V online světě fungují texty trochu jinak než v klasickém světě knih a novin. O to těžší je právě díky online textům zaujmout pozornost a přilákat potencionální klienty blíž k článkům, stránkám, popisům a dalším online textům.
Následujících 5 bodů vám pomůže jak upoutat pozornost, tak také zaujmout vaše čtenáře a následně jim také prodat váš produkt nebo službu.
Vzpomeňte si, co děláte, když brouzdáte na Facebooku? Doslova skenujete jednotlivé příspěvky a sem tam vás něco zaujme. Stačí ale málo a rolujete na své timeline zase dál. Je třeba tedy zaujmout natolik, aby došlo k akci a lidé se dostali na váš web, vyplnili formulář, nebo dali alespoň nějaký ten like. Důležité je v první fázi vědět, co chcete aby lidé udělali a pak jim to jednoduše řekněte – vzbuďte emoce, popište problém a nabídněte řešení.
Lidé, kterým píšete reklamy jsou v mnoha případech stejní lidé jako vy. Mluvte s nimi tedy stejně jako mluvíte vy. Patříte do stejného „kmene“. Jste zvyklí používat nějaké ty slangové výrazy a vaše cílová skupina jim rozumí, tak je klidně použijte i v reklamě. Na nějaké to CTR, magnet, nebo lead jsme už zvyklí. Budete tak lidem blíž a také blíž k naplnění KPI u prodeje 😀
První co v reklamě zaujme je kreativa – obrázek, který přitáhne pozornost a až následně se člověk začte do textů. V tomto může pomoci i samotný text reklamy. Ke slovu se dostává text s velkými písmeny, odřadkování (takové dělení na odstavce) a také emotikony, které dokáží texty značně oživit.
Pohádky jsou na tom postavené. Příběh dokáže zaujmout, rozehrát pokračovaní v hlavě potencionálního klienta a pokud je na konci váš produkt, tak jeho objednávce nestojí již vůbec nic v cestě. Využijte sílu příběhu – začít může v textu reklamy, pokračovat na stránce s materiály ke stažení a finále proběhne na prodejní stráce, kde představíte svůj produkt, nebo službu.
Nudná reklama tipu „Máme nové pračky, kupte v akci tady>>>“ nikoho na zadek neposadila. Zahoďte nudu a pusťte do reklamy radost a energii. Baví vás vaše podnikání ne? Předejte tuto zábavu i svým potencionálním klientům a uvidíte jak energicky budou nakupovat.
Další tipy a triky jak na reklamní texty pro reklamy na Facebooku>>>