reklamy (aby vydělávala zajímavé peníze) je třeba poskládat několik dílků skládačky tak, aby do sebe perfektně zapadly:
cílení reklamy
správné technické nastavení
vhodný rozpočet
skvělé texty
poutavou kreativu
funkční strategii...
Jenže tímto to nekončí...
Časem jsem také zjistil, že můžu mít sebelepší reklamu, ale pokud povede na web, který nekonvertuje (chápejte - negeneruje objednávky, které vytváří zisk), tak je zbytečné reklamu vůbec spouštět.
Navíc, pokud je celá strategie propagace vašich produktů a služeb založena jen a jen na prodeji, bez toho, abyste budovali s potenciálním zákazníkem důvěrný vztah, tak mnohem častěji slyšíte na svoji nabídku spíše NE, než kladnou odpověď v podobě objednávky.
V dnešní rychlé době máme na internetu pouze několik málo vteřin (často jen jednu vteřinu) na to, abychom získali pozornost... jinak lidé rolují na timeline dál nebo pokračují na jinou stránku. Konkurence je většinou velmi blízko - hned o příspěvek nebo stránku vedle.
I když máte sebehodnotnější produkt ve skvělé nabídce, pokud vám potenciální zákazník nevěří, tak od vás nenakoupí - TAK TO PROSTĚ JE!
Pro vybudování důvěrného vzahu je potřeba komunikovat a dodávat hodnotný obsah.
Ten, kdo komunikuje a dodává potenciálním klientům hodnotu...
TEN PRODÁVÁ!
Možná právě nyní přemýšlíte jak tuto skládačku poskládat, abyste na nic nezapomněly, aby vše fungovalo a vaše reklama zaujala a prodala vaše produkty, nebo služby.
Víte, že vám reklama může vygenerovat jak nové návštěvníky na webu, tak kontakty do databáze i platící klienty.
Spousta lidí si myslí, že nastavit reklamu na Facebooku je složité, že to chce velmi mnoho času a že je třeba do reklamy investovat desetitísíce korun aby se vyplatila - a to ví kdo jestli.
Sám vím jaký je to pocit. Moc dobře si pamatuji jak jsem se cítil, když jsem poprvé přemýšlel o využití placené reklamy v mém podnikání.
Vyplatí se mi to, nebo to bude jen černá díra na peníze?
Zvládnu vše správně nastavit?
Zaujme vůbec někoho moje reklama?
Dokážu vytvořit poutavé obrázky a texty?
Zobrazím reklamu lidem, které nadchne?
Neztrapním se jen?
Bude to vůbec k něčemu?
Přiznám se - i já si myslel, že vše okolo reklamy je moc složité. Viděl jsem, že reklamu využívá pouze zlomek podnikatelů a doslova jsem měl nějakou dobu strach reklamu vůbec vyzkoušet. I přesto se stala během následující doby nedílnou součástí mého podnikání.
Jednoduše jsem začal. A to nejen se studiem všeho okolo reklamy,
ale a to především s uváděním nově získaných informací v praxi. Jednoduše jsem vzal první relevantní návody, které jsem našel (chápejte vygooglil) a ty si ověřil v praxi zda fungují nebo ne.
Díky tomu jsem měl za krátkou dobu zpětnou vazbu přímo z čísel prvník reklamních kampaní zda jsou dané informace relevenatní a mohu je dále v praxi používat.
A právě díky tomuto přístupu a reklamě na Facebooku se ze mě stal "legendární TOP parner" online kampaní v CZ/SK...
... začal jsem reklamní kampaně spravovat nejen v mých projektech, ale i u klientů a založil i vzdělávací web kolami.cz, kde učím podnikatele a firmy jak využít placenou reklamu i v jejich podnikání a projektech.
Mýlil jsem se, když jsem myslel, že využívat placenou reklamu na Facebooku je velmi složité.
Naštěstí jsem velmi rychle zjistil, že vyžívat sílu placené reklamy je mnohem jednoušší a snažší, než se zabývat sociálním dosahem příspěvků, nebo SEO optimalizací.
Pokud tuto sílu placené reklamy ignorujete, nebo ji nevyužíváte naplno, tak se vědomně připravujete o nové platící klienty.
Dnes mám za sebou už tisíce spuštěných kampaní a reklama na Facebooku je dle mého názoru jedním z nejlepším nástrojů online prodeje dnešních dní (není pak žádný zázrak, že největší firmy a dnes už i menší podnikatelé využívají reklamu na Facebooku i k propagaci svých produktů a služeb).
