
V předchozím článku jsem vám představil výzvu každého online markeťáka. Vysvětlil jsem vám, že placená návštěvnost je vaše nejlepší (a co se týče ceny, nejvíce efektivní) cesta ke zvýšení návštěvnosti. Pojďme si teď říct o tom, jak vytvořit reklamu, která přitahuje vaše TOP zákazníky jako magnet. POZNÁMKA: Zaměříme se tu zejména na Facebookovou reklamu, ale stejné procesy...

Jedna z největších výzev digitálních marketérů je návštěvnost webu. Jak můžeme snadno upoutat pozornost a neutratit při tom příliš peněz? Dotlačit návštěvníky na svoje stránky a proměnit je na odběratele novinek či zákazníky?

Pokud nevíte, kde stojíte, tak sebelepší mapa je vám k ničemu. Tuto hlášku jsem četl už bůhví kde, ale to, že v praxi platí, to můžu potvrdit. Proto dřív, než se pustím do toho, jak a proč jsem naplánoval byznys věci na rok 2019, tak se ohlédnu za rokem 2018.

Marketing přes Facebook Messenger je bezpochyby hitem dnešních dní. Dalo by se říct, že ve víru událostí okolo GDPR doslova dýchá na záda email marketingu. Však posuďte sami, co tento marketingový kanál dokáže – připravil jsem náhled jedné strategie, kterou jsem v praxi použil.
Nový rok je již v plném proudu, což mne přimělo definovat plán na rok 2014. Mé cíle jsem tématicky rozděli do tří oblastí: OSOBNÍ, PRACOVNÍ a SPORTOVNÍ.