V předchozím článku jsem vám představil výzvu každého online markeťáka. Vysvětlil jsem vám, že placená návštěvnost je vaše nejlepší (a co se týče ceny, nejvíce efektivní) cesta ke zvýšení návštěvnosti. Pojďme si teď říct o tom, jak vytvořit reklamu, která přitahuje vaše TOP zákazníky jako magnet. POZNÁMKA: Zaměříme se tu zejména na Facebookovou reklamu, ale stejné procesy...
Jedna z největších výzev digitálních marketérů je návštěvnost webu. Jak můžeme snadno upoutat pozornost a neutratit při tom příliš peněz? Dotlačit návštěvníky na svoje stránky a proměnit je na odběratele novinek či zákazníky?
Pokud nevíte, kde stojíte, tak sebelepší mapa je vám k ničemu. Tuto hlášku jsem četl už bůhví kde, ale to, že v praxi platí, to můžu potvrdit. Proto dřív, než se pustím do toho, jak a proč jsem naplánoval byznys věci na rok 2019, tak se ohlédnu za rokem 2018.
Před několika měsíci jsem začal spolupracovat s jedním klientem, u kterého mě velmi zaujal jeho projekt. Najdete jej na webu Dovychovat.cz. Hlavním tématem a cílem projektu je šíříní povědomí o rozdílné výchově holčiček a chlapečků a aby lidé měli v životě radost a funkční těla bez bolesti.
V online světě fungují texty trochu jinak než v klasickém světě knih a novin. O to těžší je právě díky online textům zaujmout pozornost a přilákat potencionální klienty blíž k článkům, stránkám, popisům a dalším online textům.