Efektivně můžete zobrazit reklamu lidem tam kde jsou - je vaše cílová skupina na Facebooku? Ano? Pak tam musíte být i vy a vaše reklama!
Reklama na Facebooku funguje nejen mě, ale i desítkám firem a podnikatelům. Zkuste si otevřít svůj profil na Facebooku a podívejte se kolik různých "sponzorovaných" příspěvků na timeline uvidíte. Od kolika firem a podnikatelů. Myslíte, že by dávali peníze do reklamy, kdyby se jim to nevyplácelo? Já myslím že ne a praxe mi to jen potvrzuje...
Co vy? Přídáte se k lidem, kteří využívají sílu placené reklamy na Facebooku? Získejte výhodu, která se počítá...
Proč vlastně vůbec využívat reklamu právě na Facebooku?
- Facebook má nejpropracovanější metody cílení reklam - cílit tak můžete jak na kontakty z vaší databáze, fanoušky stránky, nebo také na návštěvníky, kteří již na vašem webu byli, tak také dle obecných zájmů které definuje sám Facebook
- návštěvnost na webu máte doslova do pár minut - ve chvíli, kdy nastavíte a spustíte reklamy na Facebooku, vám do několika minut začnou na web proudit návštěvníci, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- vše máte ve vlastních rukách - je jen na vás a vaší strategii, kdy reklamy spustíte a kdy poběží naplno, vše ovládáte sami bez prostředníků v podobě agentur nebo různých konzultantů
- úpravy reklam na pár kliků - Správce reklam je intuitivní nástroj, díky kterým vám veškeré úpravy týkající se reklam zaberou jednotky minut
- na svůj web získáváte návštěvnost danou vaším cílením a tento zdroj návštěvnosti je velmi vhodný pro testování jednotlivých prvků a nastavení na webu
Otázka tedy zní: Chcete využít sílu placené reklamy pro svůj prospěch?
Co kdybych vám dal návod? Pomohlo by vám to?
Co kdybych vám dal základní kroky pro to, abyste mohli i vy využívat placenou reklamu pro své podnikání - jen to důležité. To co mám v praxi osvědčené, že funguje a vydělává.
Tyto kroky můžete mít...hned teď.
Po dobu 21 dní budu s vámi v uzavřené členské sekci, kde získáte každý den nový obsah s úkolem i moji osobní podporu ve formě odpovědí na vaše dotazy.
Moje konzultace stojí 2 088 Kč za hodinu mého času a lidé a firmy se kterými mentoruji mi za 3 měsíční mentorig platí 39 490 Kč.
Vám dávám příležitost v podobě 21 denní výzvy, která se začátkem nového školního roku a to 4. 9. 2023.
21 denní výzva k ziskové reklamě na Facebooku, která vám prakticky ukáže jak využít placenou reklamu i pro vaše podnikání a znásobit tak vaše zisky
Výzva je založena na jednoduchém a funkčním principu, který se mi osvědčil v několika předchzích online trenincích.
Vrámci této výzvy se stanete členy uzavřené sekce na mém webu, kde každý den po dobu trvání výzvy zveřejním jedno video s obsahem. To ale není vše - z každého takového obsahu vám vznikne jeden, nebo více úkolů, které se daného obsahu týkají.
Den za dnem tak budeme v osobním kontaktu a díky úkolům budete každý den pracovat na vaší reklamě.
Nástin témat:
- jak si stanovit správný cíl reklam
- proč je dobré vědět v jaké kondici je vaše podnikání a to dříve než se pustíte do nastavování reklm
- jak postavit efektivní a ziskový prodejní automat založený na reklamě na Facebooku
- zavedení strategie STDC (See-Think-Do-Care)
- proč využívat email marketing jako komunikační kanál, který doplní a podpoří reklamní kampaně
- jakým způsobem prodávet díky reklamě, "sniperskému" cílení a fuknčnímu webu
- jak má vypadat vstupní stránka aby investice do reklamy nebyla jen "házení peněz z okna"
- proč a především jak měřit a vyhodnocovat reklamní kampaně
- co je to zlatá nit a jak ji využít při tvorbě reklam
- ukázka strategie jak vydělávat 2x více
- proč záleží i na webu - na tom kam reklama směřuje, jak je web rychlý a kam se na něm návštěvník dostane
- odpovědi na otázky "Co když..."
- a další...
Jedním z mýtů okolo reklam je, že na přípravu reklam potřebujete hodiny času a drahé nástroje...
Nepotřebujete...
Některé mé reklamy jsem spustil během několika minut a to doslova na koleně...ano jde to, pokud víte jak na to...
Úspěch reklamy spočívá ve strategii a následně v ohodlání udělat nutné kroky, které pro spuštění reklamy potřebujete - bez balastu okolo, který zbytečně bere čas a pozornost. Přesně to vám ukážu...
Provedu vás stejným postupem, který já sám používám při přípravě mých vlastních reklam.
Celá výzva odstartuje 4. 9. 2023 a poběží celých 21 dní.
Pokud čekáte, že se budeme během výzvy soustředit primárně na to jak na Facebooku založit stránku, nebo jak v reklamním účtu vytvořit okruh uživatelů, tak na to raději zapomeňte - na toto po dobu 21 dní výzvy opravdu nebude čas - budeme se věnovat jen těm důležitým věcem.
Nicméně pro tyto věci je pro vás připraven doporovodný obsah, který slouží jako doplnění Výzvy hned v několika směrech.
Součástí Výzvy je PRAKTICKÁ ČÁST, která ukazuje jak na start práce s reklamou nastavit reklamní účet, jak si připravit vše potřebné pro spuštění reklam a krok za krokem projdeme vlastní nastavení reklamních kampaní.
Praktický si tak i vy naklikáte reklamní kampaně, které budou opravdu ziskové. Praktický návod vám ukáže doslova kam šáhnout a na co při nastavení kampaní rozhodně nezapomenout.
Myslím to váženě... a tyto bonusy vás ještě více podpoří v onlajn byznyse.
Druhý bonus se týká umělé inteligence AI. Tento bonus využijete i v dalších oblastech marketingu, nejen v tématice reklamy na Facebooku.
Bonus #1: 170 marketingových ŠABLON + 200 silných slov
Balíček 170 marketingových šablon a 200 silných slov, které můžete dle libosti použít jak v reklamních kampaních, sociálních příspěvcích, tak v předmětech a dalších libovolných textech.
Unikátní balíček 20 šablon úspěšných reklam pro inspiraci při tvorbě placených kampaní, 50 šablon sociálních příspěvků pro inspiraci a použití na vaší facebookové stránce, 100 šablon úderných předmětů pro použití v emailových kampaní a 200 silných slov do libovolných textů.
Bonus #2: Modul o reklamě z AI Boost
Ukážu vám prakticky, jak vám umělá inteligence (AI) dokáže pomoci (ušetřit čas a peníze) při přípravě
a správě (nejen) reklamních příspěvků.
Zaměříme se jak na reklamní texty, tak na poutavou grafiku, kdy do pár minut vytvoříme poutavé texty do reklam, které budou vycházet z vaší prodejní stránky, popisu produktu, nebo položky na eshopu.
Ukážu vám i to, jak vytvořit 10 příspěvků na sociální sítě pod 5 minut.
A pokud máte strach postavit se před kameru, nebo natočit pozvánku na vaši akci na mobil, tak nevadí, umělá inteligence zvládne pomoci i s tímto.
Bonus #3: Ptej se AI
Přístup k více než 750 pokročilým příkazům pro umělou inteligenci (AI), které vám pomohou vylepšit vaše výsledky v podnikání a ušetřit tisíce hodin práce
Konkrétní dotazy pro ChatGPT (a další AI nástroje), díky kterým získáte efektivní a přesné odpovědi na vaše dotazy v oblasti podnikání a marketingu. 88 kategorií na vaše dotazy v oblasti podnikání a marketingu, +750 pokročilých příkazů pro umělou inteligenci (AI), 15+ hodin, které v průměru můžete ušetřit (ověřeno v praxi) na reálném podnikání.
Co říkají absolventi VÝZVY?
...a co o mě říkají klienti, nebo se píše na sociálních sítích?
Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
V aktuálním balíčku Výzvy získáte:
- kompletní obsah Výzvy 21 dní k ziskové reklamě na Facebooku (21 dní v úzkém kontaktu)
- Bonus #1: Soubor 170 marketingových ŠABLON
+ 200 silných slov - Bonus #2: Modul o reklamě z AI Boost (o délce přes xy hodin videa)
- Bonus #3: Ptej se AI - +750 pokročilých příkazů pro umělou inteligenci (AI)
Výzva 21 dní k ziskové reklamě na Facebooku, vám prakticky ukáže jak využít placenou reklamu pro vaše podnikání a znásobit váš zisk.
2 990 Kč
124 EUR
SLEVOVÝ KÓD NA 3 000 Kč
Nezapomeňte uplatnit slevový kód v objednávkovém formuláři: