POZNEJTE I VY PRAVÉ TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉ REKLAMY!
Zjistěte jak díky VZORCI ÚSPĚŠNÉ REKLAMY získat více návštěvnosti na váš web, více kontaktů do databáze a především více platících klientů.
I VY MŮŽETE MÍT ZISKOVOU REKLAMU!
Většina z vás, kteří čtete tuto stránku, už máte s reklamou na Facebooku nějaké zkušenosti. Možná jste už realizovali nějakou tu kampaň, nastavili první reklamy a čekali co se stane.
No a často se nestalo nic...
Reklama vygenerovala nějaká čísla, spotřebovala veškerý rozpočet, který jste měli připravený, ale výsledky byly takové nijaké.
Vysoká cena jak za proklik, tak za kontakt do databáze a objednávek v řádu jednotek. Nic, co jste si představovali, nic co byste chtěli opakovat.
Reklamě se aktivně věnuji už 9 let a investoval jsem do reklamy už více jak 11 milionů korun.
Za tuto dobu jsem použil velké množství strategií a doopravdy
(doslova na vlastní kůži) zjistil, co v našem česko-slovenském rybníčku funguje a co naopak ne.
Zjistil jsem, že se některé věci opakují. Není potřeba vymýšlet kolo, ale vhodně poskládat známé věci k sobě, aby vytvořili obrázek, který chcete na konci vidět. Jednoduše mít ziskové podnikání - a o to jde.
Pro vytvoření efektivní reklamy (aby vydělávala zajímavé peníze) je třeba poskládat několik dílků skládačky tak, aby do sebe perfektně zapadly:
cílení reklamy
správné technické nastavení
vhodný rozpočet
skvělé texty
poutavou kreativu
funkční strategii...
Jenže tímto to nekončí...
Časem jsem také zjistil, že můžu mít sebelepší reklamu, ale pokud povede na web, který nekonvertuje (chápejte - negeneruje objednávky, které vytváří zisk), tak je zbytečné reklamu vůbec spouštět
Navíc, pokud je celá strategie propagace vašich produktů a služeb založena jen a jen na prodeji, bez toho, abyste budovali s potenciálním zákazníkem důvěrný vztah, tak mnohem častěji slyšíte na svoji nabídku spíše NE, než kladnou odpověď v podobě objednávky a peněz na vašem účtu.
V dnešní rychlé době máme na internetu pouze několik málo vteřin
(někdy možná jen jednu vteřinu) na to, abychom získali pozornost...
jinak lidé rolují na timeline dál nebo pokračují na jinou stránku.
Konkurence je většinou velmi blízko - hned o příspěvek nebo stránku vedle.
I když máte sebehodnotnější produkt ve skvělé nabídce, pokud vám potenciální zákazník nevěří, tak od vás nenakoupí - TAK TO PROSTĚ JE!
Pro vybudování důvěrného vzahu je potřeba komunikovat a dodávat hodnotný obsah.
Ten, kdo komunikuje a dodává potenciálním klientům hodnotu...
TEN PRODÁVÁ!
Přemýšlíte, jak poskládat celou skládačku propagace vašich produktů v online světě? Jak to udělat, abyste na nic nezapomněli, aby vše fungovalo, aby vaše reklama zaujala potenciální klienty a funkční prodejní strategie přetvořila z náhodných kolemjdoucích spokojené platící klienty?
Jen si představte, jaké by to bylo, kdybyste každý den ráno otevřeli váš fakturační systém, ve kterém by se objevilo několik nových objednávek?
Jaké by to bylo, kdybyste se přestali honit za každým potenciálním klientem, ale zájemci o vaše produkty nebo služby by vám sami psali a volali?
Spousta lidí si myslí, že nastavit reklamu na Facebooku je složité, že to chce velmi mnoho času a že je třeba do reklamy investovat desetitísíce korun, aby se vyplatila - a to kdo ví, jestli. Znám moc dobře, jaký je to pocit.
Moc dobře si pamatuji, jak jsem se cítil, když jsem poprvé přemýšlel o využití placené reklamy v mém podnikání.
Vyplatí se mi to nebo to bude jen černá díra na peníze?
Zvládnu vše správně nastavit?
Zaujme vůbec někoho moje reklama?
Dokážu vytvořit poutavé obrázky a texty?
Zobrazím reklamu lidem, které nadchne?
Neztrapním se jen?
Bude to vůbec k něčemu?
Přiznám se - i já jsem si myslel, že vše okolo reklamy je moc složité. Viděl jsem, že reklamu využívá pouze zlomek podnikatelů, a doslova jsem měl nějakou dobu strach reklamu v praxi vyzkoušet. I přesto se stala během následující doby nedílnou součástí mého podnikání.
Reklama na Facebooku stála za mými úspěchy na poli affiliate marketingu, kde jsem se stal jedním z "legendárních TOP partnerů" online kampaní v CZ a SK...
... a začal jsem díky tomu spravovat reklamní kampaně svých klientů.
Po několika letech jsem se rozhodl své zkušenosti a know-how sdílet s dalšími podnikateli a založil jsem vzdělávací portál Kolami.cz, kde jsem vytvořil online kurzy, kterými prošlo už více jak 6 000 lidí.
Mýlil jsem se, když jsem si myslel,
že využívat placenou reklamu
na Facebooku je velmi složité
Naštěstí jsem velmi rychle zjistil, že vyžívat sílu placené reklamy je mnohem jednoušší a snažší, než se zabývat sociálním dosahem příspěvků
nebo například SEO optimalizací.
Jednoduše, raději si zaplatím reklamu, kde si definuji komu a kdy se dané příspěvky mají zobrazit, než spoléhat na algoritmy, do kterých člověk vůbec nevidí a kde nezbývá nic jiného než jen doufat, že zájem lidí bude veliký.
Pokud sílu placené reklamy ignorujete nebo ji nevyužíváte naplno,
tak se vědomě připravujete o nové platící klienty.
Dnes mám za sebou už tisíce spuštěných kampaní a investice, které jsem do reklamy u sebe a u klientů vložil, přesahuje částku 9 miliónů korun.
Reklama na Facebooku je dle mého názoru jedním z nejlepším nástrojů
online prodeje dnešních dní (není pak žádný zázrak, že největší firmy a dnes už i menší podnikatelé, využívají reklamu na Facebooku i k propagaci svých produktů a služeb).
Efektivně můžete zobrazit reklamu lidem tam, kde jsou - je vaše cílová skupina na Facebooku? Ano? Pak tam musíte být i Vy a Vaše reklama!
Reklama na Facebooku funguje nejen mně, ale i desítkám firem a mnohým podnikatelům. Zkuste si otevřít svůj profil na Facebooku a podívejte se, kolik různých "sponzorovaných" příspěvků na timeline uvidíte. Od kolika firem a podnikatelů. Myslíte si, že by dávali peníze do reklamy, kdyby se jim to nevyplácelo? Já myslím, že ne... Co vy? Přídáte se k lidem, kteří využívají sílu placené reklamy na Facebooku? Získejte výhodu, která se počítá...
Proč vlastně vůbec využívat reklamu právě na Facebooku?
- Facebook má nejpropracovanější metody cílení reklam - cílit tak můžete jak na kontakty z vaší databáze, fanoušky stránky nebo také na návštěvníky, kteří již na vašem webu byli, tak také dle obecných zájmů, které definuje sám Facebook
- návštěvnost na webu máte doslova do pár minut - ve chvíli, kdy nastavíte a spustíte reklamy na Facebooku, vám do několika minut začnou na web proudit návštěvníci, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- vše máte ve vlastních rukách - je jen na vás a vaší strategii, kdy reklamy spustíte a kdy poběží naplno, vše ovládáte sami, bez prostředníků, v podobě agentur nebo různých konzultantů
- úpravy reklam na pár kliků - správce reklam je intuitivní nástroj, díky kterému vám veškeré úpravy týkající se reklam zaberou jednotky minut
- na svůj web získáváte návštěvnost danou vaším cílením a tento zdroj návštěvnosti je velmi vhodný pro testování jednotlivých prvků a nastavení na webu.
Otázka tedy zní:
Chcete zvýšit své zisky díky reklamě na Facebooku?
Často dostávám otázky na téma ÚSPĚŠNÉ REKLAMY
Michale, jak Ti fungují kampaně?
Michale, jak to, že jsi se zase dostal mezi TOP 10 partnerů kampaně, a předběhl tak partnery s velkými databázemi?
Michale, jak to děláš, že tu Tvoji reklamu vidím úplně všude?
Za tu dobu, co využívám sílu placené reklamy jsem použil velké množství strategií a doopravdy (doslova na vlastní kůži) zjistil, co zde v našem česko-slovenském rybníčku funguje a co naopak ne.
ŠEL JSEM JEŠTĚ DÁL...
Na základě prvních zkušeností, kdy jsem začínal s investicí do reklamy v řádech několika tisíc korun, jsem postupně začal odhalovat možnosti efektivní reklamy.
Po 6-ti letech, desítkách realizovaných projektů a správě stovek reklamních kampaní jsem na základě těchto zkušeností vytvořil:
VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY
Nelekejte se, není to tak složité, jak to vypadá na první pohled 😉
Přiznám se - i já si na začátku myslel, že vše okolo reklamy je moc složité.
Viděl jsem, že reklamu využívá pouze zlomek podnikatelů a doslova jsem měl nějakou dobá strach reklamu v praci vyzkoušet. I přesto se stala během následující doby nedílnou součástí mého podnikání.
Díky VZORCI ÚSPEŠNÉ REKLAMY...
...se ze mě stal "legendární TOP parner" online kampaní v CZ/SK...
...jsem začal spravovat reklamy vybraným klientům v zajímavých projektech
Spolupráce s Michalem mi přinesla desítky tisíc korun díky efektivně nastaveným online reklamám. Oceňuji Michalovo know-how a skvělou komunikaci, i proto ho doporučuji dál!
Michala PPC reklama prostě baví a skvěle se v ní našel. Když si vzpomenu na jeho začátky a kde je teď, tak obrovsky vědomostně a zkušenostně vyrostl a je radost ho mít po boku jako PPC podporovatele. Je to člověk, který má výsledky a vše co říka a píše si take otestoval na vlastní náklady v affiliate kampaních. Spolupracuji výhradně s lidmi, kteří maji výsledky a proto jsem jej zapojil jako PPC ninju do milionových kampaní Podnikaní z pláže a Hrajeme si na burze.
...lidé mě doporučují dál...
NYNÍ MŮŽETE TENTO VZOREC VYUŽÍT I VY!
Osobně vás ve 4 lekcích provedu jak celým VZORCEM, tak vám ukážu jeho praktické využití ve vašem projektu/firmě s cílem zvýšit výkon vašich reklam.
ONLINE KURZ
VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY
- Naučím vás využívat VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY v praxi a zjistíte jak reklamou nejen upoutat pozornost, ale i prodat
- Ukáži vám fungující postupy jak dovést vaše potencionální klienty až k objednávce.
- Získáte konkrétní návody a strategie jak reklamu nastavit, jak s ní pracovat a jak reklamy vyhodnocovat a optimalizovat.
- Pochopíte rozdíl mezi reklamou do které sypete peníze a reklamou, která prodává.
- Díky VZORCI ÚSPĚŠNÉ REKLAMY jednuduše zjistíte, kde máte s reklamou slabá místa a co je třeba zlepšit.
- Na konkrétních číslech vám ukáži reálné výsledky reklamy.
- Teorie spojená s praktickým nastavením reklam - součástí tréninku jsou praktická návodná videa
OBSAH KURZU/TÉMATA
1. LEKCE
- Základní představení VZORCE
- Investice peněz vs. času
- Investice do strategie
- Investice do textů reklam
- Investice do grafiky reklam
2. LEKCE
- Investice do nastavení reklamNastavení účelu reklam
Nastavení cílení reklam
Nastavení rozpočtu - Investice do profesionálaDomluva s profesionálem
Pravidelný reporting
3. LEKCE
- Prodej produktů/služeb
- Časové období
- Autentické reference
- Přínosné bonusy
4. LEKCE
- Aktuální období
- Pozice v cestě zákazníka
- Definice potenciálního klienta
- Praktické tipy na využití vzorce při další práci s reklamou
JSTE PŘIPRAVENI ZAPOJIT VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY DO SVÉHO PODNIKÁNÍ?
9 990 Kč
MANIFEST
"Mojí vizí je pomáhat podnikatelům a firmám vydělávat v online světě. A to díky efektivním strategiím, chytrým online nástrojům a zkušenostem, které jsem za posledních 6 let získal, jak ve svých projektech, tak v projektech se kterými jsem spolupracoval. Tyto zkušenosti sdílím v Kolami Klubu 2.0, na živých akcích, konzultacích a mentoringu"
JAK TO PO ABSLOVOVÁNÍ KURZU
VYPADÁ V PRAXI?
- 1Rozhodnete se získat více platících klientů pro váš nový produkt. Například pro váš eBook v hodnotě 690 Kč. (Zde si můžete dosadit vlastní produkt a jeho cenu.)
- 2Vyčleníte si částku, kterou INVESTUJETE do reklamy, pro rozšíření povědomí o tomto novém eBooku.
Ze zkušenosti již víte, že si například každý 20. návštěvník vaší prodejní stránky zakoupí daný produkt. Potřebujete tedy získat 20 návštěvníků a zaplatit za jednoho maximálně 34,5 Kč (ideálně 17,25 Kč = polovina, abyste vydělávali). - 3Vytvoříte si nástin strategie jak dostat váš eBook před potencionální klienty = jakou reklamu jakým lidem budete kde zobrazovat. Zde se rozhodnete pro účel reklamy návštěvnost na web a reklamu budete zobrazovat pouze v hlavním kanálu příspěvků na Facebooku.
- 4Vytvoříte, nebo zadáte tvorbu grafických podkladů, které budou propagovat váš produkt - vzhledem k použití reklamy v hlavním kanálu příspěvků volíte formát 1200x628 pixelů. Na obrázek vložíte 3D obrázek daného eBooku, text a akční tlačítko. Vše ve 2 variantách pro testování.
- 5Nastavíte vlastní reklamy ve správci reklam a spustíte jejich zobrazení pro dané potencionální klienty. Pro cílení využijete podobná publika z vaší databáze a návštěvnosti na webu - budete tak testovat, které cílení je efektivnější.
- 6Provedete základní optimalizaci reklam s cílem získání více objednávek. Jednoduše která reklamní sada se kterým cílením získá více objednávek. Stejně tak u různých variant reklamy.
- 7Ve chvíli, kdy zoptimalizujete reklamy tak, že vás návštěvník na prodejní stránce bude stát 8 Kč a nakoupí každý 20. návštěvník, tak vyděláváte za každou korunu vloženou do reklamy 4,3 Kč zpět!
Vydělávejte, i VY díky VZORCI ÚSPĚŠNÉ REKLAMY!
Pro získání online kurzu VZOREC ÚSPĚŠNÉ REKLAMY
klikněte na oranžové tlačítko pod tímto textem a vyplňte formulář