Tohle jsou ZADNÍ VRÁTKA do aktuálního běhu Výzvy 21 dní k ziskové reklamě - vaše poslední šance naskočit do rozjetého vlaku. ;)

Prodáváte v onlajnu? Na internetu?
Propagujete svoje onlajn produkty a služby? Pokud ano, toto vás bude zajímat:

Výzva jak během 21 dní využít sílu placené reklamy na Facebooku.


Lidé se mě často ptají, jak to, že mi reklama na Facebooku funguje tak dobře? Jak to, že se při podpoře online kampaní jako affiliate partner dokážu díky využití reklamy dostat i před partnery s mnoha tisícovými databázemi? Jak to, že moji reklamu vidí všude?

Co zatím je za triky, nástroje a strategie?

Většina z vás, kteří čtete tuto stránku, už máte s reklamou na Facebooku nějaké zkušenosti. Možná jste už realizovali nějakou tu kampaň, nastavili první reklamy a čekali co se stane.

No a často se nestalo nic...

Reklama vygenerovala nějaká čísla, spotřebovala veškerý rozpočet, který jste měli připravený, ale výsledky byly takové nijaké.

Vysoká cena jak za proklik, tak za kontakt do databáze a objednávek v řádu jednotek. Nic, co jste si představovali, nic co byste chtěli opakovat.

Reklamě se aktivně věnuji už 9 let 

Za tuto dobu jsem použil velké množství strategií a doopravdy
(doslova na vlastní kůži) zjistil, co v našem česko-slovenském rybníčku funguje a co naopak ne.

Zjistil jsem, že se některé věci opakují. Není potřeba vymýšlet kolo, ale vhodně poskládat známé věci k sobě, aby vytvořili obrázek, který chcete na konci vidět. Jednoduše mít ziskové podnikání. 
A o to jde.

Pro vytvoření efektivní reklamy (aby vydělávala zajímavé peníze) je třeba poskládat několik dílků skládačky tak, aby do sebe perfektně zapadly:

- cílení reklamy

- správné technické nastavení

- vhodný rozpočet

- skvělé texty

- poutavou kreativu

- funkční strategii...


Jenže tímto to nekončí...

Časem jsem také zjistil, že můžu mít sebelepší reklamu, ale pokud povede na web, který nekonvertuje (chápejte - negeneruje objednávky, které vytváří zisk), tak je zbytečné reklamu vůbec spouštět.

Navíc, pokud je celá strategie propagace vašich produktů a služeb založena jen a jen na prodeji, bez toho, abyste budovali s potenciálním zákazníkem  důvěrný vztah, tak mnohem častěji slyšíte na svoji nabídku spíše NE, než kladnou odpověď v podobě objednávky a peněz na vašem účtu.

V dnešní rychlé době máme na internetu pouze několik málo vteřin (často i méně než jednu) na to, abychom získali pozornost... jinak lidé rolují na timeline dál nebo pokračují na jinou stránku. Konkurence je většinou velmi blízko - hned o příspěvek nebo stránku vedle.

I když máte sebehodnotnější produkt ve skvělé nabídce, pokud vám potenciální zákazník nevěří, tak od vás nenakoupí - TAK TO PROSTĚ JE!

Pro vybudování důvěrného vzahu je potřeba komunikovat a dodávat hodnotný obsah.

Ten, kdo komunikuje a dodává potenciálním klientům hodnotu...

TEN PRODÁVÁ!

Možná právě nyní přemýšlíte jak tuto skládačku poskládat, abyste na nic nezapomněly, aby vše fungovalo a vaše reklama zaujala a prodala vaše produkty. 

Víte, že vám reklama může vygenerovat jak nové návštěvníky na webu, tak kontakty do databáze i platící klienty

Spousta lidí si myslí, že nastavit reklamu na Facebooku je složité, že to chce velmi mnoho času a že je třeba do reklamy investovat desetitísíce korun aby se vyplatila - a to ví kdo jestli.

Sám vím jaký je to pocit. Moc dobře si pamatuji jak jsem se cítil, když jsem poprvé přemýšlel o využití placené reklamy v mém podnikání. 

Vyplatí se mi to, nebo to bude jen černá díra na peníze?

Zvládnu vše správně nastavit?

Zaujme vůbec někoho moje reklama?

Dokážu vytvořit poutavé obrázky a texty?

Zobrazím reklamu lidem, které nadchne?

Neztrapním se jen?

Bude to vůbec k něčemu?

Přiznám se - i já si myslel, že vše okolo reklamy je moc složité. Viděl jsem, že reklamu využívá pouze zlomek podnikatelů a doslova jsem měl nějakou dobá strach reklamu v praci vyzkoušet. I přesto se stala během následující doby nedílnou součástí mého podnikání.

A právě díky reklamě na Facebooku se ze mě stal "legendární TOP parner" online kampaní v CZ/SK...

... začal jsem reklamní kampaně spravovat nejen v mých projektech, ale i u klientů a založil i vzdělávací web kolami.cz, kde učím podnikatele a firmy jak využít placenou reklamu i v jejich podnikání a projektech.

Mýlil jsem se, když jsem myslel, že využívat placenou reklamu na Facebooku je velmi složité.

Naštěstí jsem velmi rychle zjistil, že vyžívat sílu placené reklamy je mnohem jednoušší a snažší, než se zabývat sociálním dosahem příspěvků, nebo SEO optimalizací.

Pokud tuto sílu placené reklamy ignorujete, nebo ji nevyužíváte naplno, tak se vědomně připravujete o nové platící klienty.

Reklama na Facebooku je dle mého názoru jedním z nejlepším nástrojů online prodeje dnešních dní (není pak žádný zázrak, že největší firmy a dnes už i menší podnikatelé využívají reklamu na Facebooku i k propagaci svých produktů a služeb).

Efektivně můžete zobrazit reklamu lidem tam kde jsou - je vaše cílová skupina na Facebooku? Ano? Pak tam musíte být i vy a vaše reklama!

Reklama na Facebooku funguje nejen mě, ale i desítkám firem a podnikatelům. Zkuste si otevřít svůj profil na Facebooku a podívejte se kolik různých "sponzorovaných" příspěvků na timeline uvidíte. Od kolika firem a podnikatelů. Myslíte, že by dávali peníze do reklamy, kdyby se jim to nevyplácelo? Já myslím že ne...

Co vy? Přídáte se k lidem, kteří využívají sílu placené reklamy na Facebooku? Získejte výhodu, která se počítá... 

Proč vlastně vůbec využívat reklamu právě na Facebooku?

- Facebook má nejpropracovanější metody cílení reklam - cílit tak můžete jak na kontakty z vaší databáze, fanoušky stránky, nebo také na návštěvníky, kteří již na vašem webu byli, tak také dle obecných zájmů které definuje sám Facebook

- návštěvnost na webu máte doslova do pár minut - ve chvíli, kdy nastavíte a spustíte reklamy na Facebooku, vám do několika minut začnou na web proudit návštěvníci, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

- vše máte ve vlastních rukách - je jen na vás a vaší strategii, kdy reklamy spustíte a kdy poběží naplno, vše ovládáte sami bez prostředníků v podobě agentur nebo různých konzultantů

- úpravy reklam na pár kliků - Správce reklam je intuitivní nástroj, díky kterým vám veškeré úpravy týkající se reklam zaberou jednotky minut

- na svůj web získáváte návštěvnost danou vaším cílením a tento zdroj návštěvnosti je velmi vhodný pro testování jednotlivých prvků a nastavení na webu

Otázka tedy zní: Chcete využít sílu placené reklamy pro svůj prospěch?

Připravil jsem nový běh Výzvy 21 dní k ziskové reklamě.

Po dobu 21 dní budu s vámi v uzavřené členské sekci, kde získáte každý den nový obsah s úkolem i moji osobní podporu ve formě odpovědí na vaše dotazy.

Moje konzultace stojí 2 088 Kč za hodinu mého času a lidé a firmy se kterými mentoruji mi za 3 měsíční mentorig platí 39 490 Kč.

21 denní výzva k ziskové reklamě na Facebooku, která vám prakticky ukáže jak využít placenou reklamu i pro vaše podnikání a znásobit tak vaše zisky

Výzva je založena na jednoduchém a funkčním principu, který se mi osvědčil v několika předchzích online trenincích.

Vrámci této výzvy se stanete členy uzavřené členské sekce, kde každý den po dobu trvání výzvy zveřejním jedno video, nebo uspořádám živé vysílání. To ale není vše - z každého takového obsahu vám vznikne jeden úkol, který se daného obsahu týká. 

Den za dnem tak budeme v osobním kontaktu a díky úkolům budete každý den pracovat na vaší reklamě. 

Nástin témat:

- jak si stanovit správný cíl reklam

- proč je dobré vědět v jaké kondici je vaše podnikání a to dříve než se pustíte do nastavování reklm

- jak postavit efektivní a ziskový prodejní automat založený na reklamě na Facebooku

- zavedení strategie STDC (See-Think-Do-Care) 

- proč využívat email marketing jako komunikační kanál, který doplní a podpoří reklamní kampaně

- jakým způsobem prodávet díky reklamě, "sniperskému" cílení a fuknčnímu webu

- jak má vypadat vstupní stránka aby investice do reklamy nebyla jen "házení peněz z okna"

- proč a především jak měřit a vyhodnocovat reklamní kampaně

- co je to zlatá nit a jak ji využít při tvorbě reklam

- ukázka strategie jak vydělávat 2x více

- proč záleží i na webu - na tom kam reklama směřuje, jak je web rychlý a kam se na něm návštěvník dostane

- odpovědi na otázky "Co když..."

a další...

Jedním z mýtů okolo reklam je, že na přípravu reklam potřebujete hodiny času a drahé nástroje...

Nepotřebujete...

Některé mé reklamy jsem spustil během několika minut a to doslova na koleně...ano jde to, pokud víte jak na to...

Úspěch reklamy spočívá ve strategii a následně v ohodlání udělat nutné kroky, které pro spuštění reklamy potřebujete - bez balastu okolo, který zbytečně bere čas a pozornost. Přesně to vám ukážu... 

Provedu vás stejným postupem, který já sám používám při přípravě mých vlastních reklam.


Pokud čekáte, že se budeme během výzvy soustředit primárně na to jak na Facebooku založit stránku, nebo jak v reklamním účtu vytvořit okruh uživatelů, tak na to raději zapomeňte - na toto po dobu 21 dní výzvy opravdu nebude čas - budeme se věnovat jen těm důležitým věcem. Nicméně pro tyto věci je pro vás připraven bonusoví obsah - praktická část - viz další text dole na této stránce.

Praktická část

Naklikejte si i vy reklamní kampaně, které budou opravdu ziskové. Praktický návod vám ukáže doslova kam šáhnout a na co při nastavení kampaní rozhodně nezapomenout.


Hodnota bonusu 7 990 Kč.

Jde o praktický návod jak na start práce s reklamou nastavit reklamní účet, jak si připravit vše potřebné pro spuštění reklam a krok za krokem projdeme vlastní nastavení reklamních kampaní.


Co říkají absolventi VÝZVY?

...a co o mě říkají klienti, nebo se píše na sociálních sítích?

Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Pavel ŘíhaOnline marketér a autor Školy návyků
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
Jiří Stiborplážový podnikatel a autor ebooku Jak dělat video marketing

Nyní je to už jen na vás - buď využijete sílu placené reklamy na Facebooku, nebo ne - je to jednoduché. Výzva vám může pomoci (tomu věřím), ale odhodlání a chuť jít do akce - to je míč na vaší straně...

Pokud do toho jdete --> vyplňte formulář pod tímto textem a to dříve, než uplyne odpočet, poté vstupo do výzvy za těchto podmínek uzavřu.