Minulý týden jsem vystoupil na akci zaměstnavatel roku s přednáškou „Jak na Facebooku najít nové členy týmu“.
Tato akce mne sama o sobě překvapila a to právě svojí edukativní částí, které jsem se tak stal součástí. Moc jsem nečekal, že se někdy postavím na pódium před lidi především z korporátního světa a budu jim říkat jak lidi ze „svobodného“ světa zvát k sobě.
Ve své přednášce jsem shrnul možnosti a tipy jak využít reklamu na Facebooku pro nábor nových spolupracovníků a členů pracovních týmů.
Poukázal jsem na to, co vše je potřebe pro tvorbu efektivní reklamy, jak tato reklama vypadá a jak ji jednoduše vyhodnocovat.
Na závěr jsem se podělil o 5 chyb, kterých je rozhodně vhodné se v reklamách vyvarovat.
Mimo to jsem se zde potkal s Davidem Kolářem a nebyly bychom to my, kdybychom hned z tohoto setkání neudělali společný rozhovor.
Podívejte se na něj: