Prodáváte v onlajnu? Na internetu?
Propagujete svoje onlajn produkty a služby? Pokud ano, toto vás bude zajímat:

Výzva jak během 21 dní využít sílu placené reklamy na Facebooku.

Aktuální výzva startuje 10. 1. 2023 a TOTO je uzavřená nabídka pouze pro členy mé databáze!


A právě díky reklamě na Facebooku se ze mě stal "legendární TOP parner" online kampaní v CZ/SK...

... začal jsem reklamní kampaně spravovat nejen v mých projektech, ale i u klientů a založil i vzdělávací web kolami.cz, kde učím podnikatele a firmy jak využít placenou reklamu i v jejich podnikání a projektech.

Otázka tedy zní: Chcete využít sílu placené reklamy pro svůj prospěch?

Připravil jsem nový běh Výzvy 21 dní k ziskové reklamě.

Po dobu 21 dní budu s vámi v uzavřené skupině na Facebooku, kde získáte každý den nový obsah s úkolem i moji osobní podporu ve formě odpovědí na vaše dotazy.

Moje konzultace stojí 2 088 Kč za hodinu mého času a lidé a firmy se kterými mentoruji mi za 3 měsíční mentorig platí 39 490 Kč.

Vám (členům mé databáze) dávám příležitost získat 21 denní výzvu, která odstartuje 10. 1. 2023 za speciální cenu, jako poděkování, že jste tu se mnou, čtete mé emaily a vzděláváte se v oblasti propagace v onlajnu.

21 denní výzva k ziskové reklamě na Facebooku, která vám prakticky ukáže jak využít placenou reklamu i pro vaše podnikání a znásobit tak vaše zisky

Výzva je založena na jednoduchém a funkčním principu, který se mi osvědčil v několika předchzích online trenincích.

Vrámci této výzvy se stanete členy tajné skupiny na Facebooku, kde každý den po dobu trvání výzvy zveřejním jedno video, nebo uspořádám živé vysílání. To ale není vše - z každého takového obsahu vám vznikne jeden úkol, který se daného obsahu týká. 

Den za dnem tak budeme v osobním kontaktu a díky úkolům budete každý den pracovat na vaší reklamě. 

Nástin témat:

- jak si stanovit správný cíl reklam

- proč je dobré vědět v jaké kondici je vaše podnikání a to dříve než se pustíte do nastavování reklm

- jak postavit efektivní a ziskový prodejní automat založený na reklamě na Facebooku

- zavedení strategie STDC (See-Think-Do-Care) 

- proč využívat email marketing jako komunikační kanál, který doplní a podpoří reklamní kampaně

- jakým způsobem prodávet díky reklamě, "sniperskému" cílení a fuknčnímu webu

- jak má vypadat vstupní stránka aby investice do reklamy nebyla jen "házení peněz z okna"

- proč a především jak měřit a vyhodnocovat reklamní kampaně

- co je to zlatá nit a jak ji využít při tvorbě reklam

- ukázka strategie jak vydělávat 2x více

- proč záleží i na webu - na tom kam reklama směřuje, jak je web rychlý a kam se na něm návštěvník dostane

- odpovědi na otázky "Co když..."

a další...

Jedním z mýtů okolo reklam je, že na přípravu reklam potřebujete hodiny času a drahé nástroje...

Nepotřebujete...

Některé mé reklamy jsem spustil během několika minut a to doslova na koleně...ano jde to, pokud víte jak na to...

Úspěch reklamy spočívá ve strategii a následně v ohodlání udělat nutné kroky, které pro spuštění reklamy potřebujete - bez balastu okolo, který zbytečně bere čas a pozornost. Přesně to vám ukážu... 

Provedu vás stejným postupem, který já sám používám při přípravě mých vlastních reklam.

Jak jsem napsal tuto výzvu spouštím 10. 1. 2023 a její plná cena pro veřejnost bude 5 990 Kč.

Celá výzva odstartuje 10. 1. 2023 a poběží celých 21 dní. 


Pokud čekáte, že se budeme během výzvy soustředit primárně na to jak na Facebooku založit stránku, nebo jak v reklamním účtu vytvořit okruh uživatelů, tak na to raději zapomeňte - na toto po dobu 21 dní výzvy opravdu nebude čas - budeme se věnovat jen těm důležitým věcem. Nicméně pro tyto věci je pro vás připraven bonusoví obsah - praktická část - viz další text dole na této stránce.

Praktická část

Naklikejte si i vy reklamní kampěně, které budou opravdu ziskové. Praktický návod vám ukáže doslova kam šáhnout a na co při nastavení kampaní rozhodně nezapomenout.


Hodnota bonusu 7 990 Kč.

Jde o praktický návod jak na start práce s reklamou nastavit reklamní účet, jak si připravit vše potřebné pro spuštění reklam a krok za krokem projdeme vlastní nastavení reklamních kampaní.

Speciální "databázová" cena platí pouze do vypršení odpočtu, poté již nebude trénink za tuto částku a s daným bonusem možné získat.


Co říkají absolventi VÝZVY?

...a co o mě říkají klienti, nebo se píše na sociálních sítích?

Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Pavel ŘíhaOnline marketér a autor Školy návyků
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
Jiří Stiborplážový podnikatel a autor ebooku Jak dělat video marketing

Nyní je to už jen na vás - buď využijete sílu placené reklamy na Facebooku, nebo ne - je to jednoduché. Výzva vám může pomoci (tomu věřím), ale odhodlání a chuť jít do akce - to je míč na vaší straně...

Pokud do toho jdete --> vyplňte formulář pod tímto textem.
Těším se na vás 1. 9. 2021 😉